Babedreamer: 25j - 1e kindje - ronde 1 - NOD 08/03/14 Poison Ivy: LoveShineALight: 25j - 1e kindje - ronde 1 - NOD 09/04/14 Annikaatje: Rxy88: 25j Bloem1989: Rainbow88: 25j - 1e kindje - 1e ronde - NOD ? Sunshine: Lynnetje: Babylove85: Bbtje: Annacatharina: Cin1985: Totaal: 13 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfeltest (0) Het lijstje even voor jullie gemaakt. Zelf zet ik mij er niet bij, aangezien wij al sinds 2012 bezig zijn.
Was deze groep helemaal kwijt, heel raar. Maar goed ronde 2 is niet gelukt. Ondertussen in ronde 3 goed aan de klus geweest. Helaas geen idee wanneer eisprong is geweest, heb geen cervixslijm gespot. Ik vermoed dat ik 22 of 23 maart m'n NOD heb. Ik heb nu wel wat dingen die me zenuwachtig maken. Harde pijnlijke borsten, koude voeten en handen, dik wit slijm. Heb ook af en toe felle steken. Heel spannend, maar ik heb dit allemaal ook in de vorige twee rondes gehad, maar niet tegelijkertijd. Hoe gaat het bij jullie met de cyclus, mijn eerste was 28 de tweede 30. Best netjes tot nu toe. In de eerste maand wel flinke ontpil- klachten gehad. Bij de tweede had ik goede hoop want 2 dagen 'overtijd'. Wel getest maar was dus niet nodig bleek later die dag. Ach weet ik ook weer hoe dat werkt...