ik hou jullie zeker op de hoogte maar ik ben bang dat ik morgen gewoon ongi ga worden hoor.. heb steeds het gevoel gehad niet zwanger te zijn tot dat ik dinsdag en woensdag die krampen had maar nu niks meer en denk dus gewoon ongi morgen.. ach we zien het wel..
wat balen ben ik ongi geworden vanochtend. wel meteen helder rood bloed dus deze maand geen twijfel over dag 1. cylus van 25 dagen en een lf van 11 dagen dus netjes vind ik. was vandaag wel weer 1,4 afgevallen en ben nu in totaal 19,3 afgevallen dus dat gaat gelukkig wel lekker.. ik ga proberen om vandaag een afspraak te maken bij de huisarts en te overleggen over de griepspuit.. ik ben benieuwd. ik wil zelf liever niet maar als het moet dan moet het..
Oh balen Jolan. Zo wat ben je al veel afgevallen zeg. Doe je dat nog met een bepaalde methode? Griepsspuiten bah. Zelf hoef ik niet. Maar dochtertje ga ik wel laten inenten tegen de Mexicaanse griep.
He zeker balen jolan, maar je zei het al van te voren he, al hoop je dan toch dat het misschien raak is... Maar goed nu eerst inderdaad kijken voor die griepprik..als je hem wel moet wanneer kan je dan weer beginnen? Januari ofzo?
vanmiddag bij de huisarts geweest en die gaf niet echt iets anders aan dan dat ik al wist. hij vond het wel ook een heel moeilijk dillema en uiteindelijk na veel zoeken en bellen zei hij niet doen. hij wil wel nog dat ik bloed laat prikken of ik al anti stoffen heb tegen de mexicaanse griep.. dat doe ik dan nog wel.. heeft alleen niet heel veel meer waarde denk ik. hij zei ook dat de griep nu heel mild verloopt en het grootste risico longontsteking is. dus als ik het krijg moet ik wel allert blijven en beseffen dat ik als kleuterjuf wel een grote risico heb om het te krijgen... ben wel benieuwd naar het bloedonderzoek.. inmiddels zijn er bij ons op school en in de klas al wel kinderen die het hebben maar ook in die gezinnen verloopt het mild en is niet het hele gezin ziek. meestal alleen 1 kind. wel hebben ze hoge koorts, met een paar dagen is het wel weer over en met paracetamol wel een deel omlaag te krijgen.. @wallie. ik volg de weigth watchers en dat gaat echt heel goed ik ben wel al 19 weken bezig hoor maar het kost me totaal geen moeite nu. mijn zoontje laat ik ook inenten hoor.. ik ben wel benieuwd hoe ze het allemaal gaan regelen.. komende week zouden we allemaal een brief moeten krijgen toch? nu kunnen we af gaan wachten of het bij jou raak is.. wat denk je?? ik duim voor je hoor.. de vorige keer was het ook vrij snel toch? @ramona hoelang je moest wachten voor je zwanger mocht worden was heel onduidelijk de arts ging daar nog een mail over sturen...
Hallo dames, Nog een paar dagen voor mijn NOD, ben sinds gisteravond ontzettend misselijk, voel me een beetje slapjes. Maar denk niet dat ik zwanger ben hoor, volgens mij is er een griepje op komst. Ga zowieso niet op mijn NOD testen, maar als ik nog niet ongesteld ben pas in het weekend. Dan is mijn man ook thuis, vind ik toch wat leuker. Maar voorlopig ga ik er vanuit dat ik niet hoef te testen. Ga nu nog maar even lekker met een boekje op de bank. Dochter ligt lekker te slapen. Groetjes Wallie
wallie, hoe gaat het met je? nog maar 2 dagen.. wat denk je zelf? als ik zo je klachten van zondag lees zit er wel een kans in.. ik ben benieuwd.. ramona, hoe gaat het met jou??
