bobbels in borst

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door iellie, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iellie

iellie Niet meer actief

Ik heb sinds een dag of 5 een pijnlijke linkerborst en sinds gisteravond voel ik bobbels onderin m'n borst. aan de rechterkant heb ik dat niet. Ik heb morgen mijn NOD en wacht nog in spanning! :) Ik dacht misschien is dit een symptoom, maar kon het nergens vinden.

Alvast bedankt voor de reacties!

2. Lisanne

Lisanne Actief lid

1 aug 2011
    109
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb dat voor het weekend ook gehad, alleen is het nu weg, had ookal op internet gezocht maar kon niks vinden haha;)
    Ik dacht eerst dat het miss beetje opgezette klieren waren...was bij mij ook na 2 dagen weer weg...

Ben benieuwd of er nog meer zijn die dat ook hebben..

3. femmi

femmi Actief lid

15 dec 2011
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dat altijd voordat ik ongesteld werd. Heb het een keer opgezocht omdat ik een beetje nerveus van de knobbels werd. Heb uiteindelijk gevonden dat vrouwen dit vaak hebben rond hun menstruatie. Hoe wat en waarom weten de artsen nog niet helemaal. Hieronder staat een link van een arsten net.
    Zelfonderzoek van de borsten
    (niet schrikken, gaat over het onderzoeken van je borsten voor knobbeltjes i.v.m borstkanker. Maar als je dan verder leest dan staat er dat rond de menstruatie er knobbeltjes komen.
    Nou hoop ik natuurlijk dat dit "symptoom" in jouw geval betekend dat het een zwangerschap is!

Deel Deze Pagina