Waar vind ik een positietankini??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door EvelineThijssen, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik moet ondertussen toch eens dringend op zoek naar een badpak/bikini/tankini die nog fatsoenlijk past.
    Ik ga elke week zwemmen met mijn zoontje, en over 2 weken begint het zwangerschapszwemmen ook weer.
    Maar (in ieder geval online) ik zie nergens leuke positie badmode voor een beetje redelijke prijs, en in mijn maat.
    Hele leuke dingen op wehkamp.nl, maar tenzij je maatje 36 hebt is alles uitverkocht helaas. En ik heb nog wel ergens wat gevonden, maar dat was van Anita enzo, 80 euro... dat vind ik ook wel weer zonde.

Wie weet nog leuke, betaalbare positiebadmode?

2. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    welke maat heb je? heb er hier eentje liggen die ik nog nooit gedragen heb!!!van de prenatal. zonde! heb de eerste tijd gewoon mn eigen bikini nog aan gehad en nu ga ik toch niet meer zwemmen...lijkt me geen strandweer meer en daarbij, zwel ik al op als ik aan warmte denk....hihi

3. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Noppies heeft ook een tank kini....

4. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik heb er ook één van prenatal, zit ook prima, was 40 euro geloof ik.
    ze hebben alleen weinig keus, 1 tankini en 2 badpakken geloof ik.

5. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik heb er ook nog één liggen van Prenatal. 1 keer gedragen; zo zonde!
    Bruin met witte bloemen. Hele mooi ding, maar ik ben niet zo'n zwemmer, ontdekte ik, haha! Maat 40, volgens mij. Als iemand interesse heeft: laat ff weten, dan zoek ik 'm voor je op.

6. Ik heb maat 42/44... en bij de prenatal heb ik al wel gepast, maar zeker nu tijdens de zwangerschap m'n boobs wat gegroeid zijn zat dat van boven niet echt fatsoenlijk. Net alsof ze daar dan weer geen rekening mee houden.

7. Tessa

Tessa Actief lid

6 jul 2010
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
  8. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    ja het was een xl. en bij mij viel die juist super te groot bij mn borsten... dacht dat ik er wel in zou groeien...hihihi.
    ja anders toch online denk maar de tijd is aardig voorbij nu natuurlijk....

9. Tessa, die had ik ook gezien inderdaad, ik denk eigenlijk alleen dat die van boven ook te klein zal zijn, zo aan het model te zien. Maar ik kan het nog eens proberen die te bestellen.

Charlie, dat het seizoen zo'n beetje afgelopen is, dat klopt wel ja, maar is toch eigenlijk te gek voor woorden...
    Zwanger worden is niet iets van een bepaald seizoen, en er zijn toch ook veel meiden die zwangerschapszwemmen, of babyzwemmen met een eerste kindje. Dus een beetje zonde dat je achter het net vist als je zwangerschap niet net aan het begin van het voorjaar valt...

10. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
  11. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

12. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Ik heb een badpak gekocht bij de babydump (in Eindhoven). Daar hebben ze Noppies, en mijn 80e cup paste er prima in. Inderdaad ook een voorgevormde versteviging bij de borsten.

13. poppetje84

18 jan 2010
    7
    0
    0
    Groningen
  14. misa

misa Niet meer actief

Prenatal heeft een badpakken en tankini's. Ik heb pas een gewone nieuwe bikini gekocht in de aanbieding, omdat mijn eigen niet meer paste van boven...!
    Bij mij op het zwangerschapszwemmen draagt bijna iedereen een gewone bikini! Vind het ook heerlijk!

15. Nureen

Nureen Actief lid

12 mei 2010
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn badpak bij de bristol gehaald....een maatje groter.

16. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Misschien bij de Bon Prix?

17. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik pas mn gewone tankini tot nu toe nog, en had bedacht dat als mn buik straks groter is ( En het broekje dus echt onder mn buik moet ) ik er gewoon een katoenen buikband onder draag... Had geen zin om voor die paar keer dat ik zwem een nieuwe tankini te kopen.

18. Antsy

Antsy Actief lid

8 okt 2007
    103
    0
    0
  19. Oeh, goede smoes om daar eens te gaan shoppen :p
    Dan kan ik meteen die babydoos daar halen.

De andere links ga ik vanavond even doorpluizen, bedankt voor het meedenken allemaal!

Deel Deze Pagina