Ooh ik moet het even kwijt hoor! Ben zo zenuwachtig de hele tijd en heb steeds kriebels in mijn buik..! Ik had deze maand al een goed gevoel. We hebben goed geklust (we kwamen erachter met ovutesten dat we dat vaak op het verkeerde moment deden). En ook ontdek ik nieuwe klachten: pijnlijke borsten, steken in mijn lies, lage rugpijn (anders dan menstruatiepijn)..! En nu kreeg ik de uitslag van de pendel van AstridDi: zwanger van een jongen...! Ik weet het, ik maak mijzelf helemaal gek, en het kan nog alle kanten op! Maar dit gaat nog een lange week worden...! Iemand in hetzelfde schuitje? Iemand ervaring met vroege testen? Ik heb vaak een korte luteale fase, ben wisselend ongi (30/37). De laatste keer 30 dagen. Werkt een vroeg test dan wel? Hoeveel dagen voor nod dan testen?
hey, heb juist een nieuwe pendel binnen gekregen van francescak en resultaat: DEZE MAAND ZWANGER VAN EEN MEISJE astriddi, had me ook voor deze maand gependeld !!! echt spannend, mijn borsten zijn voor het eerst ook opmerkelijk zachter !!!
Hoi dames, Bij ons werd december gependeld door AsrtidDi,en het kwam uit alleen helaas van korte duur.vmk geworden.... Dus wat ik wil zeggen,de pendels kunnen echt wel uit komen Succes........
Hai hai! Hier ook een goede ervaring... Een kennisje van mij gaf vorige maand aan toen mijn cyclus uitliep dat ik wel ongi zou worden binnen een week... 3 dagen later was het ook echt zo. Maarrrr, ik zou in december zwanger zijn... En ja hoor, positief getest
mijn moeder heeft ook voor me gependeld (paar maand geleden) en zij zegt december... ben heeeeeeeel benieuwt!!
ik denk dat ik ook maar eens naar men tante moet gaan hier hebben ook al wat meiden gependeld, dus afwachten he... good luck girls!
Jeetje, allemaal wachten nu dus..! Ben zoooo benieuwd! Ga voor jullie duimen!! Zijn er ook mensen die (al vaker) andere uitkomst dan pendel hebben gehad?
Ik had 3 keer December staan, alleen ben toch echt net ongi geweest.. Dus helaas gaat ie voor mij niet op.
Wat spannend meiden! Ik ga voor jullie duimen Helaas komen pendels ook wel eens niet uit Ik heb al regelmatig pendels gehad (soms zelfs 3 of 4 tegelijk voor een maand) die me dan hoop gaven, maar tevergeefs. Check anders het pendeltopic eens, daar wordt een lijst bijgehouden van pendeluitslagen die wel/niet uitkomen. En uiteraard wens ik jullie allen het eerste toe!!
Heb je letterlijk of figuurlijk kriebels. Als je letterlijk kriebels ( vlinders ) voelt in je buik herken ik dat. Ik had namelijk bij beide zwangerschappen 4 a 5 dagen voor de NOD kriebels en vlinders in de buik. Bij mij een teken van zwangerschap.
Ik een aantal maanden gelden gependeld 3x voor december, en dat is het nu NOD is 28ste maar zou me nog is willen laten pendelen maar niemand reageert Waar kan ik dat pendeltopic vinden
Hoi meiden! ik heb 2 dagen voor mijn nod dag getest en positief! ik ben dus.. al zanger maar ik wil me ook wel laten pendelen of het een jongen of een meisje word. denken jullie dat het kan? of is het alleen voor als je zwanger wil worden? ja.. waar kan je eigenlijk het pendelforum vinden? hoe gaat het in z'n werking? liefs kelly
@ Bosi333: Ik heb echte kriebels in mijn buik. Maar ik weet niet wanneer ik het beste kan testen. Ik zit zondag a.s. op 30 dagen, net als de vorige maand. Maar heb daarvoor 2x 32 dagen gehad en daarvoor wisselend tot 37 dagen. Wanneer zal ik testen? @ Ikkin08: Ik heb ook best wel een tijdje moeten wachten voor mijn pendelantwoord. AstridDi gaf aan dat ze dagelijks zeker 10 aanvragen krijgt, dus dat kan wel even duren..! @ Kelly87: Je kan ook zeker nog pendelen voor wat het wordt. Kan altijd! Je kunt zelf ook bekijken wat het wordt. Vroeger deden mijn oma's (12 kids en 6 kids) en mijn moeder (3 kids) het al met een naald aan een draadje. Boven de hand houden. Meisje= rondje draaien en jongen = heen en weer. Na elke keer stilhangen en weer verder gaan, tot ie stil blijft hangen. Of het werkt is de vraag, maar bij mijn oma's en moeder klopte het. Ik ben dus benieuwd! Ik zou een jongen en meisje krijgen. En nu zegt AstridDi ook zwanger van een jongen! ben benieuwd of het beide klopt... Ik weet ook niet waar je het pendelforum vind. Liefs
Hier is het pendeltopic meiden: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/105485-wie-geloolft-de-naald-touwtje.html
@jois Ik had vroeger ook onregelmatige cycl ik heb toen gewacht met testen tot de langste cycl. Bij jou zou dat dan zijn op dag 38. Ik was toen zwanger!
@jois bedankt voor je reactie! Ik heb het wel met een draadje geprobeerd en een ring daar kwamen 2 meisjes uit en daarna stopte de ring maar alle mensen om me heen denken dat ik een jongen krijg(behalve ik) ik ben de enige die denkt dat het een meisje word. maar volgens mijn tante rekent het ook miskramen mee ik heb in mei(dit jaar) waarschijnlijk een miskraam gehad! Dan zou het betekenen dat ik hierna geen kinderen krijg! (ik wil er 2). liefs kelly
AstridDi heeft ook voor mij gependeld voor december en deze is ook uitegkomen. Net vanmorgen posi getest en totaal onverwachts (gedacht dat deze ronde niks zou worden)
PROFICIAT KAT HEB ER OOK 1 VAN ASTRIDDI !!! ze zei zelfs gedetailleerd dat ik positief zou testen in december....
Gefeliciteerd Kat. Mooi kerstcadeau. Bij mij kwamen de pendels, wat maand betreft, niet uit. Ben eerder zwanger geworden dan iedereen had aangegeven. Nu wacht ik op de babygeslacht of deze wel uitkomt.