Inderdaad. Iedereen is zo STIL! Het werk is echt super leuk hoor! Doe het echt met veel liefde en plezier! Mmmm, ik wist eigelijk niet beter, of dat je elke maand een ei had?! Misschien gewoon toevallig een keer niet gevoeld? Liefs
Ik heb op het moment geen huilbaby's. Gelukkig! Wel gehad, .. Was best pittig. Er zijn natuurlijk wel kindjes die vaak of/en veel huilen. Die heb je altijd.. Liefs
ja moe word je ervan he?? mijn jongste was ook een huilbaby GEK werd je ervan.... pff.. vooral als je er alleen voor staat!!! ik ga film kijken.... heb pijn in mijn buik! zweer je dat ik ongie ben... zow gevoel.....nou dames slaap lekker bedankt voor jullie steun/medeleven........jullie zijn geweldig!tot morgen
zo hoort je werk ook te zijn!!!! vooral liefde en plezier!!!! uhm voel hem ALTIJD... maar goed... gemiste kans......... ik ga lekker languit op de bank....... doegiejjjjjjj
Veel plezier met film kijken. Lekker relaxen! .. Knuffel, en tot? morgen.. misschien. Doei doei meissie! Ik ga zo lekker douchen, tv kijken, en me bed in.. Morgen weer werken. Om 06.00 gaat de wekker! Liefs!
misschien dat ik morgenochtend dan maar ga testen ipv het weekend. ik voel nu helemaal niks! als ik menstruatie zou krijgen dan zou ik dat allang gevoeld hebben. zou dit dan het gevoel zijn: het zit goed? ik wil het nog stil houden voor mn man, hij is woensdag jarig en lijkt me wel een mooi kadootje: samen naar het ziekenhuis voor een echo, kijken of hij/ zij op de juiste plaats zit genesteld
mwa niet echt ...het was erg rustig dus niks te doen . Maaruh, tis bijna eng aan het worden maar ik heb dus ook helemaal niks gevoeld dit keer ..(eisprong) Terwijl ik vorige maand zowat niet meer kon lopen. We hebben best veel gemeen haha
oei jaahh inderdaad pff.. raar he? iedere maand iets voelen en juist NU NIETS... Vind raar... heb vandaag zo vuile ongie gevoel gehad...... maar niet wat op een ei lijkt! misschien was ie te hard gebakken
hm best vreemd indd...Wordt een beetje leip van mijn lichaam ! Hey hoe was je gesprek gegaan met je baas ?