tenzei die pendels allemaal goed zijn.. kreeg 7pendels zwnger in jan.. en iin febr positief testen hahahahah
morgen ochtend vroeg lekker BONKEN.. meneer moet nmelijk om 8uur in groningen zijn... en 6uur eruit! dus 7uur... want moet binnen 2uur en sturen? swirlllll een zaadje kan zwemmen.. maar heeft ECHT geen vleugels
pendels... is via touwtje met ring.... en dan word er vrgen gesteld... je onbewustzijn geeft die ring een teken... heen en weer is dit... ik weet die dingen niet goed... maar tis net zoiets als.. para... alleen is dit het onbewustzijn... zoiets
als ze toch eens kunnen vliegen.. geweldig mijn man-lief kruipen ze volgens mij ook of hebben ze gewoon geen kop
warom niet.. is lachen... tenminste ik geloof er ook niet in... mar vond wel grappig dat iedereen mij pendelde op jan-en febr positieve test
hhahah.... wij verknllen hier wel veel op deze topic... komen er 2 bij.. en weg zijn ze.... PFF kga me eens douchen.. me zoon komt ook zo thuis.. en hij schrikt zich DOOD als ie mij zo ziet...
soms neemt je lcihaam je in de maling..... omdat je er teveel mee bezig bent! en.. ben je wel helemaal ontpilt? ofzo? kan ookzijn... Natuurlijk hoop ik dat je zwanger bent! hoeveelste ronde is dit?
natuurlijk.. en hoop doet leven... en buiten dat.. als er gezegt word dat je in febr zwanger bent.......ga je ook meer sexen... hahah