pillen om de kans op zwangerschap te vergroten?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door delara80, 26 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. delara80

delara80 Lid

18 jan 2014
    61
    1
    8
    Hallo

wie weet of er pillen zijn die de kans op zwangerschap vergroten? En dan bedoel ik voornamelijk voor de innesteling.

ik heb eens gehoord dat er pillen bestaan die alle vitamine bevatten die je nodig hebt om goede baarmoederslijmvlies te krijgen en alles wat je nog meer nodig hebt zoals ijzer, folium etc.

Je kan natuurlijk alles apart innemen maar het is net zo makkelijk als je alles in 1 tablet hebt zitten.

Hoop dat iemand hier iets over weet. En zou het te krijgen zijn weet iemand dan waar ik het kan kopen in eindhoven of omgeving?

2. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Bij NOD van 1-15 april hadden ze het over tarwekiem olie en nog iets, geadviseerd door homeopaten. Je kan daar ff vragen of lezen.

3. ilonaganzeboer

ilonaganzeboer Actief lid

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Ik gebruik foliumzuur tabletten staat op dat ze voor vrouwen zijn die mama willen worden

4. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Ik heb gehoord over Etos Zwanger Worden pillen. Maarrrr het zijn slechts voedingssupplementen, een groot deel is placebo hoor! Als je gewoon goed gevarieerd eet, krijg je die voedingsstoffen ook in voldoende mate binnen. Maar het is wel zo dat gezond en gevarieerd eten tegenwoordig niet altijd meer even makkelijk is;)

5. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Ik ben in ronde 3 zwanger geworden en dat was net de ronde dat ik de etos zwanger worden pillen nam.
    Naast de gewone vitaminen etc zit er ook Agnus Castus nog wat in, iets homeopatisch.
    Meeennnn wat voelde ik me gelukkig toen ik die pilletjes nam, en wat een heerlijke cyclus had ik, echt ik raad ze iedereen aan.
    Als wij er straks weer voor gaan ga ik ze weer halen, echt schitterende pillen dat!

6. ilonaganzeboer

ilonaganzeboer Actief lid

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Kijk goed om te lezen ik neem ze ook en ik ben nu in ronde 4 dus misschien vor mij ook geluk

Deel Deze Pagina