@jolan nee heeft er verder nog geen klachten van gehad. vanaf 1 jaar krijgen ze heb in hun arm. Zn 2 prikken voor 14 maanden had hij 2,5 week geleden al gehad dus dat kwam mooi uit. Ja vanaf dag 18 was eigenlijk al een heel klein beetje rozig slijm maar vanaf maandag wat meer rood dus vandaag dacht ik reken vanaf maandag ongeveer... denk jij dat ik eerder al moet rekenen? Succes he vanmiddag met de prik! Wij klussen meestal om de dag en als ik denk mn eisprong te hebben en het valt precies er tussen dan doen we die dag ook. Lastig he...je moet maar net geluk hebben! @Cindy Zal voor je duimen zaterdag!
@ ramona nee dan zou ik ook maandag rekenen ja ik dacht even verkeerd.. maar het klinkt toch wel als ongi.. wat fijn dat justin zo weinig last heeft gehad van de prik ik hoop dat dat met onze thijs zometeen ook zo is.. ik zou eigenlijk alleen met hem gaan maar ik weet niet waar ik moet zijn en ben toch liever met z'n 2en (zijn we met alle andere prikjes ook geweest) dus toch maar mijn man gevraagd iets eerder thuis te komen dan kunnen we samen.. hij heeft een eigen zaak dus dat kan makkelijk. heeft justin veel last gehad van de bmr of niet? ik vind die prik zo eng.. thijs moet half januari voor de prik. ze hebben hem een paar weken uitgesteld omdat we anders midden in de feestdagen zaten. we zouden eigenlijk rond 22 december voor de prik moeten , de prik werkt pas de week erna dus dan zitten we er midden in en met een ziek kind is dat niet zo gezellig. bedankt voor je advies voor het klussen ik denk dat we dat maar doen deze maand.. vanavond ga ik weer even bij mijn nichtje kijken. ik heb mijn broertje nog elke dag aan de telefoon gehad.. kei leuk.hij wil dan even zijn verhaal doen van de dag kei schattig. fijn voor hun ook dat ze iemand hebben om op terug te vallen want dat hadden wij niet echt. wij waren de eerste van de familie aan beide kanten en ook van onze vriendengroep. natuurlijk konden we wel aan mijn moeder of de ouders van mijn man dingen vragen maar dat was dan toch weer 30 jaar geleden en sommige dingen mogen gewoon niet meer zo.
hey ladies hoe gaat het met jullie? cindy ik zie een nieuwe banner das niet zo best.. balen zeg. ramona verlies je nog bloed of niet meer? thijs heeft woensdagmiddag zijn prik gehaald. eigenlijk geen last gehad. hij is wel gister en vandaag erg hangerig.. niks is goed en om alles moet hij huilen.. ben benieuwd of het vanmiddag wat beter gaat. ik heb nog geen positieve ovulatie test dus we klussen vrolijk door. ik zie wel dat hij donkerder wordt dus het zal niet heel lang meer duren zo als het er nu uit ziet denk ik dat het wel maandag gaat worden.. na mijn ovulatie pas ik mijn banner wel even aan want het is meestal 12 dagen na mijn ovulatie dat ik ongi wordt. dat houden we dan ook maar aan. een mega drukke week voor de boeg dus week niet of ik komende week tijd heb om te lezen en te schrijven maar ik ga het wel proberen.. gaan jullie nog iets leuks doe dit weekend?
ja ik ben vamorgen ongi geworden jammer maar ja mijn cyclus klopt wel helemaal 28 dagen is ook weer erg fijn he!!! Begin me af te vragen of ik wel een eisprong heb eigenlijk, normaal voel ik deze maar nu heb ik ook nooit iets gevoeld. Maar heb dan ook bv gegeven en minipil geslikt en dan schijnt het vaker voor te komen dat je eerst een paar cylcussen nodig hebt voordat alles weer goed is!!! Vrolijk door naar de 2e ronde!!!
