Hoi, Na bijna een jaar proberen hebben mijn man en ik besloten vandaag de huisarts te bellen voor een afspraak. Vorige week was ik er al even voor een andere kwaal en toen heb ik het meteen even aangekaart bij onze huisarts. Hij wilde er graag in alle rust met ons over praten, dus nu ga ik vandaag dus maar eens bellen voor die afspraak. Ben er eigenlijk best zenuwachtig voor, had ik niet gedacht Wordt je eigenlijk meteen doorgestuurd naar een gynaecoloog of worden de eerste onderzoeken door de huisarts gedaan? Ik zou graag wat meer weten wat er tijdens zo'n eerste afspraak aan de orde komt..! Afgelopen dagen wel heel hard geklust, want het waren vruchtbare dagen. Mijn mannetje lag gister op bed, toen ik mijn eisprong voelde, dus toch ook maar naar boven en nog even wakker gemaakt Vond ie gelukkig niet erg, want hij wil ook heel graag een wondertje.. liefs Daffie
ik heb geen onderzoeken gehad bij de huisarts. ze vroeg wel of ik al eens een temp curve had gedaan . ze zou wel een verwijsje schrijven voor ons en vandaag moeten we naar de gyn.
hoi daffie wij zijn ook bijna een jaar bezig nu. we hebben vanmiddag de 2e afspraak bij de gynacoloog. ik weet niet of je meteen doorgestuurd word. ik ben al 4 mnd niet ongesteld geweest en werd daarom doorgestuurd. meestal moet je allebei bloed af laten nemen en je man moet ook 2 keer zaad inleveren. wij krijgen vamiddag de uitslag van alles. groetjes carola
hoi daphne Bij mij hebben ze eerst de zwemmers onderzocht...daarna kreeg ik meteen een verwijzing voor de gyn.Dan moet ik helemaal onderzocht worden en ik neem aan dat ze daarna mijn vriend verder gaan onderzoeken(slecht zaad)
temp.curves zijn heel belangrijk.Dit is zo ongeveer het eerst waar ze naar vragen...Je wordt sneller geholpen als je ze hebt, anders moet je eerst een paar maanden gaan tempen..
is het je 1e bezoek?(intake) Spannend hoor, ik mag 1 maart met de billen bloot.(ook 1e bezoek) Ik moest ruim 6 wkn wachten voor die afspraak, zat helemaal vol...
hoi ik heb gelijk zelf een afspraak gemaakt bij de gyn zonder de ha dus ik weet het niet wat de ha doet maar ik wil je wel veel succes wensen en hopelijk is alles goed en zijn jullie snel zwanger
Hoi meiden, Gelukkig heb ik al 5 maanden mijn temperatuur bijgehouden, dus ik hoop ook dat ik daarmee wat verder kom. Ben wel benieuwd hoor, wat er allemaal onderzocht gaat worden. liefs Daffie PS: Sonja, succes met je afspraak, ben benieuwd...
ik kon er binnen 2 weken terecht. dit is onze eerste afspraak maar ik hoorde van me vriendin en van me schoonzusje dat je al gelijk een inwendig onderzoek krijgt. en dan zal denk me vriend er ook wel aan moeten geloven , helaas mogen we het hier in denhelder niet thuis doen en moeten we het in het ziekenhuis gelijk produceren.
Wij zijn vorig jaar mei naar de huisarts gegaan ook ivm vruchtbaarheidsproblematiek. Ik moest daarna 3 maanden temp. curves doen en bij mijn echtgenoot is er 1x spermaonderzoek gedaaan. Wij zijn toen in augustus doorgestuurd naar het ziekenhuis ook vanwege onze leeftijd. Ik wens je veel sucses toe in het verdere traject en hopelijk mogen jullie wensen vervuld. groeten Mirjam
hoi ik weet niet of je gelijk door gestuurd word. mijn huisarts wilde dus bij mij eerst bloed onderzoek doen voor me hormonen en me ventje moest zijn zaad 1 keer laten controleren hoe dat zat. en toen we uitslag hadden kreeg ik een verwijsbrief voor de gyn . maar weet niet hoe het zit bij andere doktoren niet iedereen stuurd je snel door
denk niet dat dat bij mij werkt want mijn cyclus klopt voor geen meter heb dat ook geprobeerd samen met ovuluatie testen en ze zeggen als je temp hoog of te laag is je eisprong heb bij mij is dat dus niet zo dus gaat denk ik moeilijk als ik dus ga temp ga curven moet zoiezo vrijdag naar de gyn. heb dus 2 maanden me temp gemeten gehad. alelen niet bewaard wist dus neit dat ik heen moest
Mocht je nog neit gebeld hebben, ik dnek aan je en stuur je veel kracht. Ik snap de zenuwen. Maar wie weet krijg je juist goed ebricht.... Heel veel succes...
ik kreeg wel gelijk een verwijsbrief van me dokter. als die het niet had gegeven had ik er op gestaan dat hij het wel deed. nou stuurt mijn dokter je al vrij snel door.
Ik weet niet hoe het gaat, maar bij een collega van mij hebben ze gezegd dat de temp curves niks zegt. Die had dat dus voor niks gedaan, zeiden ze daar. Dus ik heb geen idee wat ze willen, doen, vragen etc.. Ben wel benieuwd.
ja ik wilde zelf eerst via me huisarts bloedprikken en zaad test laten doen bij ventje . en nu weten we waar het aan licht dus nu kunnen we virjdag heen. maar niet iedere HA geeft het zomaar die denken van je heb nog tijd zat en alles. of verzinnen altijd wel een smoes om het uit te stellen. hoop voor haar dat ze ook snel heen kan gaan
hoi bengeltje86; ik moets toen ook naar de ha. ik west zeker dat ik zwanger was ik heb toen ook een test gedaan en die was positief. maar bij de ha was hij negatief heel raar. ik heb toen een afspraak gemaakt met de vk voor een echo, en ik was wel zwanger. maar het was niet goed gegaan met de zwangerschap. ik heb toen een miskraam gehad. groetjes missie
jeetje dat is echt zonde . maar wel raar dat je zelf posi test en bij de Ha negatest krijg te horen erg rasar maar jij had wel een rede om dus naar de vk of gyn te gaan. niet alle ha geven zomaar verwijsbrief. in jou geval wist jij zeker dat je zwanger was dan kan je wel gewwoon gaan
ja dat vind ik ook. en je voelt het zelf het beste. hoop dat het nu wel goed gaat. hoop gou weer zwanger te raken. en ik hoop voor jullie ook. groetjes missie
ik moet vrijdag dan heen en zie wel hoe het loopt en wat ze gaan doen ik hoop voor iedereen dat ze snel zwanger zijn