Nou dat is het m dus. Het is niet helemaal geplanned zegmaar. (Maar wel heeeeeel erg gewenst.) Kan niet zeggen dat ik er niet mee bezig ben, want ik zie overal babys en zwangeren opeens. Het zou in principe onmogelijk moeten zijn ivm anticonceptie. Heb een spiraal namelijk. Maar heb wel vaker gedacht dat ik misschien zwanger zou zijn. Maar voelde allemaal heel anders. Hoe dan ook, nu benik er erg veel mee bezig. Ben behoorlijk zenuwachtig. Naja... Wordt eigenlijk een beetje gek En weet je wat het erge is. Nu ik denk dat het zo is, wil ik het meer dan ooit. Hoort een droge mond er trouwens ook bij? X
nou spannend.. ik was ook 17... ZEER welkom.. niet geplant.. en 10 jaar verder! Ben erg benieuwd.. en je kunt OOK zwanger door spiraal raken... hij kan namelijk niet goed meer zitten!
Ja, dat weet ik. Ach woon al geruime tijd samen en bovendien in een eengezinswoning dus dat zou helemaal goed komen haha Ben in staat om een test te halen. Maar heb geen idee of dat al nut heeft:S Morgen zal het beter zijn denk ik haha! Aaargh haha!
je zit 4dagen voor NOD.. (niet ongesteldheid dag) Dus je zou een etos eigen merk 2 voor 5 euro kunnen halen! Spannend... alleen niets meer drinken.. en even wachten met testen.... laat je weten of je gaat testen? Spannend
Bedankt voor de tip. Kga ze vanmiddag halen. Moet daarna wel gelijk werken. Dus zal vanavond worden eer ik test of morgen. Maar ik laat in ieder geval wel weten hoe het afloopt! Dat niets meer drinken wordt lastig heb zo'n dorst haha! Nou ik ga snel wat nuttigs doen hier, anders komt er niets meer van. Tot gauw weer!
Succes meid!!! Erg spannend....... Hoop dat je positief gaat testen wachtend............ op jou antwoord.... op je testje
dorst/droge mond kan ook een teken zijn ja. Maar Babs het Kruidvat 2 voor 5 euro. Nu staat ze daar zo bij de Etos en die hebben dat helemaal niet. Nou Swirl, jij weet hoe je mensen aan moet pakken. Is meteen vertrokken
Oja swirl voor pendelen kan je gaan naar Topic" wie gelooft er in de naald aan het touwtje (onder zwanger worden) en 1 van de meiden daar vragen. Anders kan je naar de Lounge gaan en daar staat kopje pendelen en hier staan een aantal namen van wie het doen en die kan je een PB sturen met je naam en geboortedatum....
Pfff gelukkig was ik nog niet helemaal vertrokken. Kruidvat zit ook in de buurt dus daar kan ik ook heen. Tnx meiden! Dit is echt heel fijn allemaal dat ik t ff kwijt kan allemaal. x
Gelukkig was je er nog.... PFFF anders had je troep gehad van de etos hihihihi Nou ik kap er mee.. kga naar accupunctuuur! Laterszzzz
hebben jullie ook problemen met testen te verkleinen en daarna te plaatsen? Pfff... ik heb een test gedaan, omdat ik me gewoon zwanger voel... nu heb ik een test, met een hele hele hele lichte streep en nog niemand met wie ik het kan delen! Liefs
Hm , geen idee .Heb het nog nooit geprobeerd. Heb namelijk geen positieve testen . Maaruh een licht streepje ! Spannend.
jah, vind het raar dat ik een lichte streep heb, want zoals je ziet denk ik dat ik nog 13 dagen moet wachten... wazig toch? Maar ik had zo'n raar, maar ozo bekend gevoel... echt heel idioot kus