Spannend! Wij gaan voor de eerste! Jij ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Annikaatje, 16 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annikaatje

Annikaatje Actief lid

15 feb 2014
    160
    0
    0
    Ik heb ze online gehaald en die zijn niet duur op 123thuistesten.nl. Volgens mij zijn ze goed, maar dat weet ik pas als t raak is natuurlijk ;)

2. LoveShineALight

LoveShineALight Fanatiek lid

16 feb 2014
    1.217
    116
    63
    Ik zag ze ook bij de action.. Wat kun je eigenlijk meten met de ovulatietest? Of je al geovuleert bent of of het er aan komt?

3. Poison Ivy

Poison Ivy Actief lid

18 feb 2014
    179
    0
    16
    Pedicure
    Haarlem
    Je doet eigenlijk nooit 1test. Er zitten er ook altijd meerdere in een doosje. Stuk of 5 meen ik. En de eerste dor je meestal zo'n 1,5 week na je 1e ongesteldheidsdag. En dan de volgende 2 dagen later, en de volgende weer 2 dagen later, enz. En hoe donkerder het streepje hoe dichter je bij je eisprong zit. Tenminste ik heb begrepen dat t zo ongeveer werkt. Heb nog nooit een ovulatie test gekocht. Dus heb ook nog nooit de gebruiksaanwijzing gelezen. :p

4. Poison Ivy

Poison Ivy Actief lid

18 feb 2014
    179
    0
    16
    Pedicure
    Haarlem
    Ga ff op die site kijken.

5. Babedreamer

Babedreamer Actief lid

3 mrt 2014
    117
    0
    16
    Zorg
    Twente
    Ik doe zelf geen ovulatietesten of temperaturen, zou ik nog gekker van worden dan ik al ben :D
    Ik houd natuurlijk wel bij wanneer ik wat voel, wanneer ik zwangerschapstesten gebruik en menstrueer.
    Ik voel van alles, maar zal wel door mn darmen komen en misschien ontpillen, wat iedereen roept. Ik weet het niet.
    Maar frustrerend is het wel...
    Geduld is een schone zaak!;)

Ik heb al veel rond gezocht, naar kinderwagens, wasbare luiers enzo
    Heerlijk!
    Bij mij op t werk doen ze aan fietsplan, dus als ik zwanger ben wil ik een mooie mamafiets aanschaffen!!

Hoe is dat bij jullie? Kunnen jullie je een beetje inhouden? Of zit je ook zodra je thuis bent op internet?

6. Poison Ivy

Poison Ivy Actief lid

18 feb 2014
    179
    0
    16
    Pedicure
    Haarlem
    Ik ben nog niet naar baby dingen aan het kijken. Maar dat komt omdat ik alle grote dingen al heb eigenlijk.. :D

Ledikant, commode en kledingkast heb ik van mn schoonzuster gekregen. Haar zoontje is er onlangs uitgegroeid. En het ziet er nog erg mooi uit. Dus ze vroeg of ik het wilde hebben. Zo breed hebben we het niet, dus ik zei uiteraard ja. Tis ook helemaal mijn smaak.
    Haar kinderwagen mag ik ook hebben. Dat is gewoon zo'n moderne die je ook handig in kunt klappen enzo voor als je weg moet. Maar voor bij de deur heb ik de kinderwagen waar ik zelf in gelegen heb. Een grote ouderwetse engelse. Echt prachtig!! :D

7. LoveShineALight

16 feb 2014
    1.217
    116
    63
    Aha, dankje! Klinkt logisch ;) Hoe dichter bij je eisprong, hoe donkerder.

8. LoveShineALight

16 feb 2014
    1.217
    116
    63
    Ik doe inderdaad ook al wat deskresearch :cool:
    Ik wist van te voren echt niet dat er zoveel informatie was en zoveel verschillende onderwerpen! Ik koop nog niets (op een onwijs schattig roze pakje na.. maar dat kon ook nog als kraamcadeautje eens).. :)

9. LoveShineALight

16 feb 2014
    1.217
    116
    63
    Dat scheelt dat je al 'grote' spullen hebt! Leuk, een kinderwagen waar je in gelegen hebt! Issie ook nog goed?

10. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    Hoi allemaal!
    Wij zijn begin december gestopt met de pil. Eerst een cyclus van 51 dagen gehad. Zit nu in de tweede ronde op dag 31. Maar dus nog geen zicht op een regelmatige cyclus. Hoop niet dat het elke keer 51 dagen duurt;) Gezellig een nieuw kletsgroepje!

11. Poison Ivy

Poison Ivy Actief lid

18 feb 2014
    179
    0
    16
    Pedicure
    Haarlem
    Ja hij is nog perfect. Mn pa heeft m altijd goed onderhouden.. :D

12. Annikaatje

Annikaatje Actief lid

15 feb 2014
    160
    0
    0
    Ladies, willen jullie dat ik de club prive zet of mag ie openbaar blijven?

13. Poison Ivy

Poison Ivy Actief lid

18 feb 2014
    179
    0
    16
    Pedicure
    Haarlem

51 dagen. Goeie morgen!! :$
    Ik had de mazzel dat toen ik stopte mijn cyclus gewoon exact gelijk bleef als of ik nog aan de pil zat. Gewoon 28 dagen. Heel soms een uitschieter naar 29. Maar spannender word t niet...

