wat balen ramona... weet je al iets meer inmiddels? heb je enig idee wanneer je eisprong is geweest? misschien was die heel laat en test je daarom nu nog niet positief.. ik duim voor je dat je heel binnenkort een mooi streepje ziet.. hier gaat het goed.. heel veel kwaaltjes. erg misselijk de hele dag.. heb een grote aversie tegen overgeven dus voel me behoorlijk beroerd terwijl als ik wel over kan geven ik een stuk minder beroert zou zijn denk ik. erg moe. ik slaap 's middags met thijs mee. mijn borsten doen zeer en zijn 's avonds opgezet en beurs. maar ik weet uit ervaring dat het helemaal niks zegt. de hormonen kunnen je vreslijk voor de gek houden.. ben erg blij dat ik maandag een echo heb.. ik hoop dat het heel snel maandag is...
Vandaag op dag 44, net weer een test gedaan van de kruidvat en geen streepje. Kan me eigenlijk niet meer voorstellen dat ik nog zwanger zal zijn met deze cyclus... Maar gewoon afwachten dan en als ik het woensdag nog niet ben, koop ik nog 1 keer een andere test als die goedkoopste van de kruidvat en als hij dan weer negatief is dan zal het wel een super lange cyclus zijn. Heb het nog nooit meegemaakt maar blijkbaar is mn lichaam nu weer heel anders aan het reageren. En dan word het helemaal maar gokken tot hoelang we moeten klussen want ik voel mn eisprong niet. Jij morgen je eerste echo he, spannend hoor! Hopelijk kun je daarna nog meer gaan genieten en geeft het je wat meer rust! Ik ga nu lekker genieten van mn moederdag, ben vanmorgen al heerlijk verwend door mn twee mannen met ontbijt op bed en leuke kadootjes!