@misMOOISTE.. beetje de dag verder doorgekomen? na toch beetje negatieve echt.. maar ook zo positief weer?
Hey meid, Ja in zo verre alles prima, mag niet klagen! Alles is goed gegaan vandaag, zag er allemaal heel goed uit, eitjes groeiden perfect! Moet alleen volgende week vrijdag vóór de eisprong bloed laten prikken en de week daarna alweer.... dan moet ik over 4 weken weer terug bij de gynaecoloog. Hij gaat dan kijken of er daad werkelijk een eisprong heeft plaats gevonden, afgelopen cyclus heb ik geen eisprong gehad zei hij.... vreemd...
bij mijn zat alles er nog in huisartsepost na doen laten kijken. wat wist eerst niet wat het was. toe kreeg ik het te horen liep daar huilen naar buiten nu hebben we het een plekje kunnen geven. we hebben het begraven in een mooie woonkamer plant. en nu afwachten ma voor jou ook sterkte.dikke kus en knuffel voor jou
weet dat moment nog goed!!! vond zooo erg!!!! en dat je dagen zat te tuuren.. met potje naast je!!! vond zo ellendig!! voelde me bijna zols jij je voelde.. zag je zo zitten!!!ben blij dat je weer stapje verder bent!!! nog paar daagjes.. en hoop dat je weer positief test!! en het blijft
He! FIJN, FIJN, FIJN! Dat de eitjes zo goed groeiden! Mooi nieuws. en FIJN! Dat het goed met je gaat! Komt allemaal goed met jou! Je word goed in de gaten gehouden dus, .. Wel prettig denk ik he? Ik ben benieuwd hoor! Ik hoop dat het gauw raak zal zijn. Mmm, geen ei-sprong gehad, afgelopen maand?! Vreemd inderdaad.
Ik ga een bakkie thee halen. Wie wil ook!? Nog even en dan komt me mannetje thuis. Gezellig! Zo stil.. zo alleen!
ja he?? We wouden giovanni eers jozua noemen.. maar vonden Giovanni mooier!! Toen ik weer zwanger raakte kwam ik alleen te staan... en wist geen naam.... dus dacht JOZUAA