Nou Miss Dior was op het nippertje wilde net roepen: Get ur ass over here! Maar was niet nodig Niet het nieuws dat ik hoopte maar wel goed nieuws. dus jij gaat ook gewoon mee de volgende ronde in? Of is het nu e volgende ronde e is je ei al geweest? Hmm ik eet chilli con carne vanavond.... Wil mijn vriend ook eens het bed uit scheten. Ik kan dat namelik niet maar hij heel goed. We hebben nu een deal; Na 5 scheten (for free) krijg ik een euro per scheet.... haha Ik word rijk!
Hmm lees mijn bericht na en klinkt wel vreemd. Ik bedoel na 5 scheten van hem gaat hij dus dokken. Niet ik.... Janneke we gaan gewoon duimen voor een mooi resultaat 1dezer dagen. Brand er al ergens een test? Miss Dior, je hebt wel humor. je lijkt op de foto op een collega van mij en zij is heel gereserveerd, dus ik kan jou niet plaatsen. Vergelijk haar dan met jou. Maar volgens mij ben jij toch wel echt leuk. Babs/debje is ook leuk, maar die ziet er wel uit zoals zij schrijft haha
haha geweldig! ik eet weer eens aso.. ben al 2 uur bezig! Kga nu varkenshaas in de pan bakken.. en champig.... en sausje en (v)reten
Hmm Babs lekker, ik bewaar die dingen altijd voor het weekend. Vlees is mijn vriend sowieso beter in. Ok miss. dus jij hebt ook nog even geduld nodig ik ook een weekje denk ik. Donderdag weet ik hoeveel mm mijn ei is dus dan kan ik het beter uitrekenen. Er groeit wel iets. grappig vorige ronde waren we allemaal best wel gelijk en nu helemaal niet geloof ik...
Ik had eerlijk gezegt ook gehoopt ander nieuws te krijgen... maar goed, ik heb mijn portie gister al gehad... alweer teleur gesteld en verdrietig, ik was echt pissig! Wilde vandaag mijn dag niet weer vergallen door mijn hoop te vestigen op iets wat er misschien niet is. Ik was allang blij dat mijn organen goed hun werk deden en dat die gyn daar zo positief over was.... als je wel eens hier zo rond leest over verklevingen enz enz wordt je ook niet vrolijk van. Het is goed zo, heb er vrede mee.
Ik zal even na jou mijn ei hebben.... misschien samen op het wacht bankje met testjes in onze bevende handjes Nee ik ga me niet meer gek maken, niet eerder voordat ik niet meer in mijn broeken pas en een wee voel aankomen, dan ga het pas geloven
Nou gelukkig maar, en je weet iig nu dat jij Gezond bent. Volgens mij ben ik de enige hier op het topic met een vruchtbaarheidsprobleempje. Of nu zie k het als probleempje, maar echt makkeijk is het niet altijd geweest hoor al die onderzoeken, zenuwen en spanningen. Weet gelukig nu wel dat het zaad perfect is en daar ben ik nog elke dag dankbaar voor. dit is al moeilijk genoeg. Zoalsn nu heb ik best last van de hormonen. de 1e dagen heb ik een soort van killersinstinct. Niet naar de buitenwereld, maar mijn vriend kan ik echt wat aandoen... Terwijl ik onwijs gek op hem ben en hij zo lief is, maar hij kan verkeerd zijn neus ophalen en ik zie ... heel erg messen en bloed...(tegelijk weet ik dat ik niet zo gek moet doen maar het is een soort nijd van binnen die ik moet uiten, maar dan met woorden) Dan zwakt de menstruatie af maar de Clomidhormonen slik ik nog en dat houdt in dat ik opvliegers krijg, of ik noem het warmteaanvallen. in de avond... terwijl je tv kijkt wil je alle ramen open om het vervolgens binnen 5 min. koud te hebben. En dan de nacht... zweten.... en dus niet meer kunnen slapen. Ik vrees de dagen dat ik weer aan het werk moet. hoop zo dat ik dan zwanger ben, want dan weet ik het is maar voor 9 maanden...
Oh meid, ik kende je verhaal niet, maar nu ik dit lees grijpt het mij toch aan! Ik vind dat ontzettend vervelend voor je / jullie! De medicatie die je nu slikt is ergens goed voor, en daar moet je je nu even aan vast houden..... stop nooit met dromen en geloven in iets wat je heel graag wilt! Het is dan ook zeer ellendig als je je zo vervelend voelt van die medicatie. Hoe lang moet je die medicatie slikken? tot je zwanger bent of tot dat je lichaam het zelf over kan nemen? Ik ben niet zo thuis met die hormoon medicatie, maar zover ik iets weet over Clomid is het wel dé kans om zwanger te worden.... Als je je vervelend voelt kun je hier lekker alles van je af schrijven en je hart uit storten! Heel veel sterkte en heel veel succes meid! Wij duimen toch allemaal voor elkaar hier! Lieve meisjes, bedankt voor alle steun en interesse die jullie in mij getoond hebben vandaag ( en gisteren en eergisteren enz enz ) Ik vind het het heel leuk dat hier mensen zijn die weten waarover je spreekt, je gevoelens delen omdat wij allemaal in het zelfde schuitje zitten.... Ik waardeer dat enorm, dank jullie wel! Als ik alles zo terug lees krijg ik toch wel even dat brokje in de keel!