Hoi! Hier gaat het goed hoor! Druk bezig met klussen en aan het hopen dat het misschien deze keer in een keer raak zal zijn, maar ja dat wil iedereen.....dus ja of het gaat lukken....afwachten maar! Hoe gaat het met jou jolan? En Wallie, spannend zeker weer dat wachten....nog even en je weet het antwoord van deze maand!
zo zo ramona druk aan de klus.. ik vind dat altijd wel de fijnste tijd van de maand vooral omdat je er dan echt actie onderneemt om zwanger te worden voor de rest is het eigenlijk alleen maar af wachten eerst op het einde van je menstruatie , dan op je eisprong en daarna op je nod.. met mij gaat het goed. ik ben ik afwachting van het tanteschap.. mijn schoonzusje is 25 november uitgerekend. vandaag 39 weken... erg leuk om tante te worden van het kindje van mijn broer maar we wachten rustig af.. morgen weer werken.. dan hebben we pietengym dus dat wordt een drukke dag.. met thijs gaat het heel goed. hij zit tegen het wel niet los lopen aan.. heel spannend.. hij durft nog niet zo goed denk ik. hij loopt langs de tafel en langs de muren met een hand amper er aan vast maar zodra hij een stuk wil over bruggen laat hij zich voorover vallen. soms haalt ie het dan en soms ook niet..en hij kletst volop..nog geen gerichten woorden maar hij begrijpt elke dag meer van wat wij tegen hem zeggen dus zijn woordenschat gaat snel omhoog. bal, schoen, boek, auto kan hij ook allemaal pakken en aangeven.. ik vind dit echt genieten.. wallie, spannend ik duim voor je dat het toch raak ik ondanks dat je denk van niet...
Hallo allemaal! Mijn man en ik hebben ook besloten om voor een 2de kindje te gaan ! Bij mij kriebelde het ook al wat langer, maar we wilde toch nog even wachten i.v.m. onze bruiloft en onze verhuizing. Maar nu gaan we er echt voor! Lijkt me gezellig om mee te kletsen! Ons zoontje is nu 23 maanden oud Groetjes Anne-Joy
anne, wat gezellig dat je mee komt kletsen.. gefeliciteerd met je huwelijk. wanneer ben je getrouwd? heel veel succes met zwanger worden hoelang duurde het voor je zwanger was van je zoontje?
Hai Jolan! Dankewel! We zijn 21-08-2009 getrouwd! Het was een super dag! Van ons zoontje was ik niet gepland zwanger, ik was eerst aan de prikpil maar daar kreeg ik elke keer tussentijdse bloedingen door (ong. 1x in de 2 weken) en daar werd ik elke keer echt niet lekker van. Daarna ben ik overgestapt naar de microginon30 maar opdat moment gingen ik en man net samenwonen, veel klussen in huis en lange avonden door, en ben ik een keer de pil vergeten. Nooit bij na gedacht dat het zo snel kon gaan. Maar toen waren we opeens zwanger van onze hummel Hij is inmiddels al weer bijna 2 en het word tijd voor een broertje of zusje! Was jij snel zwanger van de eerste? Groetjes Anne-Joy
dat is wel heel snel zwanger bij de eerste zeg. ik hoop voor je dat het nu net zo snel gaat. en de kleine al bijna jarig, jullie hebben een hele drukke maand dan komende maand...want als ie nu 23 maanden is gok ik er op dat hij in december 2 wordt... wij hebben 23 maanden gewacht op de zwangerschap van onze eerste dus ik ben heel benieuwd hoe lang het nu gaat duren.. wij zijn vorig jaar getrouwd 2 juli 2008 toen waren we 12 1/2 jaar samen en we vonden het een mooie reden voor een feestje. we hebben november 2007 besloten om te trouwen en toen waren we al 21 maanden bezig om zwanger te worden maar het lukte maar niet, toen dachten we dan gaan we toch maar gewoon trouwen en we zien wel. ik was 22 weken zwanger toen we gingen trouwen.. ik had nooit gedacht zwanger te gaan trouwen maar het liep nu eenmaal zo. het was wel echt een prachtig mooie dag.. ik dacht altijd dat ik dat niet zo zou vinden en het niet zo veel toe zou voegen maar na die dag vond ik het toch echt wel heel speciaal.
