Jij klets zoveel.. Owh! hahahah .. Randjesfietsen! Dat heb ik ook ergens gelezen! Have fun girl! Whihi!
Dat is inderdaad al best lang meid. Nog niet eerder naar de dokter geweest? Ah, 5weekies! Wat sneu!.. Hopelijk gauw een nieuw geluk! Dat verdienen jullie!
ach meis.. heb op jou topic nog gereageerd!! hoe is het met jou??? PFFF heb je alles beetje verwerkt?? en nog iets aan mijn berichtjes gehad!!!
Gimena; Ik heb toen die foto's van jou ook gezien. (Van je miskraam.) Je naam kwam me al bekend voor!
neej ma ben bang dat het toch gaat gebeuren na 1,5 jaar begin toch echt de moet in me schoene zakken! me vriend merkt dat ook heeel erg. maja kan er ook niets aan doen je voeld je dan gewoon down.
Ja natuurlijk voel je down! 1,5 is ook niet niks hoor. Is al een hele periode. Elke maand is telang, .. Je wilt iets zo graag!.. En dan raak je zwanger, gaat het mis. Echt oneerlijk. Ik had allang naar de dokter gebeld hoor, vind het knap dat je het nog niet hebt gedaan. Meis, houd moed he! Jullie moment komt! .. Misschien als het deze rond niet raak is, wat we natuulijk wel hopen! toch een telefoontje naar de dokter doen?! Ik ga heel hard voor je duimen hoor! Liefs!
jah gaat nu al weer een stuk beter. aleen ma heel veel pecht gehad de maand jan. dus hoop dat feb al een stuk beter gaat worden morge. en hoe gaat het met jou? thnx nog voor je berichtje
ik wacht deze maande af en dan ga ik en me vriend same naar de dokter. ma ik heb btw een hekel aan me huisarts! heeft nooit tijd of is op vakansie! toen ik zwanger was zei hij tegen me dat me eitje op gehoopt zaten. dat ik ma moets wachten en ongesteld zou worden dus daarom ga ik niet graag.
Wat een r*tvent zeg! Daar word je toch niet blij van! .. Nee, daar word je woest van. Logische dat je niet graag naar hem toe gaat. Een andere huisarts? Of is dat niet mogelijk? Liefs!
neej dat is nog niet morgelijk ma ik en me ventje zijn bezig om in een dorp te gaan wonde. en gaan gelijk een huisarts zoeken. en gelijk uitleggen ma hoelang dat gaat duren lang denk hahaha
He! Mmmm, even afwachten dus.. en anders gewoon toch maar naar die dokter. Waarschijnlijk word je doorgestuurd? en heb je weinig met die huisarts te maken. Nice! Jullie willen verhuizen? Ik woon ook in een dorp. Ik woon nog maar pas op mezelf, althans samen. Nu 9maanden. Ik woon aan het water! Jullie wonen in de stad dus, toch niet zo leuk!?
@gimena, Ik zat net je foto´s te bekijken meid, ik schrok me een hoedje! De tranen biggelden even over mijn wangen, ik heb het zelfde gehad, heb alleen het vruchtje niet gezien. Ik leef zo met je mee meid, verschrikkelijk!