Moet eisprong ook in de war zijn als cyclus in de war is ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lisanne123, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Hallo , ik heb een vraagje .

Ik ben november/december met de pil gestopt mijn cyclus is tot nu toe : 36,35,38 .
    Ik weet nou niet of dit mijn normale cyclus is of dat het ligt aan dat ik net ben gestopt met de pil .
    Als het mijn normale cyclus is heb ik begrepen dat er gewoon een eisprong plaats vind ookal is je cyclus wat langer als gemiddeld .

Maar als dit nou niet mijn normale cyclus is , en het komt door het ontpillen . Zou ik dan wel een eisprong kunnen hebben ?
    Dus kan je een eisprong hebben , terwijl je cyclus wel in de war is door het stoppen met de pil ?
    Of moet je eisprong ook in de war zijn als je cyclus ook in de war is na het stoppen .

Alvast bedankt voor de reacties en het lezen .

2. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Als het goed is heb je gewoon een eisprong.
    Je cyclus kan best gewoon zo blijven hoor. Het is een nette cyclus.
    Het kan alleen misschien wat langer zijn door het stoppen. En ja elke maand kan weer anders zijn.
    Mijn cyclus was na het stoppen ook vrij regelmatig, alleen nu is hij ineens een stuk langer.
    Gemiddeld is je eisprong zo'n 14 dagen voor je menstruatie.

3. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Bedankt charise ,

Dat is wel een opluchting . Ik las ergens dat als je cyclus in de war is na de pil je nog geen eisprong heb . Zie inderdaad dat jou cyclus juist langer werd .

Deel Deze Pagina