@cindy Inderdaad spannend!! Hopelijk is het raak, laat het even weten volgende week he! Ik vind het maar raar die roze afscheiding, want net ging ik naar de wc (lekker praatje) maar toen zat er ook aardig wat in mn inlegkruisje... maar lijkt me ook niet dat ik al ongesteld wordt want dat is wel heel vroeg en dan zet het wel sneller door. Maar heb nu gelijk zoiets van nou dan zal het vast niet raak zijn deze maand.... Klussen lijkt me nou ook niet meer nodig want mn eisprong zal nu wel geweest zijn denk ik, maar we hebben wel veel geklust al... nou ja we zien wel
Ik laat iets weten!! Ik duik mijn bedje in want ik viel al in slaap op de bank!! Dit is erg vroeg voor mij maar ik ben ontzettend moe...hmm....
Wanneer is je nod dan?! Het enige wat je kunt doen is afwachten of je ongi doorbreekt...stom he Welterusten!!
Haha ik weet niet wanneer mn NOD is want ik ben na mn ongesteldheid van de pil meteen begonnen, had geen zin om eerst weer mn cyclus af te gaan wachten. Dacht beginnen meteen en dan zie ik het wel! Denk dat mn cyclus wel iets langer duurt als 28 dagen was dat was de vorige keer ook. Ben zo slecht in wachten maar ja het moet toch! Weltrusten!
hoi hoi wij hebben sinds gisteravond besloten dat we voor een tweede gaan.Ik wou het al wat langer maar eindelijk heeft me mannetje gisteravond de knoop doorgehakt yes!!!
Goedemorgen dames, Ben een paar dagen niet online geweest, dus heb even alles bijgelezen. Ben nog niet ongesteld. Heb gister een test gedaan, maar die was negatief. Nog even afwachten dus. Heb het vermoeden dat ik vandaag of morgen gewoon ongesteld wordt. Heb even geen puf om overal op te reageren, ben hardstikke verkouden en voel me beroerd.... Groeten Wallie
aah dat had ik ook gelijk na het stoppen volop begonnen...is alleen lastig als je dan niet ongi wordt dan denk je zou het al gelukt zijn!!! Succes!!!
Net ongesteld geworden! Kan ik eindelijk een nieuwe ronde in. Ben er eigenlijk wel blij mee, dat wachten was ook maar niets. Hebben jullie kids de inenting al gehad? Dochterlief moet vrijdag, maar is nu net als ik hardstikke verkouden. Tandjes komen door, dus hoop dat ze vrijdag weer een beetje beter is, anders is het wel heel zielig. Maar goed, het moet toch gebeuren.
hey ladies, ook even een paar dagen niet geweest. ik ben zaterdagmiddag peettante geworden van een heel mooi meisje. ze heet evi. mijn schoonzusje is ingeleid omdat ze te hoge bloeddruk had en evi in het vruchtwater had gepoept dus het was best even spannend. het is wel heel leuk om mijn broertje zo te zien als papa. wij gaan weer richting de klusdagen.. nu ik weer zo'n klein babytje heb vast gehad heb ik er helemaal zin in. wat is dat mooi en wat is het genieten.. @wallie, wat balen zeg. maar idd wel beter dan afwachten. wat balen dat je zo beroerd bent en je meisje ook al. ik hoop voor haar dat ze wat beter is als ze de prik krijgt. wij moeten woensdagmiddag. @ramona, wat raar dat je nu al bloed hebt. hoe is het vandaag verder gegaan heeft het doorgezet of niet? hoelang was je cyclus voor je zwangerschap? het zou de innestelling kunnen zijn.. had jij het de vorige keer niet? mijn eerste cylcus na de pil was alleen ook heel kort 21 dagen of zo geloof ik. @cindy, spannend weer de afwacht weken.. wat denk je zelf? voel je al iets wat er op lijkt? @sandrasl welkom, spannend hoor! mooi ook in het begin van je cyclus kun je deze ronde mooi al mee pakken. was je snel zwanger van noa? is noa een jongen of meisje? kan voor alle 2 toch..
mm ja ik voel van alles, geen krampen meer maar iets zwaars een soort druk ofzo... en mijn borsten voelen steeds anders..
hoi hoi ik was binnen drie maanden zwanger van noa,en noa is een meisje. vind het wel weer spannend hoor net als de eerste keer. gefeliciteerd met je kleine nichtje.en succes met klussen
@SAndrasl,,mm ja ik voe juist niks meer in mijn baarmoeder nu, bij mijn vorige ronde kreeg ik krampen een week van te voren en die hielden niet op tot ik ongi was...nu voel ik dus niks meer!!! Heb dit wel gehad vorige week.... Last van mijn borsten en lijkt wel last van mijn banden? Ach ik weet het niet het kan ook niks zijn he....we zullen zien!!! Ik heb goede hoop en zal ook teleurgesteld zijn als ik niet zwanger ben maar ja wie niet he?! Gefelicteerd met je nichtje!! Ja dat is dan weer zo leuk he zo`n kleintje...
