he meiden ben er weer pfff gelukkig hoef ik n maar 3 paginas bij te lezen babs fijn voor je dat alles goed ging kun je mij vertellen hoe je die gene hebt gevonden liefs isa
Babs goed te horen dat jij super vruchtbaar bent. maar wat bedoelt hij met dat je thuistest niet meer mag gebruiken?
Zow zijn we weer... even poets pauze.. ppff heb bergen verzet vandaag! Ben al van af half 6 van ochtend rond het rennen. Even kopje koffie en relaxen nu. Babs, ik ben blij dat je het toch door gezet hebt vandaag! Heel dapper van je! @ Janneke en Noor, oh mijn god wat hebben jullie stalen zenuwen dames! Om nu niet te testen vereist kracht hoor, ik zou dus al lang gek worden @ Leonizzie, ja ik woon net over de grens in Duitsland, ± 2 km. Heel leuk en ontspannen wonen hier, veel bos en velden... wonen echt in zo´n boeren dorpje, heerlijk vrij staand huis, rust en niemand die me lastig valt! Vroeger hadden we 2 onder 1 kap woning, was ook heel leuk maar je hebt toch die buren hé.... had er geen problemen mee hoor, maar nu merken en zien we het verschil. We kunnen nu eens met klussen flink tekeer gaan zonder rekening te houden met de buren geintje
zo het leeft hier weer! kga vanavond lekker relaxen! Straks lekker wijntje drinken... heb ik wel verdiend! we mogen idd.. die thuistest niet gebruiken! die is vals... geweldig ... heb niets gezegt hhahaha ik moet ZIJN kwakje inleveren bij het ziekenhuis... dus morgen ochtend!
Haha weet hij daar ook van? Pff gelukkig zijn we weer in de lucht begon al te zweten en mijn meisies hier te missen!
ik ga eten maken meiden! Ik "denk " dat ik de laptop straks dichtklap! heb vndaag BERGEN verzet! *magnetiseur.. *ben met zoon bij de kapper geweest * en bij de winkel geweest! even naar laarzen gekeken! wil weer van die vreselijke witte...... en me van het weekend lekker vreselijk kleden! en stappen
Tjonge, ik kwam de site niet meer op vanmiddag.... ik ben er nu op gekomen via een omweg.... vreemd, fatal error...
Had net brief in de postbus, ik moet volgende week vrijdag bloed prikken en de week daarna alweer... i.v.m. controlle eisprong, gyneacoloog verwacht mij over 4 weken terug.... Ben benieuwd of het deze ronde dan wel mag lukken!
Ja dat hadden wij ook! dus via hyves even contact gehad of het nou aan onze pc lag. Maar gelukkig het werkt weer!
mogen het ook 2 potten zijn hihihihihi de lekkere austrlische in houten vat gemaakte wijn is JAMMIEEEEEEEEEEEEEEEE
kennen jullie dat filmpje van die man die klaarkomt? en gewoon een liter of meer wegspuit? als je slikt... heb je mooie dieet-maaltijd... en wil je zwanger worden... hahahah loop je 3dagen met een lopende doos! getverre... hahahah