Haha ik zit ook aan de wijn..! Missschoonheid (ga je lekker ook zo noemen) Ja het beloofd wat. ben er ook van overtuigt dat het gaat lukken! Nee hoor niet helemaal. Eerst morgen maar even afwachten, maar wanneer dat goed is heb ik wel goede hoop, want ja dat moet je nou eenmaal hebben om door tekunnen gaan... Jij ook hoor deze ronde...
moet je morgen weer naar het ziekenhuis? controlle? Missschoonheid klinkt als of ik een missslukking ben laat dat woord maar weg hoor! Snap niet hoe jullie dat uitgevonden hebben Ik plaats wel nieuwe foto.... lukt moeilijk, kan niet meer verkleinen hier op de site, alles hangt zich dan op... zal wel aan m´n kop liggen. Ik ga effe met eten maken bezig zijn... meld me zo wel nog even.
misslukkeling.....even via paint... hellen en rekken.. en zo verkleinen weet dat je mooie koppie wel minimaal 3 mb is.... maaaar... gewoon zo doen
Gister avond ben ik met paint bezig geweest, wilde een foto van mijn pete kindje in mijn album zetten ( is de kleine van mijn zusje en hij is zoooo leuk en lief!) het kleiner maken lukte wel ja maar het hier plaatsen niet... kreeg telkens error melding en dan ging er een half uur over het up loaden heen... heb ik de moed maar op gegeven. Pc bleef zich maar ophangen. heb er geen geduld voor als het zo lang gaat duren. Smaakt je wijntje meid? Moedig van je dat je vanmiddag bent gegaan! Ik hoop dat je er iets aan hebt gehad! Gun je zelf die tijd!
Ja bij dat verkleinen kreeg ik ook steeds error... Ja ga maar voor mij duimen dat er morgenochtend 1 of 2 itjes aan het groeien zijn. Moet er om 8 uur zijn en hoop wel dat er activiteit te zien is, anders moet ik een hogere dosis. maar vorige ronde ging goed dus verwacht dat nu ook.... al voel ik nog niet zoveel in mijn buik alleen maar 's ochtends vroeg....
Heel veel succes morgen meid! Ik ga voor je duimen en zal aan je denken! Zo, ik moet toch echt nu bij mijn eten blijven... anders gaat het mis. Ben de hele tijd heen en weer het hollen tussen keuken en pc.... lukt niet zo. Misschien spreken we elkaar straks nog, en anders heel veel succes morgen! liefs
ja heb er veel aan gehad... begint weer compleet verhaald te worden... en ja wijntje smaakt lekker... ben vanm. ook naar mijn.."baas" geweest! even gebabbeld.. hoef voorlopig niet te werken... maandag naar bedrijfarts... maaar heb gezegt volgende week graag weer te willen werken..... gelukkig zondg de ziektewet in gegaan... mijn liefste vrouwtje is zondag overleden.... dus zooo blij dat ik niet werkte... had het afleggen niet aangekunt! Heb afgesproken om morgen terug te bellen...ivm accupunctuur! als ik lichamelijk weer in orde ben.... wil ik gewoon weer werken gaan! doe mijn beroep teveel met liefde! ben blij dat ze me er niet uitgetrapt hebben PS... je moet via paint even je foto opslaan als..... jpg waarschijnlijk is die foto niet te groot.. maar verkeerde bestandtype?
Goeieavond dames, Hoe gaat het hier?! Iedereen fijne dag gehad? Heb ik nog dingen gemist?! Babs: Hoe is het meid, Hoe was het vandaag!?! Liefs!
goed heb hele dag opzitten... vol spanning hyperventilatie die kant opgereden... meteen in huilen uitgebarst.. alsof fdit de lange finisch was.... pff.. heb vanmiddag met baas gepraat... en me zoon wachtte op mij in de auto... (wat een azsoooooo hihi) gelukkig niet 30gradem+ en was hem niet veregeten.. en hij leefde nog ff zonder gekheid... ben met hem naar de kapper geweest ging lekker... zoals ik was.. terug weg even naar schoenen winkel geweest WTF oh my godd..... ging GOEHOEDDD.. ff bij (ex)schoonmoder geweest... die was er niet.. toen was het 4uur ofzo... jeetje GETVER... ken straks weer de boodschappen halen en voel me nu lekker relaxt
Wat goed meid! Je hebt het harstikke goed gedaan hoor. Zoveel dingentjes buiten de deur! Super! Fijn om te horen dat je je lekker voeld! En wat las ik, een ongi-gevoel? Wanneer moet je ongi worden?!
uhm zit paar dagen na me ei.. maar heb deze maand geen eisprong gevoeld :x maar net te vroeg voor innesteling oest met jou... manonnn lekker gewerkt? enneh......wat voor werk doe jij?
Mmm, oke! Vele voelen hun ei niet toch? .. Geen idee wat dat ongi gevoel kan betekenen. Met mij gaat het prima. Het is weer lekker avond. De dag ging opzich best vlug om. Ik werk op een kinderdagverblijf. Een baby-groep. Elke dag 8 baby's ( met z'n tweeen hoor.) Superrr werk!
jah werkt dus NOG STEEDS niet! leuk zeg met babys werken! ik ook.... hahahahaha.. heb je wel eens van die huilbabys?
uhm hier! me lappie valt uit..staat op tafel..... uhm ik voel me ei iedere maand.. alleen deze maand dus niets gevoeld! me bnner staat nu goed