Tjee dat zijn veel dieren wow weel gezellig, hou ik wel van. Maar net als Swirl, teveel werk, voor mijn luie donder haha. Ik ga mezelf maar eens poetsen zit nog in mijn joggingbroek. ga eens even een maskertje opsmeren en dan zie/spreek ik julie later op de dag weer toch? En mij eens orienteren op banen in de omgeving.
Tja , ik ga me ook maar eens fatsoeneren. zover als dat mogelijk is . Misschien tot straks en anders vanavond waarschijnlijk weer ff na het werk. Toedeloeeeeeeee
nee hoor, kga RUSTIG een paar dagen wachten,hihi ik houd jullie op de hoogte! maar als het raak is moet ik eerst in het ziekenhuis een echo laten maken of het op de goede plaats zit, zie mn avontuurtje in september
Dag janneke ... wat is er gebeurd in september dan ? Kan het ff niet terug vinden .sorry. Maaruh, ik moet dus ook direct een echo laten maken als ik zwanger blijk te zijn. Aan de ene kant wel fijn .
Hey meid, Het is je gelukt met de foto zie ik! Goed zo! Gewoon lang genoeg klooien en dan regelt zich veel vanzelf teminste.... als het klooie tussen de lankens maar eens resultaat op leverde hé Ik ga zo vertrekken naar het ziekenhuis. Ben benieuwd... ik laat jullie straks wel weten wat er uit de bus is gekomen. Oh Leonizzie, ik heb vroeger naast het pink pop terein gewoond, dus kon lekker mee genieten! Ik hoor er nu ook nog veel van als er gespeeld wordt, maar ik kan de bezoekers nu niet meer aan gapen.... is altijd reuze gezellig!
Ik ben ook erg benieuwd ! Moet helaas werken...maar als ik 22:00 uur thuis kom ga ik meteen lezen hier... Zal voor je duimen
uhm misdior...... sterkte meid.. ben erg benieuwd! Hoop zo dat er een mooi vruchtje in zit! Ik ga voor je duimen.. dat je met goed/mooi nieuws thuis komt!