De laatste week heb ik last van milde krampen in mijn buik en wat meer (verschillende kleuren) afscheiding. Zondag voelde ik een bobbel in mijn rechterborst en aangezien ik hier geen risico mee wil nemen ben ik gisteren hier direct mee naar de huisarts gegaan. Die heeft een scan gemaakt en zei dat het opgezette melkklieren waren. Vandaag zou ik eigenlijk ongesteld moeten worden en heb ik wederom last van krampen, maar nog geen bloed. In tegenstelling tot eerdere menstruaties. Waarbij er bij de kramp eigelijk direct al bloed was. Fingers crossed. Ik weet namelijk niet of ik hormonaal gewoon wat in de war ben of dat het daadwerkelijk raak was deze maand. Als de menstruatie vanavond/vannacht niet doorzet.. test ik morgenochtend. Heeft iemand van jullie soortgelijke klachten gehad vlak voor dat je ging testen? Mijn borsten doen niet echt zeer en mijn tepels zijn ook niet veranderd.
Umm, bij mij is elke rondes zo qua krampen rond eisprong en net vóór menstruatie, ook qua witwaterige afscheiding. Maar ik duim voor jou dat je een positieve test in je handen mag hebben
Ja super spannend! Hoop echt dat het raak is. Vanaf welke maand zouden jullie ovulatietesten aanraden? Ik zit er nu aan te denken, maar we zitten "pas" in poging 5 en ben bang dat ik misschien wat te hard van stapel loop.