Hallo ladies, Gister heb ik een echo mogen krijgen doordat het even niet zo lekker liep.. Voel de baby nl niet en nu zijn we er dus achter dat dit komt doordat de placenta aan de voorkant ligt, gelukkig net voor de uitgang Nu vroeg ze of ik het wilde weten en ze gaf dan ook het geslacht maar k twijfel zo... Wat denken jullie en zo wat zien jullie dan en waarom?? Alvast ontzettend bedankt voor het kijken en reageren.. Liefs Missy
Ik vermoed een meisje. Zoals ik het nu bekijk is de foto van de onderkant genomen (?) en dan zie ik een hamburgertje in het midden. Ben benieuwd hihi.
Meisje idd. Een hamburgertje met twee delen. Moest wel ff draaien van mijn eerste ingeving was dat het leek op een balzakje.
Lijkt ook op een jongen balletjes maar ff iets anders met 16 weken hoef je de baby toch ook niet echt te voelen of wel?
Ik denk een jongen.. Balletjes en dat rondje erboven de onderkant van t piemeltje.. Ben nu wel heel benieuwd wat zij heeft gezegd wat het is aangezien hier de meerderheid meisje zegt..
VK zegt meisje.... en wat betreft voelen het is mijn 6e kndje en kan je dus wel degeljk het eerder voelen maar dat kan nu dus niet en voorlpig zal dat ook niet gebeuren schijnbaar ze de vk ivm de placenta en na 5 knullen zou een meid wel leuk zijn
Oke ik ben dan een waardeloze geslachtzoeker haha Maar waarom twijfel je dan? Als je vk het zegt en bijna iedereen hier zegt meisje dan zal t wel kloppen toch
Oww vandaar. Ja zal wel mooi zijn als het een meisje word ik was precies ook 15+6 met pretecho en was duidelijk een jongen en ook vaak bevestigd dus denk dat ze het wel duidelijk heeft gezien anders had ze het niet gezegd
ik ben ook een waardeloze zoeker ik zie ook geen hamburger nl en daar was ik echt op aan het letten en twijfel ivm het feit dat er al5 prachtige gezonde knullen zijn meisjes hebben toch 3 streepjes of ben ik nu kippig?? zie het nl ook niet als ik de foto "verkleur"
volgens mij zie ik hier geen geslacht kan aan mij liggen maar dan zou de vagina horizontaal zijn.. en de ballen gedraaid? ligt de navelstreng niet tussen de benen?
als je de foto verkleur vind ik eerder het geslachtsdeel van een jongen (vreemde stand wel eens waar) ik zou dus nog even nergens van uit gaan en de 20 wk echo afwachten.
nee ga ook zeker nergens van uit... vond het vreemd dat ze meisje als het zo onduidelijk op foto was heb ook een film daar zag het er overigens wel verticaal uit misschien de stand van ligging??
kan je die op youtube zetten? ben wel benieuwd! zou waanzinnig leuk zijn! maar hoop hebben en er naast zitten zou ik wel heel erg vinden zeg...
100% navelstreng trouwens!! als je kijkt in de foto die ik bewerkt heb zie je dezelfde bolletjes verderop nog 2 keer terug komen. dit is dus de navelstreng.
navestreng?? mijn god hoe zie je dit allemaal haha ben echt kippig zeg hahahaha ja ik heb het filmpje op youtube staan zal je zo even de link posten even snel koken hihihi