neej " dorpsgek" je bent niet gek! Asjeblieft zeg! En ga jij ook maar niet geloven dat je gek bent anders moeten we je petsen!
oke daankje! heb een te OVERVOLLE rugzak! en hoop stiekem zooo.. dat ik volgende week weer mag gaan werken!
Als dat jou goed doet, .. Jijzelf voeld dat allemaal het best. Maar ik zou nu eerst en vooral maar eens aan jezelf denken!
Ga ik doen... Ik ga slapen... anders voel ik me morgen helemaal waus...... Tnx lieve meiden! pffff... wat een gezeur over mezelf! Maar bedankt voor het luisteren! Ik ga slaapjes doen..... en eerst stiekem me Hondje uitlaten? pfff
Heel heel veel SUCCES morgen! Ga ervoor. Je kan het meid. Je gaat het gewoon doen! Harstikke goed. Stappie 1. En .. Je zeurd niet hoor! Echt niet! Denk dat maar niet. Ga maar eerst lekker de hond uitlaten, een frisse neus, en dan lekker naar bed, .. Lekker slapen! Ik duik de douche in, en me bed in. Morgen weer vroeg dag, en een drukke dag. Ik krijg ineens steken, rechts onder me ribben. Ook nog steeds raar gevoel in onderbuik, en vooral liezen. Brr, tijd om te gaan slapen denk ik. Me lichaam lekker laten rusten Tot morgen lieve meiden! Fijn! Om zo heerlijk met jullie te kletsen! Knuffels!
Ik geef het op met die foto´s... wordt er kierewiet van! Ik ga me echt eens in mijn relax pakkie hijsen.... zit nog hier met alles erop en eraan bah zo kan ik niet relaxen! Dadelijk komt mijn man thuis zit ik nog steeds achter de pc.... hij heeft me ook al zo gezien toen hij weg ging Babsje, heel veel succes morgen! Het zal heel confronterend worden voor je maar je moet er nu even doorheen! Doe het voor je zelf en de kinderen, hou je hieraan vast meid! Lees anders even het berichtje terug wat ik voor je geschreven heb laatst op je andere topic.... Andere mensen zien meer in jou dan wat jij van je zelf ziet! Probeer je nu te concentreren op de dingen die je plezier doen.... denk nog even niet aan morgen! Slaap lekker dames! Tot morgen! Dikke kus van mij
Leonizzie, nee ik wil liever toch PROBEREN te wachten tot het weekend ofzo, maar ben nog geen een keer te laat ongesteld geweest, alleen na mn operatie van de bbz. en er is nog steeds niks! joepie, hoop het zo!
Jeetje was 22:15 al thuis van het werk..maar nu net pas klaar met alles lezen . Jullie zijn er flink op los geslagen vanavond ... @Miss Dior, Fijn dat je nou wat zekerheid hebt. Op naar de volgende ronde @babs, sterkte morgen meid ! Misschien spreek ik je morgen nog wel ff voordat je gaat. Anders heeel veel succes Nou niemand is er meer dus dan ga ik ook maar off
ik heb net me eige vlinder getekend en op me profiel gezet wat vinden jullie ervan! heb hem in negatief gezet vondt het wel mooi xxx trusten allemaal
kon niet slapen voelde me down. ik dacht aan me miskraam ik dacht. ik maak iets voor me vlindertje. vandaar
Ow heb je een miskraam gehad ? Vervelend zeg. Lief dat je een vlindertje hebt gemaakt... Misschien moet ik er ook 2 maken
26 januari ? klopt dat ? Hmm das nog niet zolang geleden dus. Hoever was je ? Of vind je het vervelend om het erover te hebben ?
Ja, klopt vind ik zelf ook... Heb toen ik 18 was een bbz gehad. Zo erg geschrokken dat ik geen kinderen meer wou. Achteraf ben ik wel 'blij' want zit nu niet meer bij mijn toenmalige vriend. En vind nu achteraf dat ik toen veel te jong was. Maar nu ben ik er sinds 2 jaar echt klaar voor samen met mijn nieuwe vriend. Alleen kreeg ik helaas anderhalf jaar geleden weer een miskraam dit keer was het een molazwangerschap . Mocht daarna een half jaar niet zwangerraken. Vorig jaar januari mochten we dus weer proberen maar tot de dag van vandaag nog steeds niks . Ellende