@Deborah;ja ik heb het verteld,ze werd helemaal gek! Niet veel kwaaltjes,soms een beetje buikkramp en m'n borsten doen wel redelijk wat pijn! Oh,en heel emotioneel!
Hahah wat leuk! je moeder zal wel blij zijn ook 2 kleinkinderen in Spe! Oke ja pijnlijke borsten hoor je vaak he! Ik moet morgen ongi worden als alles goed is, maar goed voel niks anders aan me lchaam dus denk dat ik naar de volgende ronde moet uitkijken
Het kindje van m'n zus is eigenlijk niet het kleinkindje van m'n mama,ze is m'n halfzus Uit mijn vader's eerste huwelijk.(natuurlijk wel een beetje haar kleinkindje,maar niet hetzelfde als bij mij zeg maar) M'n papa werd helemaal gestoord toen ie het hoorde hahaha zo schattig! Deborah;ik duim toch voor je hoor! We weten nog niet zeker of we op dezelfde dag zijn uigerekend,ze wist zelf nog niet hoelang ze zwanger was want het was haar 1e ronde. Zucht...die banner staat best leuk he meiden? (sorry,ik wil jullie niet jaloers maken ofzo,maar ben gewoon heel blij! )
Wat leuk dan voor jouw Papa die zal nu wel apentrots zijn! En je mama natuurlijk weer op jouw en een beetje voor je half zus! Nou in iedergeval lopen jullie een beetje tegelijk leuk hoor! En tuurlijk mag je blij zijn! Dat is het leven gewoon bij de 1 lukt het sneller dan bij de ander! Geniet er maar van
Sneller?We waren al 2 jaar en 3 maanden bezig hoor. Kun jij natuurlijk niet weten ,maar dat ging nou toch ook bepaald niet in een oogwenk voorbij Zijn jullie al lang bezig voor een kindje?
van harte lucia! wat ontzettend leuk voor je! ik wens je heeeeeeeeel veel geluk toe als aanstaande mama.
Oh Dat wist ik niet ja dat is zeker een lange tijd zeg! Gelukkig dan na 2 jaar wachten nu een positieve test Ik heb vorig jaar augustus te horen gekregen dat ik Pco heb, waren toen nog niet bewust bezig met kindjes (vanwegen mijn studie) wel al geen pil meer, en sinds januari er wel mee bezig. Als het allemaal niet lukt ga ik begin spetember afspraak maken met mijn gynocoloog voor wat meer hulp. Ben jij wel uit nature zwanger geraakt? of ook door een medische molen geweest?
Nee,toch natuurlijk! Als het deze maand niet gelukt was zouden we naar de gyneacoloog gaan. Ik hoop dat jij ook natuurlijk en snel zwanger mag worden meid,ik duim!
Hartelijk Gefeliciteerd meis... Gaaf joh samen met je zus mijn stiefzus heeft vandaag mk gehad dus helaas... maar weer even afwachten...
Gefeliciteerd! Al die draaiende duimen van die meiden heeft mss toch ook geholpen Geniet er nu maar lekker van... zelfs na meer dan twee jaar mogen we de moed dus niet laten hangen! Nu lekker met zijn tweetjes zwangeren... lijkt me echt het einde