SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs81

babs81 Niet meer actief

ja verwarrend... onzeker gevoel geeft dat he? gewoon niet weten hoe en of wat... en schijnt gewoon dat je zwanger ben hahahah

ja goed maandag bedrijfsarts. en even rustig aan doen.... en zorgen dat ik weer op de goede weg kan gaaan werken...

2. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Ja...wie weet is niks voelen een goed teken deze maand :) .

Je moet gewoon lekker rustig aandoen en aan je zelf denken....Veel eruit gaan en leuke dingen doen is erg belangrijk. ;)

3. babs81

babs81 Niet meer actief

ja en aankomende weken veel werk gehad.. dus iedere week voor 350 me handje ophouden?
    NEHHH heb gezegt dat ik volgende week GRAAG weer wil beginnen

ik hoop het voor jou... voor mij maakt het niet zoveel meer uit. even mezelf is ook lekker.... hoelang is jou cyclus?

4. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Rond de 28/29 dagen meestal, heb uhm ooit weleens langer gehad ...maar de laatste paar keer was ie zo.

Je moet doen wat het beste voor je voelt. Maar heb mensen in mijn omgeving gehad met het 'zelfde' , die vielen na een paar maanden weer in een gat.
    En daarna heel lang in de ziektewet.
    Maar goed iedereen is anders natuurlijk.

5. babs81

babs81 Niet meer actief

oke ik ook dus we kunnen ong. samen testen... ja dus...... wil die testen hier halen.. die ultra! hihi 6dagen voor nod!

ja ik weet het we gaan een plan opstellen... misschien begin ik met 1x per week.... en daarn langzaam opbouwen

6. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Ja, mijn vriend gaat volgende week op vakantie en komt 5 maart pas terug :( .
    Dus ik moet of heeeel lang wachten met testen of alleen testen....hmm dilemma !

7. babs81

babs81 Niet meer actief

op vakantie? UHM.... ZONDER JOU?

8. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Haha ja !

Hij gaat samen met mijn oom naar Nepal, de hymalaya beklimmen ...Zie ik mezelf niet zo snel doen :| . Is een soort van jongens droom voor uhm, dus ja dan moet ie dat zeker doen nu het nog kan . In mei gaan we saampjes naar Thailand.
    Baal nu achteraf wel als een stekker , want dan zit ik dus 2 weken alleen met 2 honden :|..Pffff laat ze nu maar één keer per dag uit de rest doet hij.

9. babs81

babs81 Niet meer actief

haha ieder voordeel heeft zijn nadeel!

leuk voor ze spannend!ook voor jou.... uhm we gaan samen testen oke?

10. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Ja doen we ! Heb er nog één in huis liggen ..Maar ga dit keer niet vroeg testen hoor :) .
    Op de dag dat het mag ..................denk ik

11. babs81

babs81 Niet meer actief

uhm.... neej joh eerder.. kan je daarna meteen wachten op een dikke buik... of menstru....

ik ga slaapjes doen.. morgen vroeg uit..........****GAAP*****

12. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Haha we kijken wel ! Misschien krijgen we wel verschijnselen zodat we het direct willen weten !

Slaap lekker en spreek je morgen vast wel weer .

Liefs Swirl

13. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Goede morgen dames!

Boh wat was het rustig hier gister avond.... hoef niet veel bij te lezen zie ik :D

@ Janneke, vandaag testen meid? Oh om je man zoiets als verjaardags cadeautje te geven.... is het mooiste cadeau wat je hem kan geven! Wat een romantisch idee.... spannend hoor! Laat je ons iets weten? Veel succes met testen vandaag en ik hoop dat je ons goed nieuws komt brengen!

Waar hangt Isabel toch uit?

Fijne dag vandaag meiden!

liefs

14. Janneke G

Janneke G Actief lid

31 okt 2008
    204
    0
    0
    Front office medewerker
    Venlo
    Goedemorgen allemaal,
    speciaal voor jullie op deze vroege ochtend:
    HIJ WAS POSITIEF!
    JOEHOE!
    ik ben zo blij!, ik sta helemaal te shaken en mn man ligt nog te snurken,hihi.
    eerst ff werken en dan ga ik een nieuwe banner uitzoeken en een afspraak maken in het ziekenhuis.
    ik kan het niet geloven,
    groetjes!

15. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    JANNEKE Super GEFELICITEERD! Kon ook bijna niet meer negatief zijn. Echt heel leuk! Ga genieten van je dag.

Ik ga over een half uurtje naar het zh, voel echt heel weinig in mijn buik dus hoop dat er wel wat groeit. Blijft elke x toch super spannend moet ik zeggen, of je goed nieuws krijgt.

Fijn dat het gister zo rustig was, hoefde ik geen 12 pag. bij te lezen. Wel vreemd waar was Isa?

16. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

OOh meisje toch! Gefeliciteerd! Jah het zat erom te spannen hé.... kon niet anders :D geweldig! Doe die test mooi in pakken voor je mannetje... zou zijn gezicht wel eens willen zien!

Joehooeee

17. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Heel veel succes vandaag in het ziekenhuis meid! Maak je niet druk... aan je pendels te zien moet je wel genoeg eitjes hebben om zo direct een tweeling te kunnen maken ;)

Vertrouw en geloof! Jullie tijd gaat komen meid!

Liefs

18. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    hoi hoi meiden
    ik dacht ik lees morgen wel bij en heb een heerlijke avond met mijn mannetje doorgebracht

@janneke gefeliciteerd

@ leonizzie sterkte meid

@ babs fijn om te horen dat het beter met je gaat
    heb je je 2 potjes al?

moet zo werken van 9 tot 2

19. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Hey meid,

Hoop dat alles goed met je gaat! Ik heb gister ook een lekker avondje met mannetje gehad, dus gelijk heb je ;)

Ik ga vandaag eens even erop uit, lekker shoppen enzo, bakkie koffie bij mijn zusje.... eens kijken hoe haar baby buikje er uit ziet.

Fijne dag vandaag meiden!

20. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    jullie ook

tot later in de middag en niet te veel kletsen he anders moet ik weer zoveel bijlezen

Deel Deze Pagina