14. Poison Ivy

Poison Ivy Actief lid

18 feb 2014
    179
    0
    16
    Pedicure
    Haarlem
    Maakt mij geen fluit uit.. Wat de rest wil.. :)

15. Babedreamer

Babedreamer Actief lid

3 mrt 2014
    117
    0
    16
    Zorg
    Twente
    Mag ook prive, dan komen er niet nog 20 mensen bij ;)
    Blijft t gezellig knus tussen ons als groepje

16. Poison Ivy

Poison Ivy Actief lid

18 feb 2014
    179
    0
    16
    Pedicure
    Haarlem
    Daar valt ook wat voor te zeggen. Prima. :)

17. Poison Ivy

Poison Ivy Actief lid

18 feb 2014
    179
    0
    16
    Pedicure
    Haarlem
    Jij rijd ook paard las ik babedreamer? Eigen, bijrijd of manege??

18. Babedreamer

Babedreamer Actief lid

3 mrt 2014
    117
    0
    16
    Zorg
    Twente
    Ik rijd 1x per week op de manege, vlakbij huis. Heerlijk, maar als ik zwanger ben wil ik dat risico toch niet lopen. De eigenaresse van de manege is zelf ook zwanger en zij rijd ook vanaf dat ze weet dat ze zwanger is niet meer.
    Verder probeer ik 2x per week te hardlopen.
    Hopelijk ben ik dan gezond bezig, naast voeding, om de kans op een zwangerschap te vergroten!
    En jij?

19. Poison Ivy

Poison Ivy Actief lid

18 feb 2014
    179
    0
    16
    Pedicure
    Haarlem
    Ik rij gewoon door denk ik. Nu rij ik die knol niet bijzonder veel hoor. Ligt aan het weer. Nu rij ik m 1x in de week. Maar straks als t weer beter word dan rij ik m vaker. Een keer of 3 in de week. Ik longeer m wel bijna dagelijks. Hij is 19, en rust roest. Als staat hij overdag wel altijd lekker buiten hoor.

Maar ik heb gelezen dat je gewoon door kan rijden tot week weet ik veel. Baby zit goed ingepakt, als ie door t trillen van t lichtrijden of draven los komt is t niet goed geweest. Kijk je moet niet vallen natuurlijk. Al heb je dat natuurlijk nooit voor het kiezen...

En moet zeggen dat ik een pittige knol heb. Absoluut geen paard voor beginners. Dus ik weet nog niet wat wijsheid is. Ik ben al jaren niet meer van m afgevallen hoor. Maar vooral op buitenrit moet ik goed op letten. Hij staat binnen een nanoseconde recht overeind of omgekeerd weer op de terugweg naar huis. En in de galop denkt ie nogal is dat t een rodeo paard is... Maar ik ben dat zo gewent van m. Kan m ook prima aan.

Maar ja, als ik straks weer zwanger ben dan is je reactie vermogen ook wat minder gok ik. Dus ik kijk t allemaal nog ffies aan...

20. Poison Ivy

Poison Ivy Actief lid

18 feb 2014
    179
    0
    16
    Pedicure
    Haarlem
    Meiden. Heb even advies nodig. Ik heb dus net een miskraam gehad he. Wat is handig. Eerst nog een keer mn ongesteldheid afwachten, en daarna weer een poging wagen?? Of over een kleine 2 weken als ik vruchtbaar ben gelijk weer een nieuwe poging wagen?

Voors en tegens...

Voordeel als ik t nu gelijk weer probeer is dat ik nu natuurlijk extra vruchtbaar ben omdat ik net zwanger ben geweest. En dus gelijk weer zwanger kan zijn.
    Nadeel is omdat ik geen echo heb gehad is het mogelijk dat er nog wat van mn vorige zwangerschap is achter gebleven in mn baarmoeder. Als er al nog wat in zou zitten zou dat er hoogstwaarschijnlijk met mn eerst volgende ongesteldheid uit komen. Al acht ik de kans klein dat er nog wat in zit, omdat tijdens mijn miskraam het embryo er in zn geheel uit is gekomen. Was echt 3,5cm bij 1cm en overduidelijk de mini baby. Maar als er nog wat in zit is dat niet echt bevorderlijk voor de nieuwe baby natuurlijk. Maar aan de andere kant, als er nog wel wat in zit, moet dat binnen nu en een week wel duidelijk worden dmv bloeden, pijn/kramp en/of koorts.

Voordeel als ik eerst nog een keer mn ongesteldheid afwacht, dan zijn eventuele restjes van de vorige zwangerschap er bijna zeker uit, en kan ik dus zorgenloos zwanger worden.
    Nadeel is dat ik dan weer een maand verder ben en dan misschien weer niet zo mega vruchtbaar ben, waardoor het misschien wel weer maanden op zich laat wachten.... Maar mijn grote issue is dat wachten verschrikkelijk moeilijk is. Wil zo graag.... :(

Wat zouden jullie doen???

Deel Deze Pagina