Jah mooi he zo'n dag! Ik dacht ook dat het niet zo veel zou toevoegen, maar het was geweldig! Ja ik weet dat we echt gezegend waren met de eerste, ik verwacht ook niet dat het bij een 2de zo snel zal gaan! Ben pas per 13 nov met de pil gestopt, maar we gaan het gewoon proberen heb vorige maand wel een pil gemist, ben wel ongesteld geworden maar niet helemaal normaal (normaal altijd heel heftig, nu niet zo) en heel erg jeukende en pijnlijk borsten (nogsteeds) Maar ik ben gewoon bang dat ik het in mijn hoofd haal (heb 2 testen gedaan = neg) Moet er gewoon niet te veel mee bezig zijn! Hoe oud ben je als ik vragen mag? Groetjes, Anne-Joy
Dan gaan we aardig gelijk op deze cyclus. De mijne is de 15de begonnen. raar dat je die symptomen hebt... ik ben 31. Toen we begonnen aan de eerste was ik 27 . Al 2 jaar later dan ik eigenlijk wilde maar mijn man wilde toen nog niet en was net bezig zijn eigen zaak op te zetten ik was 29 toen ik zwanger werd en 30 toen onze Thijs kwam.. en inmiddels dus al weer 31. Ik had altijd gehoopt voor mijn 30ste ons gezin compleet te hebben ik hoop dat dat nu met mijn 35ste is. We willen graag nog 2 kinderen mocht het ons gegeven zijn..het blijkt maar weer dat het leven niet te plannen valt.
zo zie je maar weer dat het leven helaas niet altijd zo loopt als je gepland hebt.... Ik hoop voor jullie dat het deze keer snel raak is! Ik ben zelf 22 dus ik was voor de eerste keer zwanger toen ik 19 was. Mijn omgeving vond het erg vroeg, maar zelf vonden we het helemaal niet erg, hoewel mijn man er nog niet zo erg aan toe was. Hij was bang dat hij de verantwoordelijkheid nog niet aan kon. En hij heeft ook echt 9 maanden lang nog niet het gevoel gehad dat hij vader zou worden, maar toen hij onze hummel in zijn handen had was dat gevoel in eens weg, en was hij meteen op en top vader Groetjes Anne-Joy
@ jolan Leuk is dat het als ze zo de eerste stapjes zetten en los gaan lopen, helemaal trots natuurlijk! Justin begon ermee voor zn verjaardag en met 12.5 maand liep hij los. Nu gaat hij zelfs een beetje rennen haha. Hij kletst wel, maar ook nog niet echt gerichte woordjes. Maar ik herken inderdaad helemaal dat ze steeds meer gaan snappen want als wij bijvoorbeeld zeggen. We gaan een schone luier doen dan staat hij al bij de deur! Echt grappig is dat, ze snappen steeds meer! Leuk trouwens dat je tante word! Spannend wanneer ze gaat bevallen. Weet je al wat het word of nog niet? @anne-joy gezellig dat je ook hier komt kletsen! Ik ben trouwens 27 , zoontje van 14 maanden en zijn druk aan de klus voor een 2e. Dit is de eerste maand dat we weer zijn begonnen dus het is weer helemaal spannend! Las dat het bij jou de vorige keer meteen raak was, zou nou zo leuk zijn als dat hier ook het geval zou zijn Vorige keer was het de 8e ronde raak, al waren we de eerste rondes toen nog niet echt goed bezig met de vruchtbare dagen enzo ...
Hoi Meiden, Ik zit inmiddels op dag 19 van mn cyclus en hoe lang die gaat duren weet ik natuurlijk niet want ik ben meteen begonnen na het stoppen van de pil. Maar nu had ik dag 16/17 een beetje een rare onderbuik?? En nu heb ik ook sinds twee dagen steeds met afvegen wat licht roze bloed bij mn afscheiding?? Ik zit me ook steeds te bedenken hoe dat ook al weer was vorige keer met zwanger worden maar ik kan me er niet veel van herinneren wanneer nou wat was haha Ik weet dat na 6 dagen na je eisprong de innesteling is dus ja dat zou het dan toch niet zijn en al ongesteld gaan worden lijkt me ook niet...maar ja ik wacht het allemaal maar rustig af! Hoe gaat het met jullie?
Ppf hier duurt het nog een week voordat ik kan testen het wordt wel steeds spannender nu!!! Kan niet wachten wil het graag weten!! Nog iemand die volgende week mag testen?