Hoi allemaal! Na 9 rondes nu zwanger van ons 2e wondertje! Afgelopen donderdagmiddag positief getest. Het streepje was licht maar wel te zien. Ook CB digitaal gaf aan zwanger 1-2 weken. Nu mijn vraag... Ik had altijd een LF van 10 dagen en werd dus altijd op 11 dpo ongesteld. Daarom ook afgelopen donderdag op 11 dpo getest. Als ik mn info invul op zo'n site om je uitgerekende datum te berekenen zegt ie 18 oktober. Dan ben ik nu 4 weken en 2 dagen (zie banner) zondag 28 ws mn eisprong gehad. Moet ik dan 3 dagen eraf halen vanwege mn korte LF? Ook omdat mn streepje nog zo licht was denk ik dat ik minder ver ben nu... Verder wel heel blij en t voelt goed!
Zou het lekker op 4 weken en 2 dgen houden . Bij de echo gaan er vanzelf paar dagen af of op .. Hoelang je zwanger bent vind ik altijd een schatting ( buiten de mmm om)
Gefeliciteerd!! Bij mij zit er ook een verschil tussen mijn banner (die uitgaat van mijn uitgerekende datum die ik via een website heb uitgerekend) en wat ik zelf berekend heb.. Volgens mijn eigen berekening uitgaand van eerste dag van laatste menstruatie zou ik nu 5 weken en 6 dagen zijn, volgens mijn banner is het ruim 6 weken. Denk dat dat verschil idd komt doordat mijn cyclus korter is dan 28 dagen (namelijk 24 dagen). Ik laat het maar even zo en met de termijnecho hoor ik wel hoe het precies zit.
Hey meis. Hier 19 jan positieve ovu test, dus als laatst 21 jan gesprongen. Cyclus erg wisselend maar vorjge maand 35.. 1 feb hele lichte positieve test en vk denkt dat ik met 3w en3 d getest heb, ik ben nu 4,6 en 20 feb echo, ben dan 6 weken of paar daagjes meer. Als ik zelf bereken ben ik 16 okt uitgerekend Gefeliciteerd!!