Hi dames, Moet het ff van me afschrijven. Mijn vliezen zijn zojuist om 01.00 uur gebroken. Het kan nu dus elk moment gaan gebeuren.... Althans, bij mijn zoontje braken de vliezen woensdag op donderdag om 00.00 uur en begonnen de weeën pas op vrijdagavond. Ruim 48 uur later dus. Mijn man is nu mijn moeder en zus aan het halen. Moeder gaat mee naar het ziekenhuis en zus past op mijn zoontje. Alleen....weer geen wee nog te bekennen hihi Hopelijk is me nog een paar uurtjes nachtrust gegund straks dat ik morgen uitgerust aan de bevalling kan beginnen. Man belt me net dat beiden koplampen eruit zijn gesprongen op de snelweg...gestopt bij tankstation, politie achter hem aan..man uitgelegd dat vrouw op punt staat van bevallen...agenten meezoeken in boekje welke lampen erin moeten...niet kunnen vinden...toestemming gekregen om door te rijden met mistlampen aan! Typisch weer iets voor ons. Ik moest het gewoon ff kwijt!
Oooh super spannend meid. Hopelijk heb je nog wat kunnen rusten. Bij mijn eerste zwangerschap zijn de weeën gewoon onmiddellijk om de 3 minuten begonnen en mijn vliezen hebben ze op de verlostafel gebroken met een lange naald omdat ik ondertussen al 9 cm opening had... Zo zie je maar hoe iedere zwangerschap weer anders is he heeeeel veel succes en we horen het wel van je he?!! Xxx
Spannend!! Ik hoop dat het snel gaat beginnen voor je! Ik moest wel een beetje gniffelen bij het koplampen verhaal... Zal je ook net zien dat de politie je van de weg plukt. Het lijkt wel uit een film ofzo . Succes meid!