Spannend..vanaf nu stoppen met de pil, gaan voor de 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ramona1, 2 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wallie1978

Wallie1978 Actief lid

27 okt 2009
    292
    0
    0
    Gelderland
    @ Jolan, wat een vervelend nieuws zeg. En dan nog weer een week af moeten wachten tot je meer weet. Veel sterkte de komende week.

2. Ramona1

Ramona1 Actief lid

11 jun 2007
    172
    0
    0
    @wallie en heb je het tot nu toe nog volgehouden om niet te testen? NOg geen ongie in zicht? Ga je het in het weekeind doen of erna? Spannend!

@Jolan ik hoop dat het een beetje met je gaat? Heb je nog meer bloedverlies gehad?

3. madelief78

madelief78 Bekend lid

26 feb 2009
    561
    63
    28
    sinds gisteravond ook helder bloedverlies afwisselend met bruinverlies. sinds vanochtend ook buikkrampen en lage rug pin die opkomt en weer gaat dus ik ga er vanuit dat het niet goed gaat.
    het vreemde is alleen dat het bloedverlies steeds stopt en alleen bij het afvegen is en de krampen ook niet doorzetten. verder voel ik me (heel irritant) ook nog best wel zwanger. misselijk en zere borsten...
    woensdag om half 12 afspraak met de gyn om te kijken hoe het er voor staat. ik hoop maar dat dan alles achter de rug is en ik volgende week zaterdag gewoon carnaval kan gaan vieren..
    ik heb totaal geen hoop meer... mijn man hoopt stiekem nog dat we woensdag toch nog een goede echo hebben. ik kan het me niet voorstellen. ik zou afgelopen woensdag 7 weken en 3 dagen zijn en de echo gaf aan 5 tot 6 weken en geen vruchtje te zien.. ik kan me natuurlijk wel iets vergissen met de telling maar niet heel veel.. iig geen 1,5 tot 2,5 week.

@ wallie weet jij al iets?

4. Wallie1978

Wallie1978 Actief lid

27 okt 2009
    292
    0
    0
    Gelderland
    Nee, ik weet nog niets. Heb nog niet getest, ook nog geen tekening van ongi. Wanneer ik ga testen, ik weet het nog niet. Zondag krijgen we de hele dag bezoek, niet zo handig dus. Misschien morgen, misschien na het weekend. Ach je moet het een beetje spannend houden ;)

Jolan, lastig hoor als je het niet zeker weet. Hopen dat je woensdag eindelijk meer duidelijkheid hebt.

5. Wallie1978

Wallie1978 Actief lid

27 okt 2009
    292
    0
    0
    Gelderland
    Nou dames ik kon me vanochtend niet meer inhouden en heb getest.

Ik ben zwanger!!!

Later meer, ga nu even opschieten, moet nog van alles gedaan worden vandaag...

6. madelief78

madelief78 Bekend lid

26 feb 2009
    561
    63
    28
    Wallie gefeliciteerd! !!!! Super leuk. Geniet ervan.

7. Ramona1

Ramona1 Actief lid

11 jun 2007
    172
    0
    0
    Super, Wallie gefeliciteerd!!!! Hoeveelste ronde is het nu voor jou dat het raak is?

Jolan dat ziet er inderdaad niet zo goed uit, echt balen!

8. Wallie1978

Wallie1978 Actief lid

27 okt 2009
    292
    0
    0
    Gelderland
    Volgens mij de derde, al hebben we de eerste ronde nog half half met condooms gedaan...

Wel snel gegaan hoor. Ben nog steeds een beetje verbaasd. Maar goed de test was binnen 1 seconde vet positief, dus het is echt zo. Hopen dat alles goed gaat. Zal vandaag eens met de verloskundige hier gaan bellen. Dat vind ik wel jammer, moet nu naar een andere praktijk omdat we verhuisd zijn.

Jolan, hoe is het nu met jou?

Ramona, jij nog nieuwtjes?

