Hallo dames, Ben ik ook weer een keer. 9maandenbeurs was erg leuk. Huishoudbeurs trouwens ook. Heb niet zo heel veel gekocht, wat kleertjes voor mijn dochter en een leuke tas. Heb ook niets aan mijn zus verteld (erg lastig), dus heb ook maar niet te veel gekeken naar al die leuke schattige baby dingen.... Verder ben ik erg misselijk (hele dagen) en moe. Dus dat is wel vervelend, maar het is voor een goed doel. Ramona, zag dat je weer ongesteld was. Jammer hoor. Jolan, kan me voorstellen dat je verder wilt. Heel veel sterkte morgen.
@wallie Leuk he die beursen! Ik ben twee jaaer geleden ook bij allebei geweest en dat vond ik toen ook zo leuk. Goed zeg dat je het voor je heb kunnen houden! Dat je steeds misselijk bent dat is wel balen maar is inderdaad voor een goed doel! @jolan Hoe is het woensdag gegaan? Gaat het een beetje met je? Ja jammer dat ik weer ongesteld werd maar goed mn cyclus word wel weer een beetje normaal en rond de 32 dagen was het ook toen ik voor de 1e een tijdje bezig was dus ik hoop dat het vanaf nu zo zal blijven. We gaan weer aan de klus deze maand en dan zien we wel weer!
hey ladies, @wallie, hoe gaat het met je? nog een week en dan heb je de echo toch? spannend. vindt je de tijd snel of langzaam gaan nu met je 2de zwangerschap? @ramona, hoe gaat het met je? je cyclus lijkt nu wel weer op de rit te komen ja dus wie weet mag jij ook snel positief testen. ik doe deze maand weer met je mee iig. we kunnen weer fijn samen wachten. woensdag is alles goed gegaan. ben deze week ook weer aan het werk gegaan. ik schrijf vanmiddag even verder want ik hoor thijs. die ga ik maar even uit bed vissen. tot straks.
Jolan, volgende week inderdaad echo en intake verloskundige. Ben erg benieuwd, omdat het een andere praktijk is dan de vorige keer. Merk wel dat ik er niet zo veel mee bezig ben als de vorige keer. Ben natuurlijk ook druk met mijn dochter. Dit weekend hebben we het aan onze ouders verteld en aan mijn zus. Konden het toch niet langer voor ons houden. Schoonouders waren een paar nachtjes hier logeren, mijn ouders kwamen 's avonds ook even langs, dus toch maar verteld. We wilden eigenlijk wachten tot na de echo, maar vonden het ook wel leuk om het ze gelijk te vertellen. Oh ja nog wat leuks. Mijn nichtje (bijna 3) vertelde dat er een jongetje... EN een meisje in mijn buik zitten. Dus die maakt het helemaal spannend...
Hoi! @jolan gelukkig is het goed gegaan, wel weer raar zeker om nu weer te gaan beginnen of niet? Hopelijk is het weer snel positief nieuws en dan van een kern gezond wondertje! @wallie leuk hoor volgende week! Vind je het vervelend dat je een andere praktijk hebt of niet? Ik moest bij de eerste zo wie zo al in het ziekenhuis vanwege de ziekte von willebrand dus dan zit je ook niet vast aan een persoon. Je kan wel steeds naar dezelfde gaan maar er is een grote kans dat je die met de bevalling niet hebt. Dus ik heb veel gewisseld en uit eindelijk werd ik geholpen door 4 hartstikke lieve meiden! Het zou mij dan ook nu helemaal niet uit maken, als je maar goed en aardig geholpen word! De familie vond het zeker helemaal geweldig nieuws? Is je dochter het eerste kleinkind of zijn er al meer? En ja als je nichtje gelijk zou hebben, dat zou wat zijn haha
@wallie nou je nichtje maakt het wel spannend. ik ben benieuwd. zou je het leuk vinden als het een tweeling is? ik denk dat het goed is dat je het vertelt hebt hoor. wij hebben het zelfs meteen vertelt aan de families en was daar achteraf heel blij mee want ik heb iedereen hard nodig gehad toen het niet goed ging. het verdriet en de pijn is zo groot dat je dat niet alleen met je gezin kunt. iig wij niet. mijn vriendinnen had ik het nog niet vertelt en daar heb ik achteraf spijt van want die moest ik vertellen dat we een miskraam hadden en heb ik niet eerst het leuke nieuws kunnen vertellen. @ramona