Totaal anders..

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Sandra2018, 13 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandra2018

12 feb 2018
    10
    1
    3
    Vrouw
    Hoi allemaal

Gister testte ik positief. Duidelijk streepje vandaag ook weer een test gedaan en deze is donkerder dan gisteren. Maar bij mijn eerste was ik vanaf het eerst moment al vreselijk misselijk. Hyperemesis. En nu voel ik dus helemaal niks! Zou het wel goed zijn?

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.092
    17.083
    113
    Jahoor, symptomen zeggen weinig, zeker zo vroeg :) Zoek eens hier op het forum rond: genoeg topics van dames die de eerste zwangerschap totaal andere symptomen ervaarden dan de tweede.

Ik had zelf deze zwangerschap de eerste 6,5 week nergens last van, terwijl ik bij de vorige bij 5 weken al hartstikke veel kwaaltjes had.

3. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Bij mijn eerste zwangerschap de eerste weken/ maanden echt nergens last van gehad.
    Nu ben ik vanaf begin af aan misselijk en moe dus het zegt niks.

4. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.154
    3.034
    113
    Nederland
    bij mij waren alle symptomen ook anders in de zwangerschappen. ben nu voor de 5e keer zwanger, (2x mk) en er is geen peil op te trekken.

bij de miskramen had ik nauwelijks klachten, voelde ook dat het niet goed zat.

Bij mijn dochter was ik vanaf 6 wkn savonds enorm ziek en misselijk. verded had ik wat zere tepels maar meer niet.

bij mijn zoon was ik overdag licht misselijk, maar bijna niet. niet zo heftig als bij de oudste. wel wat zere borsten en bandenpijn tijdens niezen.

en nu.. ben ik echt doodziek. ik geef niet over (nog) dat deed ik bij de andere 2 wel, maar ik kom de dag nu niet door zonder medicijnen en zelfs die helpen maar minimaal. Pijn in borsten is afgenomen zijn ook niet meer gespannen, tepels doen nog wel pijn.

Gister een kloppend hartje gezien gelukkig. :)

Bij deze zwanerschap verdwenen de symptomen die ik had met 4,5 week en rond 6 weken kwam alles keihard terug.

Ik zou me dus geen zorgen maken!

5. Jigsaw

Jigsaw Niet meer actief

Gefeliciteerd!!! Elke zwangerschap is anders, het zegt niks.zou fijn zijn voor je als je deze zwangerschap niet zo misselijk bent.

Deel Deze Pagina