Hey babs, vervelend dat je je niet zo lekker voelt. Misschien een griepie ... Heerst indd wel . Zou in iedergeval nog te vroeg zijn voor zwangerschapsverschijnselen... Beterschap ! xxxx
ja is ook zo... maar wel raar..... me skoonmoe heeft het ook ..dat steeds misselijk zijn... Ik ga me douchen blehhhhh(wat asooo om 1uur)
Ja, ff in de gaten houden..anders ff langs ha. Jeetje nou pas douchen ! Ik heb nachtdienst gehad en ik ben al gedouched .... Ben nog wel erg duf, dus denk dat ik ff op de bank neer plof.
doe dat lekker.. Het was mijn bedoeling om niet achter de pc te stappen... Maar goed.. nu al verpest hihihi Ja ben vanm. weer bedje in gedoken.. omdat ik zo misselijk was....En dat komt Giovanni thuis.. dus lekkere broodjes in over gedaan... En is nu weer nar school.. Moet zo weer helemaal naar lelystad....
Ik zou (denk ik ) gewoon wachten tot de dag van je NOD ladyjoey...Tis er moeilijk uiteraard, maar wel beter
Haha! Zie je Twee verschillende reacties, binnen mum van tijd! Zover ik begreep kan het voor de NOD nog misgaan... innesteling ofzo ging niet goed of wat dan ook, waardoor je toch gewoon ongi wordt... daarom mocht je voor de NOD niet testen... Maar zie meer dan eens banners van 3 weken en een paar dagen.... dus ik zie wel....
Oke gaan we het anders doen swirl... Misschien makkelijker.... Ik wil morgen wel weten of je testje duidelijker is....... JIJ SWIRL?
Het kan indd zo zijn dat het innestelen niet met succes verloopd en het bevruchte eicelletje toch nog los laat , waardoor je ongesteld wordt. Dus tja... om teleurstellingen te voorkomen zou ik nog ff wachten. Best makkelijk zo advies geven aan iemand anders . Als ik dat zelf nou ook eens dacht en deed
Haha, gaat ni werken babs, hihi.... vind het wel heel grappig maar dat maakt de mens ook zo mooi Ieder zijn eigen idee, mening, gevoel! Schitterend!
Morgen is het 14febr.... paar jaar geleden.. kwam chris bij me.... en de nacht op 14febr.. hebben we voor het eerst gezoend
Ooow wat leuk ! Dus morgen een speciale dag voor jullie ? Gaan jullie dan ook wat doen ? Ik heb nooit echt aan valentijn gedaan..En ik denk eerlijk gezegt dat ik morgen met een kater op de bank lig hahaha, ook romantisch
Ik weet niet wat ik wil... hahaha.... ik wilde dat het volgende week was, dan was het sowieso zeker... En het grappige is, wij klussen hiero ook gewoon vrolijk door he... gewoon bang ALS het niet zo is, dat we dan misschien toch nog bij een toevallig verlaat ei raak schieten... wazig haha... Maar ik kijk morgenvroeg wel... als ik heel erg de neiging heb om te testen... heb vandaag weer twee dipstick testen van Romed binnen gekregen... deze zouden ook gevoelig zijn...