Spannend..vanaf nu stoppen met de pil, gaan voor de 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ramona1, 2 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

hoe duidelijk wil je m hebben!!!!!

Gefeliciteerd!!!!!:D

2. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @jolan, hij is hartstikke duidelijk hoor! Echt zwanger. Bruin is oud, jullie hummeltje houdt gewoon een grote schoonmaak daarbinnen!

@ramona, wanneer is/was jouw NOD? Spannend hoor testen. Welke testen ga je bestellen?

Ik zit vandaag op CD20. Ik heb vandaag mijn eisprong. Gister een mooie positieve CB ovulatietest gehad en vandaag was die weer negatief. http://i753.photobucket.com/albums/xx179/roses1984/Ronde2.jpg
    We hebben met onze zoon er 14 maanden over gedaan (10 rondes). De eerste 2 rondes had ik totaal geen idee van mijn cyclus want ik was na het stoppen met de pil was ik niet direct regelmatig. Vanaf ronde 3 ben ik er bij gaan tempen. We hebben 3 rondes mijn eitje gemist omdat mijn partner bij Defensie zit en ik heb een keer een vmk gehad. Al met al valt het dus best wel mee, ondanks dat het zo lang geduurt heeft.

3. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    heeey jolan gefeliciteeeerdddd gaaf zeg!!
    dat is een hele mooie duidelijke streep

ik kwam er net achter dat ik toch sowieso nog een maand moet wachten met zwanger worden heb 10dec de mexgriepprik gehad
    en ze zeiden toen dat je dan 2maanden niet zwanger mag worden maar dat geeft niet wacht ik toch even een maand met voor het echie gaan

4. Wallie1978

Wallie1978 Actief lid

27 okt 2009
    292
    0
    0
    Gelderland
    @ Jolan, GEFELICITEERD. Echt super voor jullie. Dat oud bloed had ik trouwens bij de 1e zwangerschap ook, is allemaal goed gegaan!

@ Roses, welkom hier.

@ Ramona, heb jij al meer nieuws? Ik las dat je morgen weer gaat testen (als je dan testen binnen hebt). Spannend hoor.

@ Wendyy, nog even wachten dus. Dat is balen.

Wij zijn nog steeds erg druk. Dozen uitpakken, dingen ophangen. Dochterlief is er ook een beetje zat van heb ik het idee. Is erg hangerig en huilerig. Maar ja, dat zal binnenkort ook wel weer beter gaan. We hebben van het weekend wel even lekker met haar op de slee gewandeld. Erg leuk natuurlijk.
    En niet vergeten te vertellen (trotse mama): ze heeft haar eerste losse stapjes gezet!!! (met 11 maanden). Echt superschattig.

5. Ramona1

Ramona1 Actief lid

11 jun 2007
    172
    0
    0
    @roses Ik weet niet wanneer mn NOD precies is/was, dus dat is een beetje lastig. Maar de afgelopen 2 rondes waren mn cyclussen 19 en 21 dagen, behoorlijk kort dus. Nu zit ik al op dag 29...lijkt me wel raar dat het nu opeens heel lang is maar ja kan natuurlijk wel. Als ik mn test heb ga ik morgenochtend testen! Heb ze voor het eerst besteld bij babyboomshop was 1+1 gratis, de goedkoopste heb ik gewoon genomen, was nu 4,85 kwijt.

@wendy Wel balen dat je toch nog een maandje moet wachten. Maar ja is niet anders. kun je nog even een maandje je cyclus in de gaten houden.

@wallie Hier nog geen nieuws, in ieder geval nog niet ongi geworden!
    Leuk dat je dochter haar eerste stapjes los heeft gezet! Super trots ben je dan he en straks ren je achter haar aan!

6. madelief78

madelief78 Bekend lid

26 feb 2009
    561
    63
    28
    Hier gaat het niet zo goed. Vanmorgen wel weer donkerder getest. Ik kon niet aan een cb test meer komen gister. Maar nu heb ik roze afscheiding. Ben van mijn werk naar huis gekomen. Ik was en ben wel een klein beetje in paniek. Kan niet zo goed tegen de onzekerheid. Het is nu maar afwachten. Mijn gevoel zegt dat het niet goed gaat komen maar ik hoop nog steeds van wel.