@leonizzie, het is gewoon een spanning die zich elke maand in je op stapelt.... iedereen is zwanger en jij niet gevoel... ik ken dat. En dan nog die k.. hormoon tabletten waar je gevoelens en frustratie de pan van uit reizen.... kan mij dan ook voorstellen dat je niets en niemand om je heen kan verdragen. Wij hebben dat al zonder hormoon tabletten en jij krijgt er nog eens een extra portie boven op! Ik kan mij voorstellen dat je dan nu ook baalt als je weer aan werk gaat denken.... nog even niet doen! Nu is NU en wat nog komen gaat weet je niet.... laat het gewoon eens even op je af komen. Als je je nu al druk gaat maken over komende maand.... wordt het met de dag erger! Geniet van nu en laat morgen maar gewoon op je af komen. Heb je nooit eens om je heen gekeken voor een baan iets dichter bij huis.... ik las dat je altijd veel moet reizen... Bedenk, een baby is geen redding van je werk en de stress wat het met zich mee brengt, als jij voelt dat je iets niet meer trekt... verander het dan, zo krijg je meer rust. Als veranderen geen optie is.... sluit je dan af voor die dingen die je stress bezorgen.... anders hou je het niet vol... met of zonder baby. Je hebt nu alle tijd om rustig na te denken wat je wilt ( even los van een baby, want die komt er wel hoor)... neem rust in je hoofd, je zal zien dat je dan vaak de leukste ideetjes krijgt.
Goeieavond meiden! JEMIG! Wat kunnen jullie veel kletsen zeg! Poepoe! Ik moest super veel pagina's terug lezen. Volgens mij heb ik alles gelezen! hihi. @ Babs: Meidd! Hoe is hett? Pijn al minder? Al naar de dokter geweest? Hoe voel je je verder? @ Miss-Dior: Jammer meid! Dat je niet zwanger bent.. maar wat een goed nieuws dat het er super uit ziet vanbinnen! Ook fijn om te horen lijkt me? Hoe voel je je? Alle meiden? Hoe gaat het?! Met mij prima! Voel me goed! Ben net terug van me werk. Liefs, Manon
ben blij dat er toch nog iemand werkt op deze topic nee ben niet bij de dokter geweest durfde niet meer nee de pijn is stukken minder.. tenminste.. ken weer zitten!das weer heel wat! hoest met jou?
He! Ja!, en of ik werk.. hihi! Werk jij ook? Ah! Je durfde niet meer. (Vind ik niet gek.. Schieten met een elastiek?! ) Maar goed om te horen dat het al beter gaat. Je gebruikt zetpillen en zalf he? Is het ook al minder, ofniet? Ik zou het gewoon nog even aankijken, misschien gaat het ook wel gewoon weg, zonder een doktersbezoek. Hoe voel je je verder? Druk bezig met klussen? Ik heb gelijk even een vraagje, aan jullie.. Heeft het nog zin om te klussen vanavond?! Met mij gaat het goed. Heb echt nergens last van, dus .. Het zal deze rond helaas wel niet raak wezen. (Al hebben we deze rond ook niet echt ons best gedaan.) Liefss!
@ Miss-Dior ; Meid, vertel .. Hoe voel je je? @ Leonizzie ; Jeetje meid, is ook niet niks zeg, jou verhaal. Wat onzettend rot voor jullie zeg!
natuurlijk helpt het om te klussen vanvond! alleen voor je eigen psych! Ik ga het ook even aankijken pijn is iets minder dus... heb veel hoop! ja OOK ik werk... maar zit overspannen thuis! ben op en BLEUHHH ik werk.. 30/40 uur in de zorg.. in verpleeghuis.. op pg
Hee! O Jakkes! Wat kl****! 30/40 uur is soms ook best veel he! Werken in een verpleeghuis is ook druk druk.. Werkdruk loopt vaak hoog op denk ik? Ik ben ook in de zorg. Baby-groep. Ik werk vast 36uur. Soms ook rond 40. Poeh! Ben altijd blij als het weekend is.. Maar, in principe heeft het geen zin meer toch? Ik bedoel, me ei is waarschijnlijk toch al geweest....?! Liefs!
Hai lieverd. Maakt niet uit hoor. Ondertussen kan ik ermee omgaan en heb me erbij neergeld. Zie mezelf nu net zo'n grote kanshebber als jullie. Moet ook zo zijn door de Clomid. maar het traject ervoor is toch best heftig soms voordat je hieraan kan beginnen. En de bijwerkingen ach ja dat gaat weer over.... Ik ga gewoon met julie de nieuwe ronde in...