Hoi Meiden! @ Cindy He jammer dat je weer ongesteld bent geworden...maar nieuwe ronde nieuwe kansen dus succes weer deze maand! @Jolan Nee ik heb geen bloedverlies meer sinds gisteren, dus mn "ongi" is over. We gaan dus weer beginnen met klussen! Beginnen maar gelijk om de dag want ja aangezien deze eerste cyclus zo kort was, weet ik ook niet zo precies hoe en wat dus we gaan gewoon maar meteen weer van start haha Hoe ging het met Thijs vandaag al wat beter? Rot is dat als ze zo'n dag hebben waarin ze helemaal niet in hun hum zijn, is erg vermoeiend voor de kleintjes maar ook voor de mama's Ik ben flink verkouden en Justin heeft het nu ook. Vandaag zijn we naar een Sinterklaasfeest geweest en hij vond het erg indrukwekkend en leuk! Maar eind van de middag had hij 38,3 dus hij is een beetje ziekjes...al is hij gewoon vrolijk ondanks alle snottebellen. Maar goed en zo'n prik en dan een verkoudheid er bovenop is ook niet niks voor zo'n klein lijfje lijkt me.. o ja die bmr prik heeft hij gelukkig geen last van gehad, die dag zelf niet en ook niet die week erna dus dat was wel lekker! Leuk dat je broer steeds belt om alles te vertellen, inderdaad natuurlijk erg makkelijk en leuk dat hij bij zn zus terrecht kan. Nou klusse nog he deze week!
hey ladies, na een heftige week eindelijk een klein beetje rust. ik sta voor de klas en wij hadden deze week inspectie bezoek, ouderavond en sint op school. ik was gisteravond dan ook helemaal op. nog 2 weken en dan hebben we weer heerlijk 2 weken vakantie. maandag de kerstboom al zetten op school. thuis wacht ik nog even. ik moet zo ie zo even bekijken waar we hem neer zetten en of onze thijs er wel af gaat blijven.. we hebben glazen ballen en dat is misschien niet zo'n succes.. vandaag sinterklaas geviert met ons drietjes. thijs snapt er nog niet veel van maar het was wel leuk. hij vond het cadeautjes uitpakken helemaal leuk. hij heeft van ons dublo, een boek van nijntje en 2 boeken van dikkie dik, een insteek puzzel en een blokken strove gekregen. morgen vieren we nog sint bij mijn moeder. ben benieuwd wat ie daar allemaal nog krijgt. ik hoop duplo want daar kan ie nog even mee vooruit. ik heb verder ik denk dinsdag mijn ovulatie gehad. Nu is het afwachten maar weer. meestal is de periode tussen de eisprong en mijn nod 12 dagen dus daar heb ik me maar op ingesteld. dat zou zaterdag zijn. dus nog 1 week wachten. als ik niet ongi word kan ik denk ik pas dinsdag testen omdat het dan 14 dagen na mijn eisprong is. ach we zien wel, eerst maar een deze week nog doorkomen. ik vind deze week wel altijd het lastigst. voel ik iets , voelt het anders,zou het kunnen dat... schiet dan steeds door mijn hoofd. hoe gaat het met jullie? hoe gaan jullie sinterklaas vieren? en hoe doen jullie dat met de kerstboom? fijn weekend en een fijne sinterklaas
@Jolan haah die peroide is aangebroken!! Vindt ik de minst leuke....tenminste het ook erg spannend weer he!! Ben benieuwd, ga voor je duimen meid!!!
wow ik hou het bijna niet meer en nu moet ik nog een hele week wachten... ik twijfel zo steeds.. zal het dan toch nee dat zal toch niet... probeer mezelf ook een klein beetje te beschermen omdat ik in de 2 jaar dat we voor onze thijs bezig waren bijna elke maand wel dacht dat het raak was.. nu weet ik natuurlijk wel een beetje hoe het voelt.. dat zal iets moeten schelen denk je dan maar nee hoor ik voel weer van alles.. vorige maand wist ik zeker dat ik niet zwanger was. begon ik de laatste dagen toch te twijfelen omdat ik krampen had en daarna ja hoor gewoon ongi.. deze ronde heb ik stekende pijnen, krampen en witte afscheiding (heb ik deze week van de cyclus altijd en dan komende week wordt dat minder). meestal heb ik 2 dagen voor mijn ongi bruinverlies. dat zou dan donderdag moeten zijn... en dan zet het ook wel door. toen ik zwanger was van thijs had ik namelijk geen bruinverlies. dus we zullen zien donderdag.. en anders maar afwachten tot dinsdag denk ik. wat duurt dat nog lang...