7. Ramona1

Ramona1 Actief lid

11 jun 2007
    172
    0
    0
    Hoi jolan, vervelend zeg dat je er zo'n rot gevoel bij hebt.:(
    Kan me voorstellen dat je je onzeker voelt doordat je roze afscheiding hebt.
    Maar je hoort toch wel vaker dat het dan ook gewoon goed is , probeer positief te blijven! Wie weet is het morgen toch gewoon weer over en desnoods probeer je een afspraak te maken dat ze even kunnen kijken of het allemaal goed is? Sterkte!

8. madelief78

madelief78 Bekend lid

26 feb 2009
    561
    63
    28
    mijn test van vandaag veel donkerder.
    ik ga vanmiddag de verloskundige even bellen. heb nog steeds een klein beetje bruine afscheiding.. ben nog steeds wel erg gespannen.. maar ik ga er nu van proberen te genieten. hoe moeilijk het ook is.

ramona weet jij al iets???

9. Alita

Alita Niet meer actief

jolan komt vast goed meid zolanh je geen krampen hebt....

10. Ramona1

Ramona1 Actief lid

11 jun 2007
    172
    0
    0
    :( Jolan ik wou dat ik zo'n streep als jou had want bij mij stond er geen! :(
    Baal echt, dag 30, dus niet zwanger en ook nog geen ongi. Van een korte cyclus opeens weer naar een lange! Nou kom nou dan maar op met die ongi! Dus maar weer wachten.....:(balen balen!!!!!

11. madelief78

madelief78 Bekend lid

26 feb 2009
    561
    63
    28
    ramona heb je geen idee wanneer je je ovulatie hebt gehad? misschien heb je hem pas heel laat gehad en ben je te vroeg met testen.. ik duim nog even voor je verder...

12. music4life

music4life Niet meer actief

wij gaan nu na mijn menstruatie ook voor een 2e!!!! leukkkk en spannend

13. Wallie1978

Wallie1978 Actief lid

27 okt 2009
    292
    0
    0
    Gelderland
    Jolan, heb je al contact gehad met de verloskundige? Ben wel benieuwd hoor, hoop dat alles goed gaat.

Ik denk zal even kijken of Ramona ook al zo'n mooie test heeft, maar nog niets dus. Misschien te vroeg getest? Wachten duurt soms zoooo lang.

Music4life, leuk dat je ook mee komt schrijven.

Hier weinig nieuws. Als het goed is heb ik deze week mijn eisprong, maar door die lange onregelmatige cyclus weet ik het niet zeker.

14. Ramona1

Ramona1 Actief lid

11 jun 2007
    172
    0
    0
    Nee heb geen idee wanneer mn eisprong was. Maar weet natuurlijk wel wanneer we geklust hebben...het zou nog wel kunnen maar goed denk maar een kleine kans van wel. Als ik maandag nog niet ongi ben dan ga ik maar weer testen. Wachten duurt inderdaad zooo lang! En als mn cyclus nou weer langer word is het wel balen, die korte gingen teminste lekker snel!

Jolan hoe gaat het met jou?

Wallie, klusse weer deze week. Balen he die onregelmatige cyclussen, je weet dan bijna niet wanneer je eisprong is.

Musiclife, succes met het beginnen voor een 2e!

15. Wallie1978

Wallie1978 Actief lid

27 okt 2009
    292
    0
    0
    Gelderland
    Ramona, die lange cyclussen is inderdaad balen (duurt het wachten nog langer), hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

Ach en niet weten wanneer je eisprong is, het blijft wel wat spontaner op deze manier ;)
    Als ik over een paar maanden nog niet zwanger ben ga ik misschien wel ovulatietesten proberen, maar voorlopig vind ik het wel goed zo.

16. madelief78

madelief78 Bekend lid

26 feb 2009
    561
    63
    28
    ramona, het zou wel balen zijn als je nu ineens naar een lange cyclus gaat. Je hoeft ook niet te weten wanneer je eisprong is. maar misschien had je het gevoeld en dan zou je weten wanneer je 14 dagen erna zit en dus vanaf wanneer je positief zou kunnen testen. ik duim nog even voor je verder.

wallie,succes en veel plezier met klussen. Ik heb de afgelopen maand geen ovulatie testen gebruik en zie het resultaat. ik gebruikte ze ook meer om te kijken wanneer het ongeveer was omdat ik een korte cyclus had en niet precies wist wanneer ik mijn ovulatie had en dat bleek pas laat te zijn op dag 16 of 17. dat is wel handig om te weten.

