Nee heb ook nisk mee gemaakt. Zit te wachten totdat het maandag is. Heb wel een branderig gevoel in me buik. Maar dat kan ook komen omdat ik al een weekje niet meer goed kan (je weet wel). En verder heel druk met een verbouwing! Hoop gelijk een kinderkamer mee te verbouwen
Ja drink wel water. Maar als ik op me werk ben dan ga ik zo graag naar de wc! Dus dna hou ik het op totda tik thuis ben. Krijg je als je met 3 mannen samen werkt en maar 1 wc! Bah
haha jah goor... weet je wel wat je kan krijgen door je ontlasting op te houden? Is niet goed hoor... is heel erg slecht! Kan me best voorstellen... Maar je maakt je darmen KAPOET.. en schade kn groot worden!
Ja als ik echt niet meer kan dan doe ik het wel. Maar als iets voel 'drukken' en het is niet heel erg dan hou ik het in..... (lekker onderwerp) hihi Ik werk maar halve dagen! Dus race snel naar huis toe. hahahahah
vies onderwerp? ach..... haal op me werk 8mensen uit de STRONT..... somigen met doorloop vaker! hihi dus ben heel wat gewend
niet zo zeuren..... hihihi haal ene moment iemand uit de stront... en 2tellen later ook me broodje op knabbelen In de hoop er niets aan me handen zit ...(hihi grapje dat laatste)
hahaha jakkes ! Mijn broodjes smaakt ineens veel minder lekker . Maar in iedergeval goed dat het gebeurd door iemand ...Anders zaten die oudjes daar...is ook zo sneu
nee bij elke x ontlsting.. kijken na kleur/reuk.. is het breierig.. is het vast.. is de kleur goed... blablbl witte ontlasting is teken dat de dood snel in treet 8) dan mag je je pakkie aantrekken... om af te leggen