Hallo meiden! Zo spannend.. Straks een echo en ben dan als t goed is 5 weken en 1 dag! Heb vorige week met precies 4 weken ook al een echo gehad, daar was verdikt baarmoederslijmvlies te zien en een wit stipje erin! Ik hoop dat er vooruitgang is geweest! Zooo spannend... Wel fijn om deze 'tussenstop' even te hebben! Daarna mag ik weer met 7 weken en 2 dagen! Dan al een heel verschil als alles goed verloopt.. Ik hoop dat ik een echo mee krijg! Dan post ik em hier!!!
Pfoehh,dat is wel erg vroeg!! Wat is de reden van zulke vroege echo's? In ieder geval,heel veel succes!! Kom je even showen?
Ik liep vanaf januari bij de gynaecoloog.. Om mijn ziektebeeld in m'n verleden en hadden bloed onderzoeken etc laten doen. Ik heb een hele lieve gyn die mij gerust wilt stellen ( in hoeverre dat kan ) en vanaf de zeven weken loop ik weer gezellig bij de verloskundige en hij gaat deze week op vakantie dus voor ons de laatste keer bij hem! Dus mochten nog even kijken voordat hij op vakantie gaat! Vind het wel fijn, bij m'n miskramen liep ik de hele tijd 2 à 3 weken rond met het idee nog zwanger te zijn en dat was ik dan allang niet meer, tenminste het was al eerder gestopt zonder dat ik ooit iets door had!
M'n echo met 5 weken! Er is een vruchtzakje te zien!! Paste mooi bij m'n aantal weken! Nu hopen dat het lekker verder gaat groeien
Gefeliciteerd iris! Wat goed! Ik heb zojuist door bloedverlies ook snel een echo gehad en er was alleen een vruchtzak te zien. De apparatuur van deze vk is ook niet supergevoelig volgens mij. Maar voor de termijn was het prima zei ze. Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Vrijdag mag ik weer (die afspraak stond al)
Oow wat rot zeg, bloedverlies. Dat maakt je erg onzeker. Ja je moet maar op het woord van de vk of gyn geloven he Ik was echt allang blij dat ik dit zag. Ook al was het nog niet heel veel maar dat kan ook nauwelijks met 5 weken. Ik mag weer met 7 weken een echo.. Ik hoop dat je echo vrijdag ook positief uitpakt!!
Vorige week met 5 wk +5dg een inwendige echo gehad ivm mogelijk bbz. Er was een vrachtzak en een kloppend hartje. Aankomende maandag ook nog een Echo voor de zekerheid, dan ben ik 7wk+3dg