het is idd wel raar om opnieuw te beginnen want mijn gevoel zegt nog steeds dat er bij ons in september een kindje had moeten komen en die komt nu niet. maar ik wil ook wel weer heel graag zwanger zijn. al zie ik wel heel erg op tegen de eerste 12 weken. ik moet wel zeggen dat mijn gevoel deze keer ook vanaf het begin niet goed was en ik hoop dat dat bij een volgende zwangerschap weer beter voelt. woensdag is het goed gegaan en de curettage is me alles meegevallen. ik heb er geen pijn van gehad. ik had na de behandeling wel een erg lage bloeddruk en daarom moest ik extra vocht. ik werd om 8 uur geholpen en ik mocht om 12 uur alweer naar huis. ik ben nog wel erg moe maar ik denk dat dat nog van de narcose is. als het nog een keer niet goed zou mogen gaan zou ik ook eerder voor een curettage kiezen. ik ben nu 3 weken bezig geweest om het er zelf uit te laten komen en dat is gepaart gegaan met veel pijn en weeen. ik kon niet gaan werken en ik kon het ook niet afsluiten. ik merk dat nu alles uit mijn lijf is ik een stuk rustiger ben. ik was er ook echt aan toe om weer verder te kunnen gaan en het af te sluiten. ik denk nu nog wel eens zo ver zou ik nu zijn maar dan moet ik zo diep nadenken dat ik denk dat ik dat ook niet heel lang meer vol hou. nu is het afwachten wat mijn cyclus gaat doen. heb ik deze ronde al een eisprong, wanneer test ik negatief. mijn temp is al wel om laag dus dat is denk ik wel positief. morgen wil ik een testje doen om te kijken of die negatief is.
Goedemiddag dames, Alles goed bij jullie? Gister hebben we de intake gehad en echo. Volgens de echo ben ik 9 weken / 4 dagen. Maar vk heeft 5 dagen eerder op papieren gezet. Volgens mij klopt dit niet helemaal met mijn lange cyclus, maar dat moet ik dan de volgende keer maar overleggen. (echo was na de intake). Maar goed, hartje klopte mooi, datum van de echo scheelt ook niet veel met wat ik in gedachten had (2 dagen). Volgens echo 9 oktober. Ga vanmiddag denk ik maar even op de fiets met dochterlief. Vindt ze altijd leuk en het weer is zo lekker hier. Wordt er helemaal vrolijk van. Ze krijgt nu trouwens allemaal tandjes en kiezen tegelijk. Echt zielig. Komen er wel 5 of zo door. Slapen dus niet zo goed op het moment. Groetjes Wallie
@wallie, wat fijn dat de echo goed was. ik denk dat je gewoon moet kijken naar je eigen telling en die van de echo. de verloskundige kijkt nog te vaak naar je nod datum en dan een cyclus van 28 dagen terwijl dat meestal niet klopt. ik zei toen tegen de verloskundige dat ik een cyclus had van 26 dagen en mijn ovulatie meestal op dag 15 of 16 had. nou dat was volgens haar echt niet mogelijk. terwijl ik het zeker weet omdat ik ovulatie testen gebruik en niet voor dag 14 positief test en met het onderzoek in het ziekenhuis toen we zwanger wilde worden van onze thijs ook de ovulatie op dat 16 was. heerlijk he dat weertje. het is vandaag ook eindelijk een stuk minder koud. dus geniet ervan. zielig zeg dat je meisje de tanden en kiezen tegelijk krijgt. zeker als ze er zoveel last van heeft. thijs kreeg een paar weken geleden ook ineens 4 kiezen tegelijk. maar hij heeft er gelukkig weinig last van gehad. maar het was er dus maar 1 en geen 2?Jammer heeft je nichtje geen gelijk. ramona hoe gaat het met jou? hier gaat het goed. ik heb gister nog getest en ik test negatief dus daar was ik heel blij mee. nu maar afwachten wanneer mijn ongi komt. woensdag moeten we nog naar de gyn voor een nacontrole en dan hebben we alles achter de rug hoop ik. vandaag heeft thijs voor het eerst 1 slaapje. ik ben erg benieuwd. hij had er geen moeite mee om goed wakker te blijven maar had wel luid protest om half 1 toen ik hem in bed heb gelegd. ben nog even bij hem geweest en nu slaapt hij. ik ben benieuwd voor hoelang. hoelang slapen jullie kindjes 's middags en hoe laat gaan ze hun bedje in 's middags?