@jolan Spannend weer! Ik zit nu een beetje rond dezelfde periode als jou.. Ik zit nu op dag 17 en ben benieuwd weer deze maand... afgelopen keer was mn cyclus 20 dagen, ben benieuwd hoelang het deze keer duurt en of het misschien wel raak zal zijn... Maar goed voorlopig is het ook weer even wachten...wachten wachten! Ik denk ook af en toe o nu heb ik dat zou het...,o nee ik voel niks ,zal wel niet. Maar moet zeggen dat ik er toch nu iets minder mee bezig ben en op zich de tijd ook zo snel gaat. Scheelt misschien ook dat ik Justin al heb rondlopen en daar geniet ik ook zo van En nu gezellig met die feestdagen enzo! Ik heb ook nog zoiets van we hebben nog geen haast, als het nog niet zover is genieten we nog gewoon met zn drietjes en is het wel zo dan natuurlijk SUPER! Al blijft het natuurlijk wel spannend allemaal! En jolan hoe heb je het met de kerstboom gedaan? WIj hebben hem precies tussen 2 banken in de hoek staan en wat hoger dus hij kan er helemaal niet bij, dat is wel lekker! @Hoe is het met de andere meiden?
ik heb deze maand een hele vreemde cyclus en ben steeds zo bang dat ik de vorige keer alleen maar heel veel geluk heb gehad en dat het deze keer niet lukt. ik heb zo het gevoel gehad dat het deze maand raak was. krampen na ovulatie en vanaf zaterdag een ongi gevoel en krampen. vandaag ook misselijk. maar net een heel klein beetje rose afscheiding dus ik weet eigenlijk wel zeker dat het er aan komt. vandaag dag 9 na mijn ovulatie. als het vandaag door breekt was mijn lf maar 8 dagen en dat is te kort. ik weet ook niet of ik dan al stappen moet gaan ondernemen. bij de eerste hebben we 23 maanden gewacht om naar de gyn te gaan. toen zij de cyclus hadden gevolgt was het raak. dus niet alles is onderzocht. we weten dat het zaad van mijn man goed is en dat ik een eisprong heb.. ik haal me vanalles in mijn hoofd en baal er zo van dat mijn lijf me zo voor de gek houd.. ik ben er zo verdrietig van nu.. natuurlijk kan ik niet verwachten dat het nu wel ineens snel is dat ik zwanger raak maar ergens hoop je het wel.. het lijkt net of alle stress van het zwanger worden van de eerste er nu uitkomt. vooral de laatste 2 weken vind ik echt een hel.. soms denk ik dan ook ben ik er al wel aan toe maar ik durf niet te wachten... ik ben 31 en dat begint toch wel te tellen...daarbij komt dat ik het liefst nog 2 kindjes zou krijgen en dan telt het helemaal....wat kun je jezelf toch gek maken.. we zijn begonnen met zwanger worden toen ik 27 was en ik dacht met mijn 31ste wel klaar te zijn met kinderen krijgen.. niet dus.. ik weet dat ik/we er gezegend zijn dat we 1 prachtig kindje hebben mogen krijgen en we genieten daar ook elke dag enorm van.. ik ga me daar maar op focussen de komende tijd en we zien wel of we nog gezegend mogen zijn met een broertje of zusje voor onze eerste... ramona jij ook aan het wachten wat een ellende.. fijn dat jij het wel van je af kunt zetten. Ik heb de kerstboom nog niet gezet, ik ga dat dit weekend doen.. ben benieuwd of thijs erin gaat hangen of niet.. hoe gaat het met de rest???
Hallo dames, had net een heel verhaal getypt, loopt mijn computer vast, dus ga weer even opnieuw beginnen... We zijn op dit moment heel erg druk met klussen, en dan bedoel ik in onze nieuwe woning . Gaan eind van deze maand overhuizen (nog net voor de kerst). Heb dus niet zoveel tijd om het forum bij te houden. @Jolan, vervelend dat je lichaam je zo voor de gek kan houden. Vorige cyclus was ik bijna een week over tijd (terwijl ik al zo'n lange cyclus heb). Dus ben benieuwd hoe lang het nu weer duurt. Kerstboom komt bij ons pas in het nieuwe huis, ben benieuwd of dochter er af kan blijven. Sinterklaas hebben we bij beide opa's en oma's gevierd. Samen met alle ooms en tantes, neefjes en nichtjes. Was erg geslaagd. Dochter vond alles geweldig. Ik ga zometeen maar weer wat dozen inpakken, kom wel af en toe hier buurten, maar ben dus ook regelmatig een paar dagen niet online. Groetjes Wallie
Hallo! OOOO ik ben net naar de wc geweest en nu heb ik weer wat wat dat rozige derrie...het is nu dag 21...zou het de innesteling zijn...zou heel goed kunnen of toch voorteken van ongesteldheid!?? Afgelopen keer, de eerste menstruatie na mn pil was vanaf dag 17 die rozige derrie en dag 20 ongesteld. Maar het zou toch wel heel frapant zijn dat ik nu weer zo'n korte cyclus heb! Voor de eerste zwangerschap had ik juist altijd iets langer als 28 dagen, zou dat nu dan opeens heel anders zijn? Ja dat kan natuurlijk wel... Ben nu gelijk zenuwachtig zeg of het nou doorgaat zetten of niet! Spannend! Afwachten maar! Maar het zou toch wel wat zijn zeg als ik weer zwanger ben in dezelfde tijd als met Justin ook in December!
