ach weet je , het is afwachten naar wat mijn exman gaat doen he , als hij niet meewerkt moet er een rechter van te pas komen dus is allemaal afwachten en tja heb net te horen gekregen dat de cyste aan eierstokken zit
ze moeten evengoed die snee maken van 10 cm in de vagina ik had een gang naar buiten met pus en ik heb steeds miskramen erdoor
ja ben al paar x weggehaald.. en ls ik erge spanning heb.. komen ze!!!!! @misdior... jij moeders mooiste... hoe komen cystes in je gezicht....is gevoelig! moet WEER 2mrt naar huidarts
neej ik mag pas over 11 dagen maar ik wacht wel dat ik aantal dagen overtijd ben! ander lijk ik niet zo test monster hehe
Een gang naar buiten? Klinkt pittig! Ik kan me het niet inbeelden. Maar wat rot zeg! .. Goed dat ze er iets aan gaan doen!
wees blij dat ze in je gezicht zitten en niet op je eierstokken Ik moet even mijn auto uit oprit zetten, anders komt man lief niet langs.... tot zo
Lastig zeg! Zorgen dat je geen spanning hebt? Mmm, dat is lastig! Ach, iedereeen heeft wel iets he! Je bent er vast niet minder mooi door! :d
@ manon ja vanuit de cyste is een fistel ontstaan en die is naar de schaamlippen gegaan en eens in de zoveel tijd ploft die tijdens de operatie word die gang enz eruit gehaald