Jolan, fijn dat je test negatief was. Mijn dochter slaapt al een paar maanden maar 1 x per dag. Meestal gaat ze rond half 1 na haar boterhammetje naar bed. Dan slaapt ze vaak tot half 3 / 3 uur. En dan 's avonds rond 7 uur weer naar bed. Ze heeft eigenlijk nooit echt veel geslapen overdag. Ze hebben met de echo nog even goed gekeken, maar het was er echt maar 1. Rare bij de vk was dat ze wel cyclus van 35 dagen invulde, maar er niets aan de uitgerekende datum veranderde. Ach ja maakt ook niet zoveel uit.
Hoi! @Wallie, Fijn dat je de echo hebt gehad en dat het allemaal goed was! Grappig dat 9 Oktober je uitgerekende datum is, dan is mn man jarig! Hoe voel je je nu? Al wat beter of nog zo misselijk? @Jolan Wel lekker dat je nu negatief hebt getest en nu inderdaad nog even de laatste controle afwachten en je ongesteldheid...hopen dat dat ook snel komt! Justin slaapt ook al een hele tijd maar 1x, hij gaat ook na zijn boterham rond half een. Hij slaapt ongeveer zo 1,5 uur en s'avonds gaat hij rond zeven uur douchen, verhaaltje voorlezen en dan slapen. De ene keer slaapt hij snel en de andere keer duurt het wat langer. Scheelt wel dat hij nu al zn tanden heeft en de meeste kiezen want met slapen was het dan wel eens lastig. Als hij moeilijk ging slapen was dat altijd als hij ze door ging krijgen! Verder gaat het hier goed! Over twee weekjes gezellig met de 2 broers& vriendinnen van mn man een weekeindje weg naar drenthe dus daar heb ik erg zin in! Gaan we ook leuk een dagje naar dierentuin Emmen, zal Justin wel super vinden. Hij is nu 1,5 en gaat nu steeds meer woordjes zeggen en nadoen, echt grappig. De tijd gaat ook zo snel!
hoe gaat het met jullie? ik ben vandaag ongi geworden. aan de ene kant fijn, aan de andere kant ook wel een definitieve afsluiting. nu weer ronde 1 na ma voor ons 2de kindje.
Hoi! Jolan lijkt me wel raar zo inderdaad weer de eerste ongi naast de miskraam... wel fijn dat je cyclus niet helemaal afwijkte zie ik? Hier gaat alles goed. Vandaag dag 29 van mn cyclus ben benieuwd weer deze maand. Wachten het maar gewoon weer rustig af, hebben niet echt veel geklust deze maand (wel gegokt op de vruchtbare dagen maar ja...) dus ga er maar gewoon van uit dat de ongi binnen een paar dagen komt. Zitten nu de komende dagen lekker af te tellen want dan gaan we lekker met zn 7en een lang weekeind naar Drenthe. Heerlijk! Van de week was een rare week, jullie hebben vast wel het drama van Milly Boele gevolgd? Vreselijk! Dat was een aantal straten van ons vandaan, dus wel heftig! Heb vrijdag met de stille tocht meegelopen was erg mooi en indrukwekkend! Uit welke stad komen jullie eigenlijk? Hoe gaat het met jou Wallie? Ook alles goed?