Ben ongesteld hoor! Dus was maar weer een cyclus van 21 dagen. Wel kort hoor, heb ook geen idee wanneer mn eisprong dan was en we hebben nog wel zo goed geklust! Maar ja gaat wel snel zo met korte cyclussen dus dan gaan we maar weer met ronde 3 beginnen! Wel apart dat je voor de eerste "lange" cyclussen had tussen de 30 en 36 dagen en nu van die korte!? Nou ja we zien wel weer want meer kan je toch niet doen! Hoe gaat het met jullie?
Balen hoor Ramona. Wel raar inderdaad ineens van die korte cyclussen. Die van mij zijn na de bevalling juist langer geworden. Als ik uitga van 35 dagen zou ik vandaag mijn ei hebben. Voel nog niets (maar dat gebeurt wel vaker). We hebben in ieder geval goed geklust afgelopen weekend. Ben benieuwd hoor. Ga zowieso denk ik wel wachten tot 31-12 met testen, vorige keer ook te vroeg getest (nou ja volgens mijn andere cyclussen was ik al 5 dagen overtijd). Ben benieuwd of ik het vol kan houden. Hoe is het verder bij jullie? Deze week weer inenting voor de kleintjes. Wij mogen vrijdag weer.
@wallie Dus de wachttijd is bij jullie nu weer aangebroken...duimen weer! Het is zo verleidelijk he als je lang aan het wachten bent om dan toch te testen! Hopelijk hou je het vol tot 31-12`! Wij moeten morgen weer voor de prik. Vorige keer was er naderhand geen last van bijwerkingen dus hopen dat dat weer zo is, want we hebben een drukke gezellige week voor de boeg!
Wachten is inderdaad niet mijn sterkste kant (van wie wel....), maar goed komende weken toch druk met verhuizen, dus niet veel tijd om erover na te denken. Dat scheelt weer. Wil echt niet veel eerder testen omdat ik vaker een langere cyclus heb, maar moet maar zien of we het volhouden.
@ramona wat balen zeg..wel vreemd dat je cyclus nu zo kort is ja.. heb je ovulatie testen gebruikt om te kijken wanneer je ovulatie was? 21 dagen is wel echt heel erg kort. mijn cyclus is nu ook iets langer (na de bevalling) dan er voor. toen 22 of 23 dagen en nu 25-27 dagen. ik weet wel dat mijn lf altijd rond de 10 dagen zit. dus als ik mijn eisprong heb gehad weet ik dat het nog 10dagen is voor nod. dan zitten we nu samen ineens in ronde 3. ik zou het wel even in de gaten houden als je cyclussen zo kort blijven. @ wallie spannend zeg weer afwachten.. wel fijn dat je genoeg afleiding hebt.. succes met de verhuis. wanneer ga je over? onze thijs moet woensdag voor de prik. de vorige keer heeft hij geen last gehad dus ik ben benieuwd deze keer. hier gaat het goed. nog een paar dagen en dan weer einde ongi. mijn ovulatie zit nu rond kerst dus eigenlijk wel gezellig. nog 1 week werken met gezellige kerstvieringen en zo en dan heerlijk 2 weken vakantie.. ben er stiekum wel weer aan toe... oja en onze thijs loopt nu echt bijna los. hij loopt zo'n 3 tot 4 stapjes los.. de oversteken die hij maakt worden steeds groter. ik ben benieuwd wanneer hij nu echt loopt. zal wel weer een hele andere fase worden...al loopt hij nu ook al overal langs en naar toe alleen nog niet helemaal los..
ramona hoe is de 2de prik gevallen bij justin? wij moeten vanmiddag, de vorige keer had thijs geen klachten. ik vind het weer niet leuk!!!!! lees nu dat veel kindjes na de 2de prik wel klachten hebben..