Spannend, positieve test maar licht bloedverlies

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door vuurvlinder, 1 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vuurvlinder

vuurvlinder Actief lid

7 feb 2014
    362
    19
    18
    Hallo allemaal,

Vorige maand de met de pil gestopt. Ik was gelijk een maand later ongesteld dus blij dat mijn suclus in elk geval goed op gang was. Daarna kreeg ik wat bruin bloed verlies, vorige week opnieuw en dit bleef ongeveer drie dagen. Niet enorm veel. Ik baalde dus stiekem een beetje dat mijn syclus dus toch een beetje van slag was nog. Hoe dan ook zondag nog even een rest gedaan, had er nog een liggen. Kv 2 voor 5. Tot mijn verbazing (echt verbazing) was hij positief. Maandag opnieuw getest, positief en wat donderder. Vanochtend gaf een Cb test zwanger aan met 1-2 weken.

Alleen is het zo dat ik nu al een paar dagen licht bruine afscheiding heb, voornamelijk bij afvegen. Ik weet niet precies wanneer mijn nod is, ik verwacht ergens volgende week... heb helemaalbedacht joe ik het nieuws wil brengen aan mijn vriend maar wil dat niet doen als ik een dag later ongesteld word... 😊

Ik snap dat het afwachten is maar dacht misschien hebben jullie hier ervaring mee. Wilde in elk geval even mijn verhaal kwijt 😂

2. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Heb je misschien foto's van je testen. Vind streepjes kijken altijd zo leuk :D
    Maar op je vraag het schijnt dat er meer vrouwen zijn die tijdens de zwangerschap bruinverlies hebben wat niet iets negatiefs hoeft te betekenen. Dit kan namelijk zijn van de innesteling of tijdens intiem zijn is er een adertje geknapt omdat alles beter doorbloed is. Op hoeveel dpo zit je nu?

3. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Gefeliciteerd!
    In mijn eerste zwangerschap heb ik bruin verlies gehad. Dit werd daarna donkerbruin en rood en steeds meer krampen. Dit werd helaas een miskraam. De zwangerschap daarna ook bruin verlies gehad al heel vroeg, maar is helemaal goed gegaan.
    Zolang het bruin niet rood wordt en je geen krampen krijgt, hoef je je in principe geen zorgen te maken. (Al blijft het altijd spannend natuurlijk..)

4. vuurvlinder

vuurvlinder Actief lid

7 feb 2014
    362
    19
    18
    Hoi sennie bedankt voor je reactie 😊Ik kan nu even niet onopgemerkt een foto maken 😂
    Ik weetdus niet precies op hoeveel dpo ik zit nu. Gebruik geen testen. Heb ook spijt dat ik niet even wat beter mijn mentruatiedatum van vorige keer heb genoteerd. Had het zo snel echt niet verwacht 😊
    Ik gok dat mijn eiersprong rond de 24ste geweest moet zijn. Misschien iets eerder omdat die dag bruinverlies begon.

Ik weet dat het veel redenen kan hebben, vind het alleen zo gek dat het niet stopt 😊

5. vuurvlinder

vuurvlinder Actief lid

7 feb 2014
    362
    19
    18
    Hoi baby dream

Dankje voor je reactie. Gelukkig ging het daarna goed bij je... kan dus echt alle kanten op. Afwachten maar...

6. vuurvlinder

vuurvlinder Actief lid

7 feb 2014
    362
    19
    18
    Hier een foto van de tests kv 2 voor 5. Lichtste is wel beter te zien met blote oog moet ik zeggen dan op de foto. 😊

Bijgevoegde bestanden:

7. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Dat zijn mooie duidelijke testen ik denk dat je je voor nu niet te druk hoeft te maken. Zolang het bij bruinverlies blijft en niet door zet in rood met krampen is er niet veel aan de hand denk ik. In ieder geval voorzichtig gefeliciteerd want zwanger ben je :D

8. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Mooie testen!

Ik heb in deze zwangerschap ook bruin verlies gehad! Vorige zwangerschap niet! Het hoeft dus niks te betekenen! Spannend, maar ik wil je wel feliciteren! Gauw aan je vriend vertellen 🙂

9. IDF2009

IDF2009 Lid

21 nov 2011
    98
    1
    0
    goudsmid/huisvrouw
    Brielle
    bruin verlies is vaak geen nood wand dat is oud bloed. bij rood bloed even de vk raadplegen. verder zeg ik gefeliciteerd wand hij is super mooi donkerder geworden.

10. Maantje88

Maantje88 Niet meer actief

Mooie testen hoor!
    Gefeliciteerd!

11. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!! Hopelijk blijft het bloedverlies nu helemaal weg, want dat geeft een hoop onzekerheid!

12. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Gefeliciteerd volgens mij kan bloedverlies niet altijd kwaad hoop dat het gewoon weg blijft!

13. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Voorzichtig gefeliciteerd! Hopelijk blijft alles goed gaan

14. vuurvlinder

vuurvlinder Actief lid

7 feb 2014
    362
    19
    18
    Dank jullie wel! Fijn jullie ervaringen te horen 😊 Ik heb mog 1 test van kv liggen die doe ik morgen of in het weekend nog. Wilde niet gewoon vertellen aan mijn vriend maar zaterdag Onze dochter een truitje aandoen met "geef me een kus ik word grote zus" en dan papa een ontbijtje op bed laten brengen. Maargoed ik twijfel nog, want zou natuurlijk echt balen zijn als ik een paar dagen later toch ongesteld word als ik er zo'n moment van heb gemaakt.. wat denken jullie? Anders moet ik nog een week wachten 😂

15. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ik zou het wel doen... het kan over 4 weken bij wijze van spreken ook nog verkeerd gaan! Daar moet je niet vanuit gaan.. en anders 'moet' je vertellen dat je een positieve test had maar ongesteld bent geworden.. lijkt me ook niet echt leuk voor je vriend om te horen.. ik zou het dus zeker vertellen! Vindt het sowieso knap dat je zolang kunt wachten met vertellen😬

16. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw

Ik denk helemaal niet dat je NOD par ergens volgende week is.. daar is je test veel te duidelijk voor... en je test is ook veel te duidelijk voor als je de 24e je ei had gehad....dan zou je nu 8 DPO zijn....

Ik denk dus dat je ei eerder is geweest en je veel dichter bij je NOD zit dan je denkt.

Buiten dat gefeliciteerd!:)

17. vuurvlinder

vuurvlinder Actief lid

7 feb 2014
    362
    19
    18
    Ja Exciting misschien heb je gelijk. Haha ja wil het ook wel graag vertellen 😊
    Biny misschien is dat wel zo inderdaad. Vind ze zelf ook al donker. Aan de andere kant gaf de CB test gister ook 1-2 weken aan ...

Het blijft toch een beetje gissen 🤔😀

18. vuurvlinder

vuurvlinder Actief lid

7 feb 2014
    362
    19
    18
    Hoi meiden, nog even een laatste update: vanochtend nog een test gedaan, manlief laten uitslapen, onze dochter een mooie tekening laten maken voor de "aller liefste papa" en een shirt "grote zus" aangetrokken en zo papa gewekt 😊 Was erg leuk👍😊

Natuurlijk blijft het altijd spannend 😊Bedankt voor jullie meedenken en succes met jullie zwangerschap en zwanger worden 😊.

19. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Gefeliciteerd Vuurvlinder!

20. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014