hey ladies, ramona hoe gaat het met je?? je banner zegt overtijd... ben benieuwd. wallie hoe gaat het met jou? worden de kwaaltjes al iets minder? hier gaat het redelijk goed. mijn cyclus is weer goed op gang. ik verlang er erg naar om weer zwanger te zijn maar ik ben bang dat ik even geduld moet hebben. ik weet niet of we nu weer de 3de maand al zwanger zullen zijn.. ik heb het soms heel moeilijk met de miskraam en ben er soms ook helemaal niet mee bezig. ik tel wel nog steeds hoe ver ik zou zijn. ik hoop dat dat snel stopt. ook merk ik dat ik emotioneel minder aan kan. ben sneller boos of geirriteerd. het heeft tijd nodig denk ik...
Hoi! Wij zijn net terug van een lang gezellig weekeind weg dus had mn banner nog niet veranderd. Ben van het weekeind gewoon weer ongesteld geworden dus we gaan weer op naar ronde 6! Jolan kan me wel voorstellen dat je het er nog moeilijk mee hebt, is toch niet niks. En ook heel logisch dat je nog gaat tellen hoever je had geweest enzo., dat gevoel moet denk ik langzaam maar zeker slijten... Wie weet zal het deze maand weer raak zijn, je weet maar nooit!
Hoi dames! Hoe is het met jullie?? @jolan zie dat je bijna aan het einde van je cyclus bent, spannend weer...? @wallie Hoe is het met je zwangerschap, lekker aan het genieten? Ik zit halverwege mn cylcus, rond de vruchtbare periode dus aan de slag maar weer Verder gaat het hier lekker zn gangetje, heerlijk van het lente weer genieten met mn kleine ventje en mn man is druk met het klussen van de nieuwe badkamer. Het gaat nu een beetje opschieten dus kan niet wachten straks heerlijk alles nieuw!
ramona wat heerlijk een nieuwe badkamer. zit je nu dan niet ongelooflijk in de troep? heerlijk he dat weertje. fijn als je weer lekker naar buiten kunt. heel veel plezier met klussen! bijna het einde van mijn cyclus idd. maar ik denk dat mijn ongi er aan komt. ik heb buikkrampen, hou vocht vast en ben chagerijnig. dus de echte pms klachten. nu nog maar even afwachten. de miskraam valt me nog steeds erg zwaar. de ene dag gaat het beter dan het ander. begin wel minder te tellen hoeveel weken ik zou zijn dus dat is goed. maar toen ik van de week mijn oude buurvrouw tegen kwam die blijkbaar 2 weken verder zwanger is van de 2dedan ik zou zijn met een behoorlijke buik moest ik wel even heel hard slikken. dan doet het zo'n pijn...maar hopen dat het niet al te lang meer duurt voor ik weer zwanger ben en het een klein beetje achter me kan laten..
hey ladies, hoe gaat het met jullie? ik heb leuk nieuws.. ik hoop dat het deze keer wel allemaal goed mag gaan!!!
Hey Jolan wat zie ik nou, wat GEWELDIG!!! Gefeliciteerd! Dat is meteen snel zeg, weer raak! Hoe voel je je? Wel extra spannend zeker? Maar goed dit is een hele nieuwe zwangerschap en hopelijk gaat het nu wel gewoon allemaal goed! Echt heel leuk voor jullie, wel ff op de hoogte houden hoe het gaat he?! Hoop dat het bij mij nu ook binnenkort eens raak zal zijn!
Hoi Jolan, Ben nog steeds overtijd...zit nu op dag 41 en heb al 3 kruidvat zwangerschapstesten gedaan negatief. Op dag 36, 38 en vandaag. Snap er niks van......heb nog nooit zo'n lange cyclys gehad ook niet met Justin. Moet zeggen dat ik ook steeds wat misselijk ben/ opboeren maar ja dat heeft er waarschijnlijk dus niks mee te maken.En een test is een test dus daar zal het dan vast ook niet aan liggen....maar wachten op de ongi dan maar baal echt als een stekker dat ik nu dan zo'n hele lange cyclus heb..snap er niks van... Hoe is het met jou? Gaat het goed?