Noor die aders zijn wel een goed teken! (als je die normal niet echt hebt) Testen zou ik nog niet doen. je hebt testen van sensitest die je 6 dagen voor nod kan doen en ook die van het kruidvat 2 voor 5 euro die heel gevoelig zijn, maar dan nog wordt geadviseerd te wachten. Heel goed mogelijk dat je wel zwanger bent en toch negatief test, of dat je heel licht positief test en toch ongi wordt. Ik zou dus nog even wachten, maar begrijp heel goed hoe je je voelt. Wachten duurt zoooooo lang in de wachtweken... Hallo Swirl, alles goed met jou?
Ja hier alles prima ... Al zegt mijn gevoel nu al dat het niks is deze maand. Heb het gevoel dat ik te laat was met die ovutesten. Omdat ik maar één dag een smiley had (meteen de eerste dag van het testen). Tja je wordt steeds negatiever he, na 13 maanden
Hey meiden! Allemaal lekker geslapen? Ppff heb bijna een half uur bij zitten lezen..... heb nog spierpijn in mijn vingers van gisteren @Swirl meid, je hebt je eisprong vandaag! @Babsje veel succes vandaag meid!
Hoi miss Dior, op de banner staat indd dat ik vandaag mijn eisprong heb...Of het helemaal klopt weet ik niet. Heb eergisteren ovutest gedaan en die gaf een smiley aan. Maar waarschijnlijk was dat al mijn vruchtbaarste dag... Heb in iedergeval meteen geklust de ff afwachten maar weer
Swirl, ik denk dat het niet zoveel uitmaakt hoor. Je hebt verder regelmatig seks gehad, dus denk niet dat je te laat bet geweest. Wat is er met Babs vandaag dan? Ik ga toch maar even teruglezen denk ik....
Oja met mij gaat het goed. Gisteravond even iets minder. Ik ben toch in nov. van de trapgevallen en hierdoor een meervoudige enkelbreuk. Heb nog steeds krukken en mag niet langer dan een kwartier achter elkaar lopen. Gister gleed ik verdorrie weer van de trap af. Gelukkig viel ik niet en kon ik me op tijd vasthouden aan de trapleuning, maar schrok mij wild. Vriendje ook en zei uit schrik dat ik op moest letten en ik begon me toch een potje te janken... haha. geloof dat ik een klein post traumatisch stress syndroompje heb...
@Janneke G Is spannend hé, en is toch een goed teken dat je nog nergens last van hebt. Maak je nog even niet druk...rustig afwachten ook al is het moeilijk! Had je al getest?
Jah die hormonen! Daarom moest je ook even huilen, die boog is dan lang gespannen geweest.... ach even stoom afblazen en dan gaat het wel weer. Je moet ook voorzichtig zijn! Mijn zusje mailde me net.... die staat echt op knappen! De kleine is al helemaal ingedaald en ligt klaar om te bevallen.... Ik verheug me zo! Kan niet meer wachten! Wij zitten hier wel te klagen omdat zwanger worden zo moeizaam gaat... Nou, zij zit te klagen omdat ze zich ongemakkelijk voelt, ze krijgt de schoenen zelf moeilijk aan, benen scheren wordt lastig enz enz... hormonen spelen idioot, ze huild om alles... heb respect voor mijn zusje... terwijl ze nog een 3 jarige puberende peuter heeft rond rennen... soms heb ik echt met haar te doen!
Zo, ik ben weer weg. Heb bij gelezen hé hé. Ik ga lekker mijn huisje poetsen en op orde brengen. Tot later! @ Babs,laat je iets weten hoe het is gegaan?
Leonize...Was zeker ff schrikken . En dat je daarna een potje hebt lopen janken is heel begrijpelijk. Ik heb dat af en toe ook weleens , dan hoeft er maar iets heel kleins fout te gaan en ik moet janken. Tis ook allemaal zo spannend...en na 13 maanden wordt je gewoon steeds zenuwachtiger. Want dan weet ik dat ik binnenkort een keer richting ha moet/ga .
Ja is ook zo...! Gelukkig heeft mijn vriend er ook wel begrip voor. Ja 13 maanden is lang he? Lijkt me wel goed wanneer je naar de dokter gaat. Hoeft niks te zijn, maar dan weet je het iig wel. Die onzekerheid is soms zo slopend he? Wacht deze ronde nog even af want we hadden een deal dat we eind feb begin maart positief testen!
Miss Dior je bent een lieverd. Veel poetsplezier haha. Wat leuk trouwens dat je in Duitsland woont. Net over de grens? En spannend van je zusje, dat kan nooit meer lang duren! Babs lieverd heel veel succes vandaag meid
Ja ik wacht deze maand ff af....Heb besloten daarna een keer bij de ha aan tekloppen. Maar heb nog wel ovutest over omdat ik eergisteren al meteen positief teste. Dus misschien volgende maand ook nog maar ff . Hoop het voor je
Zet je mannetje dan maar vast aan de multivitamine en ook aan de foliumzuur, want wanneer je doorverwezen wordt krijgt hij vast en zeker een zaadtestje....
Ja, gelukkig is hij erg gezond..neemt allerlei vitamine pillen en shakes...sport bijna iedere dag. Enigste minpunt is dat hij rookt . Ik daar en tegen . Moet wel wat pilletjes ingaan nemen.. En heb wel een abbonement bij een sportschool maar weet niet meer hoe die eruit ziet haha.
Haha dat ken ik ja. Sportscholen.... Maar je hebt wel een eisprong en bent aardig regelmatig toch? Dus dat is wel goed nieuws. Tja mijn vriend rookt ook, en zaad was prima, dus hoeft niet perse slecht te zijn. Nu probeert hij te stoppen. Ik ga even na de AH even boodschapje doen. Zie jullie later wel weer!
miss dior, nee heb nog niet getest! goed he? zit nu op mn werk om de 5 minuten naar de wc te lopen,hihi.
Hoi meiden.. Ben terug.... Heel verhelderend! Vooral toen ik binnen kwam.... schoot helemaaal vol... want de langste weg die ik ooit gereden hebt! Pfff.. kga even patatje eten!