hoi isa.... (lieve skat!!!) ik mis je op het forum ik zie wel een 2de streep.. en heb me bril niet op!
@isa... ja die 13de over gaan slaan hoor... @manon... ja ... voel me GOED... niet dat ik al echt de winkel in durf!....... maar dit gevoel.. is vol te houden! wel goed eten hoor meis... als je zwanger bent... heb j egoeie voeding nodig..... ga naar de chinees... ofzo....
He meis, Owh! Ik ga me helemaal volproppe. Ik heb honger! Ik eet altijd vrij gezond, een keertje wat makkelijks moet wel kunnen he. De kans dat ik zwanger bent is zo klein! Ik voel me ook echt niet zwanger. (Helaas! Snik! ) Maargoed, Je hebt wel gelijk! Liefs!
precies meid.... positief blijven! maar ook al ben je positief... als je over paar dagen echt zwanger blijkt te zijn... ben je nog erger zenuwaachtig als je nu bent! gaat het goed..of niet... pfff.... meid wat een zware last hé?heb het met je te doen
haha, gaan we alle accenten en dialecten over het forum gooien Zijn we zo een week verder... Jeejjjjj!
ik kom wel uit limboland en lieve schat babs ik mis je ook hoor vooral je smsjes hahahaha nee had het druk vandaag morgen hoef ik maar tot 11 uur te werken weet zeker dat jullie dan gek worden van mij