Menstruatie ja of nee?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Mediq22, Sep 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mediq22

Mediq22 Actief lid

Sep 14, 2012
    282
    0
    0
    Hi meiden!

Ik heb een vraagje.
    Op 5 augustus is mijn spiraal verwijderd, ik werd die week gelijk goed ongesteld, mooi dacht ik dan hoef ik daar in ieder geval niet een maand op te wachten.

precies 21 dagen later kreeg ik een hele lichte bloeding, ik kon het bijna geen menstruatie noemen, zeker niet als ik naar de menstruaties kijk die ik altijd had voor ik een spiraal had. het duurde nog geen 2 dagen en ik verloor echt een minimale hoeveelheid bloed.
    toch maar er vanuit gegaan dat het een menstruatie was en dat er weer een nieuwe cyclus zou beginnen.

vervolgens ben ik afgelopen 13 september weer ouderwets ongesteld geworden, een echte goede zeg maar (bahh)..

nu vraag ik me af, is die lichte bloeding midden augustus nou een menstruatie geweest en heb ik een onregelmatige cyclus van minder dan 21 dagen (ik begrijp dat de boel nog op gang moet komen) of heb ik juist een lange cyclus (38 dagen) en moet ik die spotting, zo kan ik het beter noemen, niet meerekenen?

dat zou betekenen dat ik pas rond eind oktober weer ongesteld zou moeten worden? voordat ik mij over 21 dagen rijk ga zitten rekenen als ik niet ongesteld word..

wat denken jullie?

2. void

void Fanatiek lid

May 19, 2012
    2,356
    19
    38
    0161
    Je menstruatie kan wat ongeregeld zijn, al is een hevige bloeding een beter teken dan te weinig voor een menstruatie! Geef het gewoon even tijd, je lichaam moet zich even op orde krijgen!

Share This Page