owh miss... zit al maanden met dit gevoel.... ben mezelf ECHT helemaal kwijt! weet niets meer... word gek...Kom maanden al niet meer in de winkel... word gek..... stik.. en krijg geen adem.. ook op de weg naar me werk... en in de hal.. tot mijn mensen.... dossies lezen.. en gaat het weer! maand in maand uit! kan zelfs de hond niet meer uitlaten.... Dus morgen speciale dag!
Aaaah girly toch! BIG HUGG! Probeer een beetje, al is het maar een beetje te ontspannen! ... Anders word het misschien alleen maar erger? Mag ik misschien niet zeggen hoor, heb het zelf nog nooit meegemaakt! Wat gaat er morgen gebeuren?! Iets speciaals?
jaaa mijn beestjes zijn mijn kindjes! Zo lief! We hebben gelukkig heel veel plaats hier thuis, dus die hebben een leventje als god in frankrijk... veel velden en bos, we wonen erg landelijk dus die zijn de hele dag opstap. Eentje is een katertje die met dat witte borstje en die hele kleine is een vrouwtje... we hebben ze ooit gevonden en ze waren erg ziek, we hadden ons voor genomen om ze beter te maken en dan te kijken voor een nieuw warm huisje, maar goed ze zijn dus gebleven.... we zijn zo aan ze gehecht. Babs, ik woon in Duitsland dus opsturen gaat ruim 2 weken duren..... Ik wil ook niet dat je nog kosten gaat maken aan mij gekke meid!
jaaa mijn beestjes zijn mijn kindjes! Zo lief! We hebben gelukkig heel veel plaats hier thuis, dus die hebben een leventje als god in frankrijk... veel velden en bos, we wonen erg landelijk dus die zijn de hele dag opstap. Eentje is een katertje die met dat witte borstje en die hele kleine is een vrouwtje... we hebben ze ooit gevonden en ze waren erg ziek, we hadden ons voor genomen om ze beter te maken en dan te kijken voor een nieuw warm huisje, maar goed ze zijn dus gebleven.... we zijn zo aan ze gehecht. Babs, ik woon in Duitsland dus opsturen gaat ruim 2 weken duren..... Ik wil ook niet dat je nog kosten gaat maken aan mij gekke meid!
pakketje zelf weegt niets!!! dus je moet maar kijken... doe het graag hoor!!! stuur me maar prive.. als je het wilt!!!! met adres!!
Wauw! In Duitsland! Wat gaaf zeg. Me vriend en ik gaan ook graag naar Duitsland. We gaan er elk jaar, meestal rond de kerst er naar toe! HEERLIJK! Die bossen/velden. Doet ons echt goed! Ah wat lief dat je je diertjes heb opgelapt. Je gaat echt van ze houden he!? Ik weet het! Onze poes hebben we nu ongeveer 5maanden. We hadden eerst een kitten, een katertje. Billy! Die is gestolen, toen hij buiten liep. Was een prachtig blauw/grijs katje. De poes die we nu hebben, Lotje komt uit het asiel. Ze is nu 4, en echt een wereldbeestje. Zo lief!
nee want kan niet in de wachtkamer zitten... word ik GEKKKKK!!!! en wil niet aan de antidepresieva... vandaar die cystes
Lief! O Wat ben jij toch een schat! Ik wou dat ik je klachten even van je over kon nemen. Vind het zo sneu voor je!
Maar meid. Je slikt dus nu niks? O Jemig! Je maakt het jezelf dan toch wel ergg lastig? Je hebt verschillende dosses enz hoor? Een vriendin van me slikt het ook, heel weinig, maar daardoor voeld ze zich een stuk beter in haar vel!
heb JAAAAAAAAAAAREN geleden geprobeerd.. bij dag 6 had ik ZULKE negatieve gedachtes... kon aan 1ding denken DOOD.... en lag te trillen op de bank.. 2 hele dagen.. en die gedachtes... ik dacht WEGGGGG die pillen!!! Heb die klachten eigenlijk vanaf mijn 12ste.. en tis erger geworden.. en kwam er boven op.... elke x.. en nu kom ik er niet boven op! Ben een hel in huis
Heb het gezien. Mooi geschreven! Lieve meid; GELOOF in jezelf, dan komt het allemaal goed! Je kan het! Echt waar!
ik weet het! vandaar morgen probeer met die helderziende.. magnetiseur! en anders donderdag accupunctuur! PFFFF en dit is een stap.. die ik maanden geleden hd moeten doen.. had ik mezelf niet zo gevoeld