hoi, gebruik zelf ovu testen, maar lees hier veel positieve verhalen over... hoe snel waren jullie zwanger d m v ovulatie?
Ik denk niet dat je er vruchtbaarder van wordt. Maar je weet wanneer je eisprong eraan komt. En dan heb je toch echt niet zoveel kans als anders. Tip, geen Kruidvat testen gebruiken, want die geven heel vaak vals positief aan.
bij mij de eerste keer na 2 maanden (helaas een miskraam) en nu na 6 maanden. Dus niet zo heel erg snel dus
Ik had het eerst 2 maanden geprobeerd zonder poespas maar de 3e keer had ik een ovu test gebruikt en was meteen raak haha
Ik denk dat het goed kan helpen als je niet precies weet wanneer je eisprong is. Bij mij was het altijd heel regelmatig, dus ik had ze niet nodig. Succes!!!
Ik had altijd een regelmatige cyclus. Heb 1 maand met ovutesten mijn ei gezocht en was daarna gelijk zwanger!! Bleek dat mijn ei 3 dagen later was danik de maanden ervoor dacht... Vind het zeker wel een uitvinding hoor die ovutesten! succes!
ik ga er ook deze maand mee beginnen, dus hopen op een goed resultaat he! ik heb wel regelmatige cyclussen, maar ik voel men ei niet, dus toch even proberen!
ik denk dat ik verkeert heb geklust ik heb op de dag dat de test positief was gelust en de dag ervoor....
bij mij was het ook de eerste ronde met ovu tetsen raak. Totaal in de 2de ronde eerste maand niets gebruikt