Spannend! Vliezen vannacht gebroken!

Discussie in 'De bevalling' gestart door Pascale75, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascale75

Pascale75 Actief lid

15 jun 2009
    330
    0
    0
    Vanaf augustus 2010 fulltime mama
    Flevoland
    Hi dames,

Moet het ff van me afschrijven. Mijn vliezen zijn zojuist om 01.00 uur gebroken. Het kan nu dus elk moment gaan gebeuren.... Althans, bij mijn zoontje braken de vliezen woensdag op donderdag om 00.00 uur en begonnen de weeën pas op vrijdagavond. Ruim 48 uur later dus.

Mijn man is nu mijn moeder en zus aan het halen. Moeder gaat mee naar het ziekenhuis en zus past op mijn zoontje.
    Alleen....weer geen wee nog te bekennen hihi
    Hopelijk is me nog een paar uurtjes nachtrust gegund straks dat ik morgen uitgerust aan de bevalling kan beginnen.

Man belt me net dat beiden koplampen eruit zijn gesprongen op de snelweg...gestopt bij tankstation, politie achter hem aan..man uitgelegd dat vrouw op punt staat van bevallen...agenten meezoeken in boekje welke lampen erin moeten...niet kunnen vinden...toestemming gekregen om door te rijden met mistlampen aan!
    Typisch weer iets voor ons.

Ik moest het gewoon ff kwijt!

2. Daydreams

Daydreams Actief lid

31 okt 2010
    270
    1
    0
    Noord-Brabant
    Spannend! Hoop voor je dat weeën dit keer sneller beginnen. Succes in ieder geval.

3. Tommatje

Tommatje Actief lid

10 nov 2011
    252
    0
    0
  4. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat spannend zeg:) heel veel succes!!

5. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Oooh super spannend meid. Hopelijk heb je nog wat kunnen rusten. Bij mijn eerste zwangerschap zijn de weeën gewoon onmiddellijk om de 3 minuten begonnen en mijn vliezen hebben ze op de verlostafel gebroken met een lange naald omdat ik ondertussen al 9 cm opening had... Zo zie je maar hoe iedere zwangerschap weer anders is he :) heeeeel veel succes en we horen het wel van je he?!! Xxx

6. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Spannend!! Ik hoop dat het snel gaat beginnen voor je!

Ik moest wel een beetje gniffelen bij het koplampen verhaal... Zal je ook net zien dat de politie je van de weg plukt. Het lijkt wel uit een film ofzo ;).

Succes meid!

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Veel succes hopelijk beval je snel! Of ben je misschien al bevallen...

Deel Deze Pagina