oke is ook ERG lekker.. mooi idee voor morgen bij mij! heerlijk zeg! Ik ga ook simpel eten... pasta met spinazie-boursu.. en spek!
Goede middag meisjes! Weer even lekker bij gelezen, flink geklets dames! Nog even wat rond snuffelen hier en daar....
ohw lekker... maaaaar kijk je wel uit voor je beeb? Ohw mensen OMG mijn buik....... heb er weer 1 van 6maand zwanger! niet te geloven!11
heeey misperfect! gezellig.......... hoest met jou? ben vandaag bij accu geweest! heerlijk ontspannen! voel me heerlijk... nadat ik gisteren in de schoenen winkel gekeken heb.. Ga ik morgen proberen om boodschapjes te doen! Mijn hele lichaam is VER uit balans.... ze heeft er kijk op... en klopte gewoon.... hoe ze het zei etc.... nou mijn pasta is bijna klaar wat ga jij eten? @swirl..... moet jij zo niet slapen?
Hey Hey, Ja alles goed hé! Heb gewinkeld vanmiddag, en lekker koffie gedronken bij mijn zusje, oh oh ze heeft de baby kamer nu helemaal klaar.... zzoooo leuk, als ik dat zie dan kriebelt het toch echt heeel erg om ook zwanger te zijn! Die lieve kleine kleertjes, echt geweldig. Fijn om te horen dat die behandeling zo goed aan slaat bij je en dat je het zo positief ervaart! Ik zei toch nog tegen je, maak je niet druk en laat het op je af komen, jij moet die eerste stap zetten..... nu je het eenmaal gedaan hebt zal je merken dat alles met kleine stapjes beter gaat worden, gun je zelf die tijd meid, iets wat al jaren een deel van je is raak je niet zomaar in 123 kwijt! Ik vind het in iedergeval erg dapper van je dat je deze stap hebt gezet, en ook nog in je uppie zonder iemand erbij! Wees trots op je zelf! Mijn mannetje neemt straks frietje mee vanuit het werk, was per ongeluk vergeten vlees uit te leggen vanmorgen.... zo snel krijg ik het nu niet meer ontdooit en in de magnetron ontdooien vind ik zooo ontzettend smerig hé! Morgen maar weer....
Duh als ik mijn bericht terug lees.... ppff die schrijf fouten ggrrr.... typ te snel en let niet op La la la laat ik maar niet erbij vertellen dat ik HBO heb gedaan, schaam me rot Je snapt me wel hé
Euh Swirl,je klaagt altijd dat als jij online bent wij weg zijn.... nu zijn we er en ga jij weg Slaap lekker meid en werk ze!
Sorry MissDior, vanaf morgen heb ik weekend ! Dus dan ben ik van de partij hoor . Fijne avond nog en eet smakelijk voor straks .
Dames, Hoe gaat het hier? Ik heb wat terug gelezen, er is heel wat gekletst! Alles goed met jullie?! Nog nieuwtjes? Eetsmakkelijk iedereen.
ladyjoey ik zie geen 2de streep dus swirl zo blind ben je niet hahah ik zou toch ff wachten hoor mijn klus periode zou vrijdag de 13de beginnen hhahahaha ongeluksdag ik eet boerenommelet liefs isa
Mmmm, boerenommelet. Lekker zeg! Heb ik ook wel zin in. Ik eet makkelijk, me mannetje is aan het overwerken. Ik eet noodlessoep. Enne misschien een tosti?! .. Ook lekker! Eetsmakkelijk!
dankje missperfect! Uhm je hebt geen hbo nodig om PERFECT te schrijven.....bedoel.... waarom.. jezelf een beetje makkelijk maken! als je nou schreeef...vreien... seksen...wand....dan ging ik twijfelen! ja stapje....voor stapje...... ben ook trots.. paar dagen geleden dacht ik nog....OMG HOE KAN IK DIT NOG EEN WEEK VOLHOUDEN..DAT RED IK NOOOOOOOIT! Heb je nog leuke kleren gekocht? of stiekem wat babyspulletjes erbij....Ja lief dat kleine spul he? Mijn kiinderen konden prematuur kleren aan... maar 42/wat volgt daarom? dat zijn babypop kleren... Verlang er ook ZOOOO naar... en dan voor het eerst kennismaken met je beeb.....net op je buik.... zo lekker ruikend ... en die dagen ernaa... alleen naar je baby kijken.. de emoties. de drukte. en vooral het geluk.... en wetend.. (zoals ik nu) kleine baby's worden groot (10JAAR PFFF)