hier gaat het goed. ben wel erg verkouden maar dat heeft dan weer niks met de zwangerschap te maken. ik heb gister en vandaag geen bruinverlies meer gehad. de verloskundige zei dat het vaker voorkomt en dat het eigenlijk niet zoveel zegt. nu maar afwachten en hopen dat het snel 15 februari is. ik slaap al een week slecht en ben in de afgelopen dagen ook al 2 kilo afgevallen alleen maar van de spanning dus ik hoop dat ik er nu een beetje rust ik kan vinden. ik heb besloten dat ik er van ga genieten en altijd nog in paniek kan zijn als het niet goed gaat. het is nu toch net als bij elke zwangerschap met of zonder bruinverlies afwachten.
    ik heb al wel wat kwaaltjes en dat vind ik tot nu toe wel heel fijn. ik kan weinig eten maar eet wel vaker want ik heb eerder honger. heb steekjes in mijn onderbuik. lust geen kroketten en sla meer tot nu toe en ik vind mijn lievelingsdouche gel dove silk stinken.. (balen)

als jullie het goed vinden blijf ik nog even met jullie kletsen, ben namelijk erg benieuwd hoe het met jullie gaat en wanneer jullie zwanger zijn.

17. Ramona1

Ramona1 Actief lid

11 jun 2007
    172
    0
    0
    Morgen alweer dag 34 en nog niet ongesteld :(, ga morgen alvast een test halen en als ik het zondag nog niet ongi ben, ga ik weer testen. Zou het eigenlijk maandag doen maar ik kan gewoon niet wachten! ;) Wil het gewoon weten, kom op met dat streepje zwanger of laat me gewoon ongesteld worden haha

Jolan hoe is het met jou? Kan je inmiddels al wat meer genieten?
    Hopelijk wel!

Nou meiden jullie horen het zondag wel weer wat de uitslag is of eerder als ik toch ongi ben geworden!

18. madelief78

madelief78 Bekend lid

26 feb 2009
    561
    63
    28
    #158 madelief78, 17 jan 2010
    Laatst bewerkt: 17 jan 2010
    hey ramona en?????
    ben wel heel benieuwd!!!

met mij gaat het goed. ik heb donderdag en vrijdag nog een heel heel heel klein beetje bruinverlies gehad en alleen 's ochtends en 's avonds en daarna niet meer. ben erg misselijk en mijn borsten beginnen zeer te doen. zelfs mijn buik begint te groeien. maar dat zijn nu nog mijn darmen maar het valt me al wel op. voelt ook raar ineens een opgezette buik, kan mijn broeken nog goed aan hoor maar ik denk dat ik nu wel eerder naar de zwangerschapsbroeken moet. en die van de zwangerschap van thijs zijn veel te groot moet ik nieuwe kopen.. wat vervelend zeg;).

ik ben wel snotverkouden en onze thijs is echt ziek. koorts verkouden,(snotteren en veel hoesten) diarree.. zo zielig. hij heeft woensdag zijn bmr prik gehad dus die kan ook nog eens gaan werken nu .. ik hoop dat ie snel op knapt want ik vind het helemaal niet leuk om hem zo ziek te zien.

19. Wallie1978

Wallie1978 Actief lid

27 okt 2009
    292
    0
    0
    Gelderland
    Ramona vertel vertel ;) We zijn niet nieuwsgierig hoor....

Jolan, fijn dat het goed gaat. Vervelend dat Thijs zo ziek is. Dochterlief is ook ziek. Ook zo verkouden. Ze slaapt echt heel weinig omdat ze de hele tijd moet hoesten en haar neusje dicht zit. Het is echt zielig.

We hebben goed geklust de afgelopen dagen, dus ben benieuwd. Het wachten is weer begonnen...

Ik zie trouwens dat het topic is verplaatst, we zijn een clubje geworden :D

20. madelief78

madelief78 Bekend lid

26 feb 2009
    561
    63
    28
    @Ramona je houdt ons wel in spanning zeg.

@wallie gaat het al wat beter met je meisje?

Ik ben nog flink ziek vanaf maandag buikgriep met koorts. Het gaat nu langzaam wat beter. Met Thijs gaat het helemaal niet goed. Zijn bovenste luchtwegen zijn ontstoken en zijn oortje en oogjes ook. Hij heeft nu een antibiotica kuur gekregen en daar moet hij vrijdag wat mee opgeknapt zijn anders moeten we terugkomen. De arts zegt dat het door de bmr prik komt. . Zo sneu...

Deel Deze Pagina