Hoi meiden net terug. Nog weinig activteit te zien, maar wel heel veel eithes. Dit is in principe ook wel normaal met Clomid, je eisprong is dan altijd iets later, dat had ik vorige maand ook. Moet nu zondag terug voor nog een meting, want hij verwacht dat er dan wel 1 of 2 goed gegroeid zijn en maandag meten vint hij te laat voor het geval ze ineens een groespurt hebben. (ze willen je altijd een gericht klusadvies meegeven haha)
Janneke...GEFELICITEEERD meid! heerlijk wegdromen op je werk! Wat lijkt me dat gevoel heerlijk zeg.... @isa.... werkze meid! tot vanmiddag.. hebben je gisteren wel gemist @missperfect... lekker geknutseld en geplakt?hahhahaha @leo... geweldig .. spannend zondag... hopen en duimen
Een goedemorgen ! Miss dior , shopse vandaag ..altijd leuk . Leonize, wat spannend allemaal, ben benieuwd naar zondag.
Ok ok .... Ja wat is dat toch ? Als ik online kom is iedereen weg . Behalve jij dan . Nog plannen voor vandaag ?
Janneke gefeliciteerd! En misschien een rare vraag maar weet een van jullie iets meer over schisis? -x-
Zegt mij ook niks ....sorry. Nee ik heb ook niks in de planning. Ff wat wasjes draaien,poetsen, etc etc..... Vanavond één nachtdienstje en dan weekend !
Voor mijn doen een drukke dag. Net dus ZH, over 20 min. naar de fysio, dan weer naar huis. om 14.00 uur richting de GGD voor vaccinaties ivm Egypte over 2 weken. 18.00 uur samen met vriendje bij de kapper zijn en dan zet hij me af bij een vriendin, waar ik lekker een wijntje ga drinken en blijf pitten, want haar vriend is op vakantie.
Indd, heb het ff gegoogled, Schisis is een grieks woord voor sleet , in de volksmond ook wel hazelip genoemd.
Ja klopt. Mijn schoonvader en mijn zwager hebben een 'hazelip' en mijn vriend niet. Ik kijk wel even op internet hoe erfelijk enzo het is. Ben best bang dat als ik zwanger ben dat ons kindje het ook krijgt. Is geen pretje.... Nog 4 dagen voor testen
Ja...moest ook vroeg op. Ga zometeen (10 uur) kaartjes bestellen voor Anouk. Vandaar dat ik al helemaal klaar zit . Ik moet ook nog prikkies halen voor mijn vakantie .
Wat wil je daarover weten Noor? Een vriendin van een vriendin van mij heeft haar hele zwangerschap behoorlijk gerookt en haar kindje heeft een hazelip. Heel zielig.... Je kan dan geen borstvoeding geven en het is ziekenhuis in en ziekenhuis uit en allemaal operaties.