SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs81

babs81 Niet meer actief

Het is wel eens tijd om te testen meid! Tenslotte is jouw stress ook de onze :rolleyes: ;) Wil wel weten of je zwanger bent!

2. Noor1987

Noor1987 Actief lid

3 feb 2009
    141
    0
    0
    Hoi hoi ,

Hoe is het met iedereen? Zit nu op me werk maar moest eve afleiding hebben dus zit ik alle berichtjes te bekijken! hihi.
    Nog iemand wat leuks od spannends te vertellen?

-x-

3. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Jaja Janeke zou iets spannends te doen en te vertellen moeten hebben, maar ze weigert om te testen heel stressbestendig is zij! Veel meer dan wij haha

Babs ging je naar een magnetiseur? Wat heeft hij/zij gedaan? Ging dat goed?

4. Noor1987

Noor1987 Actief lid

3 feb 2009
    141
    0
    0
    Zeg dat wel ja! Ik zou het liefst nu al testen! Maar doe het niet... Het zou wel leuk zijn als ik het vandaag zou doen mijn mannetje en ik zijn vandaag 5 jaar bij elkaar! Zou een mooi cadeau zijn maar goed ik doe het niet.

5. babs81

babs81 Niet meer actief

ja ging heel goed!!! verhelderend...

Over zwangerschap begon hij over! uhm.... die thuistest mag ik niet gebruiken meer 8) want IK was heel erg vruchtbaar... nou ken hele verhlen schrijven.. maar hij heb precies de punten geschreven wqar ik tegen aan loop!

1ding heel erg...... wat mijn gevoel al jaren gelijk gaf achteraf!

en verder heeft hij stress weggehaaald.. ben iets ontspannender! zweef niet zo erg meer!1

Nu straks me baas bellen..... weet niet of het goed idee is om volgende week weer 5dagen te beginnen

6. babs81

babs81 Niet meer actief

:eek: jammer.. ben wel ERG benieuwd!!

7. Noor1987

Noor1987 Actief lid

3 feb 2009
    141
    0
    0
    Ja ik ook! Voel wel lichte steekje in mijn buik al 3 dagen. Maar ik ga ervan uit dat het mijn darmen zijn! Ik wil geen teleurstelling. Nog 5 dagen wachten misschien wel 4. pfff

8. babs81

babs81 Niet meer actief

waarom zo lang

9. Noor1987

Noor1987 Actief lid

3 feb 2009
    141
    0
    0
    NOD is maandag pas. Ik weet niet of ik nu al kan testen. En ik ben bang dat het echt mijn darmen zijn. Alhoewel mijn borsten hebben nog nooit zo vreemd gevoeld. Heel dik en opgezet en doen pijn. Verder 2 aders. En voor de rest begint mijn rugpijn al van de menstruatie. Dus ik word helemaal gek van het wachten!

10. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Babs ben blij dat het wat geholpen heeft. En ik denk indd dat volgende week al werken wat te veel is. Maar dat is natuurlijk ieder voorzich. Maar ik zou het afraden;)

11. babs81

babs81 Niet meer actief

Ga zo langs me werk heen! ben ik als 1ste buiten geweest.. en ga ik met haar praten... vind over de telefoon onpersoonlijk

12. babs81

babs81 Niet meer actief

je zou die marcare ultra eens kunnen proberen!!!! www.matcare.nl.... die test je 6dagen voor nod ....

13. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Indd , goed idee !

14. babs81

babs81 Niet meer actief

heb 0-uren contract he? dus word lastig!

15. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Bedoel je dat je dan niet doorbetaald krijgt ? Of dat ze je er zo uit kunnen knikkeren ?

16. babs81

babs81 Niet meer actief

krijg uitbetaald want sta gewoon ingeplant.. en bij ziekte krijg je ze uitbetaald.. maar DAT interesseerd me niets.. al was het niet zo....

maar dat laatste....

DIE MAN ZEGT.... JE MOET EEN TRAP ONDER DIE AAMBEIEN HEBBEN :oops: :rolleyes: :confused: :) :) :) :eek:

17. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Ow jeetje... Nou dan wens ik je heel veel succes !
    Zou wel heel gemeen zijn. Als dat zo is dan zou ik hem echt wel de huid vol schelden...Maar goed , das ook niet altijd de juiste oplossing :)

18. babs81

babs81 Niet meer actief

hahaha neej niet echt!! ben namelijk de laatste redding.. ben enige zonderder contract....en uren over!!

19. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Nou ik wens je heel veel succes met je gesprek.
    Lees vanavond wel ff hoe het gegaan is.
    Moet nu helaas weer werken. Tot vanavond ~!

20. Noor1987

Noor1987 Actief lid

3 feb 2009
    141
    0
    0
    Zijn die ook te koop in de winkel? En zo ja welke winkel?

Deel Deze Pagina