Spannend! Testen of maar gewoon afwachten?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Daan1985, 7 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan1985

Daan1985 Lid

16 apr 2014
    33
    1
    8
    NULL
    NULL
    Ik heb werkelijk geen idee wanneer ik eventueel een eisprong heb gehad. Het enige dat ik weet is dat ik op 1 februari voor het laatst 3 daagjes een beetje ongesteld ben geweest (tenminste, ik tel het maar als een ongesteldheid). Verder heb ik afgelopen zondag nog een test gedaan die negatief was.

Nu heb ik gisteren en vandaag al de hele dag last van misselijkheid dat steeds met vlagen komt. En daarstraks bij het afvegen wat rozig/bruinig verlies met wat slijm erbij. Dus ik dacht meteen natuurlijk dat ik ongesteld ging worden. Maar buiten hetgeen dat ik op het wc-papier heb gezien, verlies ik helemaal niets. Helemaal niets te zien in mijn ondergoed.

Spannend dus..... komt de menstruatie door of is er iets anders aan de hand? In mijn ogen is het verlies van roze/bruin een slecht teken maar je weet nooit. Twijfel of ik nog een keer moet testen van de week of gewoon maar moet afwachten. Wat zouden jullie doen?

2. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Normaal heb je juist erg korte cyclussen he?
    Aangezien je zondag al hebt getest, zou ik even een paar daagjes afwachten... Het kan ook zo zijn dat er langzaam aan een menstruatie op gang aan het komen is.

3. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Spannend meis, houd je ons op de hoogte?

4. Daan1985

Daan1985 Lid

16 apr 2014
    33
    1
    8
    NULL
    NULL
    Ja ik houd jullie op de hoogte! Tot nu toe alleen bij wc gaan wat bloed. Maar niets in inlegkruisje ofzo. Nog steeds wel beetje misselijkheid en wat lage rugpijn. Zal het het begin zijn van denk ik...... we wachten braaf af!

Deel Deze Pagina