2e kindje PCOS

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lasvegas, 8 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lasvegas

Lasvegas Actief lid

26 jan 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Heb gezocht op het forum maar over dit onderwerp kan ik niks vinden helaas.
    Ik heb pcos en wil proberen om zwanger worden van ons 2e kindje. Afspraak bij Gyneacoloog staat gepland. Voor deze afspraak heb ik opvang voor onze dochter geregeld. Maar waarschijnlijk gaan er weer veel follikelmetingen komen. Hoe hebben jullie dat gedaan? Namen jullie je andere kindje mee of regelde je iedere keer opvang?
    Bedankt voor jullie reacties!

2. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Je kan dit misschien beter posten bij "Vruchtbaarheidsbehandelingen", daar zijn er meer dames die in de MMM zitten :)

Er zijn er veel die hun kindje meenamen heb ik al gelezen, die hebben toch niet goed door wat er gebeurt. Ik denk dat je moet doen waar jij je goed bij voelt

3. Lasvegas

Lasvegas Actief lid

26 jan 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie. Ze is nog zo jong dat ze er weinig van mee krijgt inderdaad. Maar vroeg me af of ze daar in ziekenhuis niet moeilijk over doen. Inderdaad goed idee om bij vruchtbaarheidsbehandelingen te plaatsen. Weet je hoe ik dit kan doen?

4. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Hier namen we of zoonlief mee of hadden wij onze moeder als back up.
    Soms had ik 4 follikelmetingen in een week. Kreeg soms vrij van mijn werk maar meestal probeerde ik de metingen te plannen op vrije dagen.

Zelf vond ik het niet handig en prettig om zoonlief mee te nemen omdat je natuurlijk wel ongekleed van onderen in de stoel zit. Bij elke follikelmeting is mijn man mee geweest en tijdens de meting was hij met zoonlief bezig (afleiding). Bij ons ziekenhuis hielden ze er wel rekening mee maar dit konden ze natuurlijk niet altijd omdat het een cyclus is en je dit niet altijd kunt sturen.

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Mijn schoonmoeder paste op of mijn man was thuis. Ik ging altijd in mijn eentje naar de follikelmetingen. Onze meid nam ik nooit mee.

6. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Hoi hoi,

Wij zijn ook bezig voor de 2e, en PCO geconstateerd. Neem nooit mijn kindje mee, want je zit toch met die inwendige echo's dus ik vindt dat niet geschikt voor hem. Zou me er ook erg ongemakkelijk bij voelen :). Ik zorg of voor oppas, of mijn man (werkt vlakbij ZKH) komt even naar het ZKH om tijdens de afspraak kindje bezig te houden.

Succes hoor! Hopelijk snel resultaat!

Deel Deze Pagina