9. Ramona1

Ramona1 Actief lid

11 jun 2007
    172
    0
    0
    #189 Ramona1, 8 feb 2010
    Laatst bewerkt: 8 feb 2010
    Zo Wallie dat is zeker snel! Super leuk natuurlijk!
    Lekker van genieten hoor! Tot de 13 weken blijft het natuurlijk wel spannend (zo zie je maar bij Jolan:() maar je gaat er natuurlijk gewoon vanuit dat het allemaal goed gaat :D
    Heb je al kwaaltjes of nog niet? Bij Justin heb ik af en toe wel dat opboer gevoel gehad in het begin maar verder heb ik heel de zwangerschap alleen maar genoten en nergens last van gehad!
    Ben echt benieuwd hoe dat bij de tweede weer zal gaan, kan ook heel anders zijn natuurlijk.

Maar goed eerst nog zwanger worden! Zou toch leuk zijn als ik nu deze ronde aan de beurt ben :)
    Zit nu op dag 19 en blijven deze week nog druk aan de klus want ja aangezien mijn vorige cyclus opeens weer zo lang was kan het zo zijn dat mijn eisprong ook later is... maar moet zeggen dat de maand best snel gaat, al word dat wachten straks weer moeilijk natuurlijk;)

Jolan hoe is het met jou? Is er inmiddels al wat losgekomen of nog niet? Woensdag weet je ook weer meer natuurlijk...

Even wat anders.....ik ben vrijdag met mn man naar Avatar 3D geweest wat een super mooie gave film zeg, echt een aanrader!!!!! Hij duurt 2 uur en 40 minuten maar dat vliegt voorbij, zo mooi gemaakt!!

10. madelief78

madelief78 Bekend lid

26 feb 2009
    561
    63
    28
    helaas slecht nieuws.

de echo liet nog steeds een vruchtzakje zien van 5-6 weken en een dooierzakje. geen groei.
    ik heb gekozen om af te wachten. volgende week hebben we nog een echo en een afspraak om te kijken hoe het er dan voor staat.
    ze waren heel erg lief voor me op het ziekenhuis.
    de arts assistent heeft alles goed uitgelegd en was heel lief voor me. toen ze zag dat ik mijn tranen aan het inhouden was zei ze dat ik best even mocht huilen en verdriet er van mocht hebben.
    ben wel een klein beetje bang wat me te wachten staat. ik hoop dat het snel komt en dat ik niet te veel pijn heb.
    ik ben verdrietig maar denk / hoop ook dat ik het meeste vorige week al heb gehad omdat ik toen ook al diep in mijn hart wist dat het niet goed zat.

ga vanavond iig een heerlijke biefstuk eten en een rosetje drinken en dit weekend flink carnaval vieren en vooral genieten van mijn gezin.

11. Ramona1

Ramona1 Actief lid

11 jun 2007
    172
    0
    0
    :( Echt super vervelend!
    Fijn dat ze in het ziekenhuis zo lief waren.
    Ik hoop voor je dat je inderdaad het ergste al hebt gehad!
    Het lijkt me inderdaad eng omdat je niet weet wat je te wachten staat en hopelijk duurt het allemaal niet te lang.
    Ook al heb je het heel kort bij je gedragen en was het al onzeker in het begin, je hield er toch al van!
    Aan de andere kant is het wel beter dat je het nu al weet dan dat het later in je zwangerschap is of dat het kindje niet goed is.
    Veel Sterkte!!

Lekker aan de biefstuk&rose en ik hoop dat je toch nog een leuk carnavals weekeind hebt!

12. Wallie1978

Wallie1978 Actief lid

27 okt 2009
    292
    0
    0
    Gelderland
    Echt vervelend nieuws Jolan, ondanks dat je er al wel rekening mee had gehouden. Hoop voor je dat het nu niet lang meer duurt.

Dikke knuffel en veel sterkte de komende tijd.

13. Ramona1

Ramona1 Actief lid

11 jun 2007
    172
    0
    0
    @ Jolan Hoe is het nu met je? Zag in je banner de datum 13-2 staan, is het gisteren gekomen? Heb je er erg last van gehad?
    Niet gecarnavalt zeker? Ik hoop dat het een beetje met je gaat!

