Hallo dames, Ik ben een tijdje weggeweest, maar ik ben weer terug. Wel onder een andere naam, want ik kan mijn oude gegevens niet meer terughalen en het emailadres dat ik toen gebruikte is gewist. Dus vandaar... Aan de ene kant komt het wel goed uit. Ik zal mijn vorige naam nog even geheim houden. Aangezien ik weet dat er iemand op het forum zat/zit die ik ken. En omdat ik nu net 5 weken zwanger ben van de tweede weet zij het nog niet. Mocht je echt nieuwsgierig zijn pb me dan even. Mijn zoontje is nu 9 maanden en zal dus 1,5 jaar verschillen van zijn broertje of zusje. Dat wilden wij graag zo en gelukkig is het gelukt! Nu nog even de eerste drie maanden goed doorkomen, dat is altijd extra spannend. Ik kom hier weer gezellig meekletsen, want bij de eerste heb ik ook heel veel gehad aan alle tips die ik hier op het forum las.
Welkom terug!! Gefeliciteerd!! Tussen onze zoon en dochter zit ook zo'n 1,5 jaar!! Is echt een heel leuk leeftijdverschil!! In het begin erg druk, maar het begint nu (ze zijn nu 5 en 3,5 jaar) écht leuk te worden en ze hebben altijd elkaar om mee te spelen!! Erg leuk!! Groetjes Calimenero