Hey, Nou ik heb het nog steeds een beetje met afvegen en soms een klein beetje in mn inlegkruisje. Echt ongesteldheid kan je het niet noemen want dat ben ik altijd flink. Maar het zal misschien nog wel van de pil zijn ofzo weet het ook niet, ben nu ook lekker verkouden dus ja... Maar ja weet dus ook die of ik wel een eisprong heb gehad dan wat als ik al vanaf dag 18 dat heb met dat afvegen dan had mn eisprong op dag 4 geweest en dat kan toch nooit! Er maar van uitgaan dat dit dan toch ongesteldheid is? En dan gewoon weer overnieuw beginnen ofzo haha De vorige keer met zwanger worden was mn eerste cyclus 40 dagen en daarna zo 31/33 dagen. Jolan gefeliciteerd met je nichtje! Lijkt me inderdaad grappig als je je broer dan zo ziet als papa. Wij gaan vanmiddag met Justin voor die prik, ben benieuwd...hopelijk is het niet zo gigantisch druk en hoeven we niet lang te wachten. Jij weer succes met klussen he Cindy wanneer is nou je NOD dan, wel spannend of het nou wel of niet zo is!
cindy spannend.. ja je weet het idd niet.. lastig he dat wachten.. ramona. klinkt toch vreemd idd. ik hoop voor je dat het dan toch innestelling is. dag 4 ovulatie hoeft niet hoor je lutease fase kan ook korter zijn. die van mij is maar een dag of 12 en geen 14. maar dan zou het idd nog erg vroeg zijn. nu maar hopen dat het innestelling is spannend.. hoe was de prik? sandral dat klinkt goed binnen 3 maanden zwanger ik hoop voor je dat het deze keer ook zo snel gaat. en een dochtertje leuk hoor.. wallie knapt je dochtertje alweer een beetje op of niet? lastig he die tandjes. hebben jullie een voorkeur voor het geslacht van het 2de kindje of helemaal niet? ik heb eerlijk gezegd niet echt een voorkeur.. naast dat ik natuurlijk vind als het maar gezond is weet ik het ook gewoon niet. ik zou het heel heel erg leuk vinden om een dochter te hebben maar voor thijs lijkt het me leuker als het een jongentje wordt..
ik wil jullie allemaal veel succes wensen!!!Was het bij ons maar zo dat we voor een tweede gaan, maar manlief wil "voorlopig" nog niet.. Dus maar even geduld hebben haha
Cindy, spannend hoor, kun je het wachten nog volhouden? Dochter is weer iets aan het opknappen. Maar is nog wel erg verkouden, ikzelf ook nog steeds. Voorkeur voor geslacht heb ik niet. Wel heb ik mezelf altijd echt als meisjesmama gezien, maar een jongen lijkt me ook erg leuk. Ach eerst maar eens zwanger worden
Hoi Allemaal! De prik halen viel reuze mee! Was helemaal niet druk toen wij s'middags gingen en mn moeder leidde hem af met een bumba cakeje en toen zat de naald eral in. Even had hij zoiets van he? een huiltje maar toen was het al voorbij en heeft hij lekker zn cakeje op. Verder heeft hij er ook nog geen last van gehad dus hartstikke fijn! Ik denk dat ik toch een lichte ongesteldheid heb want het is nu al een aantal dagen, ga er dus maar vanuit dat mn cyclus ongeveer 19 dagen was en reken vanaf maandag maar dag 1 van mn nieuwe cyclus. Nou ja voor de eerste keer was het dan gelukkig geen hele lange cyclus en kunnen we weer verder...en dan zien we het wel weer! Tja een voorkeur voor wat het zou worden... maakt me deze keer eigenlijk niet zo veel uit. Vroeger dacht ik altijd dat ik een meisjesmama was ( hoe daar nou bij kwam weet ik ook niet) en toen kreeg ik een jongen, ook super leuk! En nu als het weer een jongen zou worden inderdaad leuk kunnen ze meer met elkaar spelen en we hebben alles al in jongensstijl maar een meisje ook natuurlijk hartstikke leuk, dan heb je het alle twee kunnen meemaken. Eigenlijk maakt het me dus niks uit als het maar gezond is want ik hoor de laatste tijd in mn omgeving veel miskramen en dat het niet goed is dus dat is niet zo leuk als je zelf weer bezig bent om zwanger te worden maar goed ja daar maar niet te veel bij stil staan.
hahah ja het gaat nog..maar het wordt steeds spannender hoor!!!! Heb nu last van witte afscheiding en ik ben zelfs misselijk maar ja wie weet he?!!
@ramona wat fijn dat de prik mee viel. heeft hij er verder nog klachten van gehad of helemaal niet? wij moeten vanmiddag. ik ben benieuwd. geven ze de prik in het been of in de arm? wordt bij jullie de bmr prik nu uitgesteld of niet? het bloedverlies is toch echt vreemd. als het je ongi is zou je dag 1 eerder moeten tellen dan maandag toch? zet het wel door of is het nog steeds roze? ik hoop nog steeds voor je dat het toch iets anders is.. @keano dank je wel. wat balen dat je nog moet wachten. hoe oud is je kindje? @ cindy wat duurt het lang voor het zaterdag is of niet? @wallie fijn dat je meisje weer wat opknapt.. balen dat je zelf nog niet lekker bent.. hier nog geen ovulatie ik denk zelf zaterdag maar we gaan toch maar vast beginnen met klussen denk ik.. doen jullie het om de dag of elke dag of anders?? of om de dag en dan ook nog op de dag van een positieve ovulatie test? lastig hoor.. we zullen zien wat deze maand ons brengt. het zou natuurlijk erg leuk zijn om zwanger te zijn met kerst..