14. madelief78

madelief78 Bekend lid

26 feb 2009
    561
    63
    28
    hey ramona,

zaterdag ochtend persweeen gekregen (zo voelde het iig) en toen veel stolsels verloren. de pijn van de weeen vond ik wel heftig. ik voelde echt de druk op mijn schaambeen zoals ik die ook voelde tijdens mijn persweeen toen ik thijs kreeg maar toen kon ik iets doen en thijs op de wereld zetten. nu kon ik niks als ze alleen opvangen. erg moeilijk. daarna zijn de weeen gestopt en werd het bloeden minder. vanochtend had ik wel iets meer bloed en stolsels dus nu ben ik een beetje bang dat ik het nog niet gehad heb. woensdag heb ik weer een echo en hoop heel erg dat mijn baarmoeder dan leeg is.
    ik ben zaterdagavond nog wel carnaval gaan vieren. de pijn was weg. thijs was uit logeren en ik had zo'n behoefte om mijn gedachte te verzetten. het was erg gezellig. vanavond wil ik ook nog gaan maar eerst maar even afwachten hoe het vandaag verder loopt. iig vanmiddag even met thijs naar het kindercarnaval. ben benieuwd of hij het leuk vindt.

hoe gaat het met jou?

15. Ramona1

Ramona1 Actief lid

11 jun 2007
    172
    0
    0
    Hoi Jolan,

Jeetje dat het dan nog zo zeer doet he net als een normale bevalling alleen nu kan je de pijn inderdaad alleen maar opvangen.
    Hoop echt voor je dat je nu het ergste gehad hebt!
    Ook weer spannend dan woensdag want als het niet leeg is dan gaan ze het zeker "schoon maken" of niet? Het is echt niet niks zeg allemaal en hoe nu verder hierna... lijkt me ook best raar als het dan achter de rug is...
    Moet je dan nog wachten met opnieuw proberen of mag het gewoon gelijk weer?

Wel fijn dat je zover het ging je zinnen nog een beetje kon verzetten door te gaan carnavallen. Thijs zal het vast ook wel interresant vinden al die verklede kinderen! Leuk hoor!

Ik zit nu op dag 27 en ben benieuwd hoelang mn cyclus is en of het eventueel raak mag zijn! Heb mn banner maar in gevuld voor een cyclus van 35...
    Ik ga nu in ieder geval wachten tot dag 37 (langste dag vorige keer) en eerder ga ik nu echt niet testen! Voor het zelfde geld word ik weer gewoon ongi, afwachten maar...

Jij succes deze dagen nog!

16. madelief78

madelief78 Bekend lid

26 feb 2009
    561
    63
    28
    ik mag er bijna zeker van dat ik zaterdag mijn miskraam had gehad.
    flinke krampen gehad en behoorlijk wat stolsels verloren.
    gister een testje gedaan om te kijken om mijn hcg omlaag ging maar nee nog steeds een knal donkere streep. donkerder dan de controle streep. toen dacht ik al dit klopt niet. als de miskraam is geweest zou het streepje lichter moeten worden.
    vandaag echo gehad om te kijken of alles weg was. mijn vermoede klopte alles zit er nog.
    nu mag ik nog 1 1/2 week afwachten maar daarna moet het echt weggehaald worden omdat ik dan 12 weken zou zijn en je meer kans hebt op infecties. de curettage zal woensdag, donderdag of vrijdag zijn. weet nog niet wanneer want ik heb nog geen afspraak.
    wat een tegenvaller zeg. dacht ik er van af te zijn en weer een beetje mijn leven op de rit te krijgen is het nog helemaal niet afgelopen..

17. Ramona1

Ramona1 Actief lid

11 jun 2007
    172
    0
    0
    #197 Ramona1, 17 feb 2010
    Laatst bewerkt: 17 feb 2010
    Jolan zeker een tegenvaller zeg!:( En dan heb je zaterdag al zo'n pijnlijke dag gehad en dan zit nog alles erin!? En van dat wachten word je ook echt niet blij... Ben je nu ook gewoon thuis of toch gewoon aan het werk?
    Konden ze het nu dan al niet weghalen of kan dat niet?
    Wat een ellende zeg!

Dat het dan zo lang blijft zitten terwijl het vruchtje 5/6 weken oud is geworden...wat voor ellende heb je dan wel niet is als je nog veel later een miskraam zou krijgen...

