Gefeliciteerd. Hier de eerste 7,5 week continu bloedverlies gehad en ergens verder in de zwangerschap ook nog een keer. toch een mooie gezonde dochter gekregen.
Gefeliciteerd! Ik had na mijn positieve test ook wat bruinverlies met een beetje rood erdoor. Maar heb nu een prachtig kereltje, dus er was niets aan de hand
Nou weer even een update, het bruinverlies was gestopt. Gister aan het eind van mijn werkdag opnieuw terug en daarna wat rood :S Vandaag was het weg, opnieuw aan het eind van de dag rood. nu weer bruin. Ik heb gister toen ik thuis kwam een test gedaan die was wel een stuk donkerder dan de test van van de week. Heb de Vk even gebeld en zoals ik al dacht zei die natuurlijk dat er geen garanties zijn maar dat t niks hoeft te betekenen. Ik heb heel licht wat krampjes in mijn bovenbenen, dit herken ik van mijn eerste bevalling. Op mijn werk moet ik veel tillen. wie weet is dat het. Maar juist die kleine krampjes erbij maken het dan weer apart...Blijft dus maar afwachten hier , ben nog niet ver genoeg voor een echo. De onzekerheid is wel vervelend, kan zomaar doorzetten of juist gewoon weer overgaan....