Ik kan er natuurlijk moeilijk over oordelen, en dat mag ik natuurlijk ook niet. Als ik dit zo lees, zou je denke verkeerde doses? Je praat ook met niemand hierover, ik bedoel een professional? Ah meis, zulke negatieve gedachtes!
Aha! Daarom morgen een bijzondere dag. Ik hoop echt dat je er baat bij zult hebben. Ik duim! Ga ervoor meid!
Hm, en als je iemand mee neemt die je vertrouwd? Die kan je steunen en rustig houden..... pppfff als ik niet zo ver weg woonde ging ik met je mee! Het kan ook een combinatie zijn met hyperventilatie.... aan je omschrijving van je klachten te lezen.
nu niet meer...... maar toen wel.. ja liep tot mijn 21ste bij van alles en nog wat... ze wisten niet waarmee ze moesten beginnen... elke x was het sorry... wij kunnen je niet helpen.. zelfs psychologen! dus sta je alleen
Hyperventilatie is een vaak geziende klacht, by overspanning etc. Dus niet zo heel gek! Wel rot hoor. Gossiemijne! Als we nu eens allemaal bij elkaar op het dorp, in de stad woonde. Gingen we allemaal mee!
Wat gecompliceerd zeg! Poepoe! Maar dat is toch gek. Van kastje naar de muur. Je hebt er dus zo te horen als 'levenslang' last van, en nog nooit echt opgelost?! Dit moet toch een keer stoppen!
jah het zijn gecombineerde klachten... paniek/angst aanvallen en hyperventilatie! Nee wil niemand mee hebben! ben al zo bang!
Ships... foto´s plaatsen lukt niet... telkens als ik op verkleinen klik hangt de hele boel zich op Volgens mij woon jij niet zo heel ver bij mij vandaag babs.... ik zag in een van je berichtjes een aantal dialect woorden.... Of je spreekt gewoon zo kan ook...
Nee nee nee , dat wil ik niet horen. Artsen zijn er om mensen te helpen, ook jou .. Hoeveel klachten het ook zijn! Moet iets voor zijn, .. misschien niet om alles te verhelpen, maar wel te verlichten!
dementerende praten echt zwols.. daarvan neem ik het over!! dus echt zwols... weet je als ik nu al zo praat.. krijg ik geen lucht voel ik me heen en weer gaan.. voel me benen niet meer... hoe moet ik met psych praten of dokter! voel me steeds maf in me hoofd alsof ik flauw val..
meiden... daarom g ik naar een magnetiseur! (hij eeft me eerder eens geholpen.. al was ik niet zover als nu) en accu[unctuur!
Maar lieverd, waar ben je bang voor? Wat laat jou het gevoel geven dat je geen lucht krijg? Moet toch een aanleiding naar wezen, ofniet? Houd je maar rustig, in en uit ademen.. En af en toe een slokkie water/drinken. Als jij wilt dat er we er niet meer over praten, stoppen we gelijk hoor!
Iets wat heel diep zit, is er door de jaren heen zo ingegroeid.... soms ben je al angstig om het fijt dat je angstig gaat worden.... alleen de gedachte al om het erover te hebben benauwd je al..... dit moet stapje voor stapje aan gepakt worden..... klinkt erg rot meid wat ik je nu ga zeggen maar dit eerste stapje moet jij echt zelf gaan zetten....er komt niemand naar je toe, en je hebt het niet op je voorhoofd staan dus je zal echt zelf de eerste stapjes moeten zetten.... proberen is alvast een begin!
ik begin dit gevoel te accepteren! Als ik thuis ben.... voel ik me goed... maar gedachtes om naar buiten te gaan ofzoiets! Krijg ik het gevoel weer! Als je me zou zeggen dat ik ernstig ziek ben.. geloof ik het.. zo voelt me lichaam ook! Vinden jullie me nu niet gek? ipv lievebabs... nu gekkebabs? de dorpsgek?