Heel veel sterkte meid! Hopelijk is de curretage niet nodig, lijkt me best eng.. Zie je zeker ook wel tegen op? Hoe werkt dat eigenlijk, moet je dan ook onder narcose?

@Wallie hoe is het met jou? Gaat het allemaal goed?

18. Wallie1978

Wallie1978 Actief lid

27 okt 2009
    292
    0
    0
    Gelderland
    Jolan, het zit ook niet mee he. Heel veel sterkte.

Ramona, hier gaat het goed hoor. Had alleen begin van de week iets bloedverlies (oud bloed), dus heb even niet hier gelezen en gereageerd. Had het bij mijn vorige zwangerschap ook, maar toch wel even geschrokken. Gelukkig is het bij een klein beetje gebleven.
    Verder heel erg moe, misselijk etc. Maar ja dat hoort erbij.

Morgen met mijn zus naar de 9 maandenbeurs. Wordt nog leuk, want niemand weet dat we weer zwanger zijn en dat wil ik eigenlijk tot de echo zo houden. Maar of dat morgen gaat lukken????

Oh en 9 maart hebben we intake bij verloskundige en ook een echo. Spannend!!!

19. Ramona1

Ramona1 Actief lid

11 jun 2007
    172
    0
    0
    ha meiden!

@ Wallie Kan me voorstellen dat je een beetje schrok van dat oud bloedverlies, gelukkig was het maar een klein beetje en is het weer over! Ben je erg misselijk of valt het mee?

Hoe was de negen maanden beurs:) leuk zeker? Heb je het nog voor je kunnen houden? Zal vast moeilijk geweest zijn;)
    Nog leuke dingen gekocht?
    Spannend 9 Maart de eerste echo, leuk!!
    Justin is dan precies 1,5 jaar! Wat gaat dat toch snel! Het is ook zo'n lieverd & een boefje, ik geniet echt zo van hem!:D

Zit nu op dag 32 ben echt benieuwd...al ben ik er toch nog niet zo mee bezig want vorige keer werd ik toch op dag 37 ongesteld;) dus ja het zou leuk zijn maar verwacht er maar niet teveel van..heb expres ook geen test in huis want dan kan ik ook niet van te voren gaan testen!:) We zien wel!

@Jolan gaat het nog een beetje met jou?

20. madelief78

madelief78 Bekend lid

26 feb 2009
    561
    63
    28
    @wallie hoe gaat het met je? heb je de 9 maanden beurs overleeft zonder het te vertellen of was het toch te moeilijk.

@ramona ik dat je toch weer ongi bent geworden.. balen zeg.

hier gaat het niet zo goed.
    ik heb vandaag de hele dag rug weeen gehad nu lijkt het weer te stoppen maar ik ben vandaag niks verloren alleen bruinverlies dus het zet geen zoden aan de dijk. ben blij als woensdag alles weg is en we kunnen gaan herstellen. zowel lichamelijk als geestelijk.
    ik zag er op tegen de curettage maar nu kijk ik er zelfs een beetje naar uit. ik ben er zo klaar mee. het duurt nu gewoon te lang.
    ik had gehoopt dat morgen weer een gewone week zou beginnen. allemaal weer in het ritme van de werkweek maar dat zal niet zo zijn. als ik woensdag de curettage heb ga ik donderdag en vrijdag niet werken en als de weeen blijven zal het morgen ook niet meevallen om te werken. en ik werk alleen maandag, donderdag en vrijdag dus dan wordt volgende week pas de eerste gewone week.
    ik ben blij dat ik onze thijs al heb om van te genieten maar op dagen als vandaag maakt het het ook wel lastig want ik moet wel nog steeds voor hem zorgen ook al gaat dat bijna niet. soms wil ik ook onder de dekens wegkruipen en dat gaat ook niet. aan de ene kant goed, want het leven gaat door aan de andere kant heb ik ook erg veel behoefte aan 1 dagje voor mezelf hoe egoistisch ik dat ook van mezelf vind. het word tijd dat thijs zijn vrolijke, actieve en gezellige moeder weer terug krijgt..

Deel Deze Pagina